Ik heb vandaag ruzie gemaakt in de KFC. Echt wie ben ik en wat deed ik daar.
Kfc hangt ook vaak zoān botsautosfeer dus ik snap je wel.
Altijd mensen die je boos aankijken daar.
En waarom vertel je ons niet heel het verhaal.
@Karl_Lagerfeld altijd beter dan volwassen mensen die ik niet ken die het hebben over āpapaā en āmamaā.
Ik werd op zoān onbeschofte manier te woord gestaan dat ik helemaal zoān warme woede door me heen voelde trekken en toen heb ik even als een viswijf staan schreeuwen. En het eten was niet eens (vies)lekker en ik wil er nooit meer heen.
Nee liever papa of mama dan āmijn ouderā en ādiensā ![]()
Krijg daar altijd zoān error van! Mama. Alsof het dan over onze gezamenlijke moeder gaat, die we niet hebben want jij bent een vriendin van mij.
Ons mam vind ik ook altijd zo apart. Het is jouw moeder, ik heb genoeg aan mijn eigen.
Vanochtend belangrijk voortgangsgesprek op mn werk. Gisterenavond tot laat nog dingen op orde zitten maken, voor te bereiden, brief met voorstel geschreven. 20 minuten op Teams zitten wachten op mn opleiderā¦blijkt het 7 maart te zijn ipv 7 februari
ach, ben ik iig voorbereidā¦maar vind het zó irritant dat februari en maart dezelfde data op dezelfde dag van de week hebben
Ik jat āonsā altijd van Brabanders, vind da (dit heb ik ook gejat) echt gezellig.
Onderling zijn vrienden ook vaak āons Tim/Wendy/blablvalvaā en dan helemaal mooi als je die s van ons doorverbindt aan de eerste letter van de naam en dan Swendy hebt ofzo. Effectieve doch gezellige communicatie.
Wow hebben wij dezelfde overburen? Er komt een dag dat ik mijn auto bij hun op de oprit zet.
Lijkt me in dit geval gewoon voor (enige) anonimiteit? Snap āt wel
Zou kunnen in sommige gevallen maar lijkt me soms ook een kwestie van imitatie
Heb net in het donker op de gok zelfbruiner over mān gezicht gesmeerd.
Ben benieuwd, gelukkig ontmoet ik morgen een hele groep mensen voor het eerst dus perfecte timing ![]()
![]()
![]()
Dit klinkt perfect
Ja in combi met mn zelfgeknipte laagjes zie ik er in ieder geval ~lekker gek uit.
Maar misschien valt het mee hoor, heb ook geprobeerd mān oogleden mee te tannen, dat kan of heel goed uitpakken of ehh ja niet?
Wat ontzettend klote voor je! Ben zo boos op de tabaksindustrie grrrrr. Heel veel sterkte! ![]()
We zien je morgen in ongemakkelijke momenten!
Los van dat ik me aansluit bij bovenstaande reacties dat het echt geen gepast moment is om dit soort commentaar te geven, gebruikt desbetreffende forumster al een hele poos deze manier van schrijven en snap ik totaal niet waar je het imitatie argument vandaan haalt
Los van dat of het wel of niet gepast is om het nou precies op deze post te reageren is het wel iets wat mij ook al vaker is opgevallen op het forum. Waarom zeggen de mensen die het gebruiken niet gewoon een van mijn ouders, dat klinkt veel natuurlijker
Wel onhandig als je er eentje hebt