Klopt! Dat is ook gelukt vorige week, maar ik ging blijkbaar weer te snel verder. Dus helaas lig ik nu helemaal plat maar bedankt! Het is lastig om die balans te vinden.
Ookal was in vandaag in staat om heel de wereld op te blazen ik ben wel gaan sporten. Applaus graag.
Je kunt ook morgen de wereld opblazen. Het heeft geen haast.
Nja morgen is mn ongesteldheid voorbij en dan ben ik niet meer young putin.
Nou morgen staakt het ov nog steeds. Dus de kans is nog redelijk aanwezig
Edit: Trouwens jonge Putin was best een sulletje om te zien
M’n vriend heeft wel mcdonalds besteld die we nu op bed gaan eten.
Zo kan je pillow princess ook interpreteren. Geniet ervan.
Thnx.
Een cold caller van Ziggo heeft nu mijn hangry vriend aan de telefoon. Arm kind
Ik weet nog net dat het over Harry Potter gaat. En zelfs dat weet ik niet zeker
Maar echt toch??
Ik dacht ik doe eens modern, dus ik heb zo’n wenkbrauwgel gekocht die je haartjes zo’n beetje omhoog doet, extra sterk blablablabla. Niet meer over nagedacht.
Net, na een hele dag zo rondgelopen te hebben zegt vriend ineens “waarom heb jij allemaal roos in je wenkbrauwen?” Is die extra sterke gel dus helemaal opgerold in van die vieze rolletjes en zit het helemaal vast in m’n wenkbrauwen.
Doe morgen maar weer ouderwets.
Er is me ooit geleerd door Alexander Munninghoff dat Poetin slecht een simpele stempelaar was voordat hij naar voren werd geschoven om grotere dingen te gaan doen.
Koop die van Elf in dat potje, de dupe van Anastasia Beverly Hills haha
Hahah oké Nice. Degene van essence is een absolute afrader haha.
Mocht je willen investeren in wenkbrauw spul anastasia idd en die van chatlotte tilburry is ook fijn. Mocht je ergens komen waar ze glossier hebben dan is die ook top.
Ja ik gebruik normaal de brow wiz van ABH en de gewone gel, die werken echt top. Dit was een mislukt experiment dus haha. Glossier wil ik ook proberen ja!
Ik leef de afgelopen dagen echt op naproxen. Hoop dat de pijn snel weggaat en ik weer een beetje normaal functioneer. Heb mijn huis ook echt laten verslonzen niet normaal.
Wat is een cold caller?
Een telemarketer die jouw telefoonnummer uit een register haalt en je belt om hun product te verkopen. Dit was Ziggo, zijn we nooit klant geweest en waar we wel klant zijn hebben ze mijn nummer