Wat je even kwijt wil #64

O, hertjes heb ik hier niet! Super leuk die tegen te komen.

2 likes

M’n werk is echt zo verschrikkelijk kut, bleh

4 likes

Een van de buren wil altijd per see zijn auto recht voor het huis hebben. Dus die gaat dan snel zijn auto verplaatsen als dat plekje vrij komt. Vanochtend stond mijn auto daar dus toen ik weg ging, stond hij al op straat te wachten.Moest me zoooo inhouden om niet even op zijn raam te tikken met een ā€œje kan ook helpen krabben, dan kan je sneller je auto voor je deur zettenā€.

Zijn auto stond overigens al recht tegenover zijn huis, maar dan aan de andere kant van de straat. Vreemde man :laughing:

17 likes

Dit soort dingen vind ik echt zoooooo raar haha. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik me ooit in mijn leven druk ga maken om waar mijn auto in de straat staat.

18 likes

wat erg, zeker om nu in die kou te gaan wachten??

image

onze buren wonen in het 2e huis in een rij en zij parkeren altijd voor hun huis ipv gewoon door te rijden tot het begin van de parkeerstrook.
super irritant aangezien er al weinig parkeerruimte is ugh

28 likes

Ik heb net een half uur met mijn bank aan de lijn gehangen omdat mijn internetbankierwn geblokkeerd was. Vrouw van de klantenservice wist me te vertellen dat dit door de fraudeafdeling was gedaan en verbond me door. Nou ik kreeg me toch een vent aan de lijn. ā€œJa mevrouw uw pas is geblokkeerd vanwege activiteiten die plaats hebben gevonden op 1 en 2 februari… weet u nog waar u zich die dag mee bezig hebt gehouden?ā€ Echt op zo’n onheilspellend toontje alsof hij wist dat ik die dagen miljoenen heb verduisterd ofzo. Nou ik kon werkelijk niks geks bedenken behalve dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht. Dat bleek dus het probleem. Ik had de bakierenapp op die telefoon geĆÆnstalleerd en dat was blijkbaar frauduleus :+1:t2:. Chill dat ze dit soort dingen in de gaten houden maar mijn toegang werd wel pas na drie dagen geblokkeerd dus een eventuele fraudeur zou drie dagen zijn gang kunnen gaan. Oh en de pas was wel nog gewoon actief. Echt alleen internetbankieren was geblokkeerd. Zo logisch!

6 likes

Whahaha love the dedication. Mooie auto ook

3 likes

Heel goed nieuws!! Binnenkort operatie. Wordt extra weefsel uitgehaald rondom de tumor dus wel even revalideren daarna. Maar geen chemo nodig :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

218 likes

Wat een geweldig nieuws!! :four_leaf_clover::heart:

5 likes

Ik heb mijn eten 24 uur binnengehouden voor het eerst in 4 weken. Ik bid dat dit het begin van het einde van deze ellendige buikgriep is. :raised_hands:t3:

15 likes

Wow heb je al 4 weken buikgriep? Wat heftig! Beterschap!

2 likes

Ja echt ellendig. Begonnen door een virus op het werk waarschijnlijk. Ook veel zieke peuters met buikgriep.

Ben het behoorlijk zat. 🄹 Thanks!

1 like

Heel fijn! :two_hearts:

1 like

De matrassen kun je alleen van hoofdeinde naar voeteneinde draaien, de vulling is namelijk niet symmetrisch (om zoveel mogelijk functie in het matras te krijgen). Hoe lang heb je het matras? En heb je de bon bewaard? Je hebt 10 jaar garantie maar er kan ook sprake zijn van normale slijtage. De Valevag is de vervanger van de Hovag, wel iets zachter dus zou eerst in de winkel om advies vragen welke het beste bij jouw slaaphouding past, mocht je een nieuw IKEA matras willen!

2 likes

Help, ik hoor opeens wachtmuziek op kantoor?

2 likes

een like voor de situatieschets, hahaha

2 likes

Beter!!! Succes met alles straks!

4 likes

Mehh ben volgens mij uit mn broek gescheurd… zit op kantoor en zag net ineens een scheur toen ik op de wc zat(durf nu niet meer te kijken). Is mn favoriete broek :sob:

1 like

Het is goed als mensen langskomen, want dan moet ik opruimen. Maar het is zo kut als mensen langskomen, want dan moet ik opruimen.

26 likes

Dit weer! Zo fijn dat het zonnetje weer schijnt :sun_with_face:

6 likes