Wat je even kwijt wil #64

Hey, iemand moet het doen. Die chips eten zichzelf niet.

7 likes

Heb gisteren in de sportschool geroeid, doe ik wel vaker, maar heb nu helemaal spierpijn in mn hand? :joy:Als ik m’n hand beweeg heb ik er geen last van maar als ik een deur ofzo open doe doet 't zeer hahaha

Haha teveel in je handen geknepen denk ik, wel herkenbaar hoor bij ergometeren.

Ongevraagd advies: Eigenlijk moet je je hendel maar heel losjes vasthouden, alleen je vingers eromheen! Dan haal je nog meer kracht uit je benen

3 likes

Heb echt zo’n zin om een grote voorjaarsschoonmaak te doen. Al mijn spullen uitzoeken, dingen herorganiseren en deep cleanen. Maar nu heb ik het net te druk met andere dingen :’)

4 likes

Haha ga ik dat de volgende keer eens proberen :yum:

1 like

Ik heb kaartjes voor beyonce! Mijn jaar is compleet

41 likes

Ik moet echt regelmatiger oorbellen in doen. Het is altijd zo’n gedoe als je na een tijdje weer je oorbellen draagt

3 likes

Good for you sgat. En voor haar. Hoeft ze de volgende keer hopelijk niet meer naar Dubai om de kas te spekken.

17 likes

Ben very jaloers. 🥹

2 likes

Zoooo vet!

2 likes

Over dat ik haar net als al dr miljairdairsvriendjes ga opofferen op de eerste kans die ik krijg gaan we het na het concert weer hebben.

9 likes

Pfoe heb echt een uur zitten huilen bij therapie, denk dat ik zo in bad ga chillen ofzo.

8 likes

Dikke knuffel en alleen maar dingen doen die je fijn vindt vandaag! :heart:

3 likes

What the fuck. Een man heeft zn pik in de mond van holle bolle gijs gestopt :cry:

6 likes

Heb m’n auto vanochtend naar de garage gebracht omdat er een schade expert naar moest kijken dus nu ben ik dom aan t wachten tot ik hem weer een keer mag ophalen. Kan in theorie nu elk moment zijn maar kan ook pas rond half 4 worden :smiling_face_with_tear:

5 likes

Hahahah ik ga helemaal stuk ook om hoe random deze post is en hoe het is verwoord. Maar wat bezielt zoiemand omg :sob::joy:

22 likes

Hahaha ja maar echt. Hij zei dat ze een relatie hebben maar ze hadden ruzie gehad en daarom hadden ze goedmaakseks. :face_with_spiral_eyes:

13 likes

HAHAHAHAHAHAAAA

6 likes

Is dit in het nieuws of was je live getuige?

4 likes

Haha gelukkig was ik geen getuige. Zag het op fb voorbij komen. Man heeft seks met Holle Bolle Gijs: Bezoekers Efteling in shock – Nieuwsfeitje.nl