Whahaha love the dedication. Mooie auto ook
Heel goed nieuws!! Binnenkort operatie. Wordt extra weefsel uitgehaald rondom de tumor dus wel even revalideren daarna. Maar geen chemo nodig
Wat een geweldig nieuws!!
Ik heb mijn eten 24 uur binnengehouden voor het eerst in 4 weken. Ik bid dat dit het begin van het einde van deze ellendige buikgriep is.
Wow heb je al 4 weken buikgriep? Wat heftig! Beterschap!
Ja echt ellendig. Begonnen door een virus op het werk waarschijnlijk. Ook veel zieke peuters met buikgriep.
Ben het behoorlijk zat. 🥹 Thanks!
Heel fijn!
De matrassen kun je alleen van hoofdeinde naar voeteneinde draaien, de vulling is namelijk niet symmetrisch (om zoveel mogelijk functie in het matras te krijgen). Hoe lang heb je het matras? En heb je de bon bewaard? Je hebt 10 jaar garantie maar er kan ook sprake zijn van normale slijtage. De Valevag is de vervanger van de Hovag, wel iets zachter dus zou eerst in de winkel om advies vragen welke het beste bij jouw slaaphouding past, mocht je een nieuw IKEA matras willen!
Help, ik hoor opeens wachtmuziek op kantoor?
een like voor de situatieschets, hahaha
Beter!!! Succes met alles straks!
Mehh ben volgens mij uit mn broek gescheurd… zit op kantoor en zag net ineens een scheur toen ik op de wc zat(durf nu niet meer te kijken). Is mn favoriete broek
Het is goed als mensen langskomen, want dan moet ik opruimen. Maar het is zo kut als mensen langskomen, want dan moet ik opruimen.
Dit weer! Zo fijn dat het zonnetje weer schijnt
Mijn overburen zetten hun auto op de parkeerplaats aan “mijn” kant van de straat. Maar ze hebben een oprit waar 2 auto’s op passen
Hele dikke knuffel
Is er een ander familie lid die misschien tot je ouder kan doordringen? Dat die het gesprek aan gaat alleen of samen met jou?
Wat ontzettend rot voor je dit, zo machteloos moet het voelen en dan ook nog die reacties van buitenaf. Hoop dat je snel iemand tegenkomt die niet zo veroordelend is en die goed kan luisteren naar jou. Veel sterkte!
Ik weet niet meer in welk topic het stond maar door jullie heb ik nu al dagen zin in gore spinazie a la creme met een hardgekookt ei. Bedankt.
Ik heb het pas ook al gegeten door dat gesprek
Ik heb het met mijn vriend even over ratten enz en toen zei hij ineens dat hij waarschijnlijk wel moet huilen als mijn ratten dood zijn. Na.