Pleeeuris staking. Wel braaf heen maar smiddags rijd er niks terug. Ik ga liever niet naar mn werk dan niet naar huis.
Als mn leiding gevende moeilijk doet deze week over dat ik te laat ben sla ik dr k.o
Maar dan wel folklore 2.0. Dat was de beste nelly.
Loose was wel echt een ERA, als ik die singles hoor wordt ik echt getransporteerd naar zorgelozere tijden.
goedzo jij snapt het
Ben thuis aan het werken maar geen kracht voor. Tijd voor de Bachelorette.
Geen zin om 3 nachten te moeten werken.
Mijn manager wil ineens dat ik een heel ambitieus plan schrijf, maar zit echt te wachten tot dat ik weg mag bij dit project
Ik denk steeds dat het dinsdag is
Ja!!! Ik werd er ook helemaal blij van vandaag. En het was weer de eerste keer dat het nog licht was toen ik van kantoor naar mān metro liep net
Ik ben morgen jarig maar ben ziek. Dat is heel jammer maar gelukkig heb ik het dit weekend goed gevierd met mān familie en vriendinnen het was zo gezellig, mijn ālosseā vriendinnen en mijn jeugdvriendinnengroepje mixen ook zo goed met elkaar, maakt me echt blij om te zien.
En ik heb allemaal leuke dingen in het vooruitzicht, vakantie, weekendje weg, DTRH en Lowlands š«¶š¼
Einde appreciation post.
Vijf minuten starend naar een mailtje met daarin āstavazaā. Stand van zaken dus
Veel sterkte!
En een knuffel
(Je mag me altijd een pb sturen als je wilt)
VEEL te hoog minimum bestelbedrag maar toch chinees besteld want al een week zin in en de vent is ook uit eten dus treat yoself
Ter info
Smakelijk
Heb jij deze winter eigenlijk nog verschil gemerkt met lichttherapie?
Dat dacht ik ook!!
Amai die gebakken banaan was echt precies wat ik nodig had
OkƩ blijkbaar kun je je niet door rugpijn heen duwen met behulp pijnbestrijding. Ik kan nu alleen plat op bed liggen.
Op zich is het wel de bedoeling bij rugpijn om je zo goed als pijnvrij te krijgen met pijnstilling en bedlegerigheid juist te voorkomen! Sterkte!
Hoezo gaat er op tiktok rond dat 24 april national rape day is. Waarom maak je elkaar daar bang mee. Of deze millenial heeft wat gemist en t is echt zo maar lijkt me sterk.
Ja best wel eigenlijk! Het is nog steeds niet 100% maar wel echt aanzienlijk beter dan de afgelopen jaren! Er begint nu wel een beetje een dipje in te komen weer dus ik denk dat ik het binnenkort nog een keer ga herhalen, dat werd ook aangeraden door de psycholoog. Maar ja ik heb wel echt het idee dat ik er baat bij heb (: