Wat je even kwijt wil #64

Mijn overburen zetten hun auto op de parkeerplaats aan “mijn” kant van de straat. Maar ze hebben een oprit waar 2 auto’s op passen :upside_down_face:

2 likes

Hele dikke knuffel :kissing_heart:

Is er een ander familie lid die misschien tot je ouder kan doordringen? Dat die het gesprek aan gaat alleen of samen met jou?

1 like

Wat ontzettend rot voor je dit, zo machteloos moet het voelen en dan ook nog die reacties van buitenaf. Hoop dat je snel iemand tegenkomt die niet zo veroordelend is en die goed kan luisteren naar jou. Veel sterkte!

3 likes

Ik weet niet meer in welk topic het stond maar door jullie heb ik nu al dagen zin in gore spinazie a la creme met een hardgekookt ei. Bedankt.

22 likes

Ik heb het pas ook al gegeten door dat gesprek :joy:

4 likes

Ik heb het met mijn vriend even over ratten enz en toen zei hij ineens dat hij waarschijnlijk wel moet huilen als mijn ratten dood zijn. Na. :pleading_face::heart:

8 likes

Ondanks alles toch fijn nieuws :heart:
Succes met de operatie en met alles eromheen :heart:

2 likes

Wat kut zeg, snap dat dit super frustrerend is. Maar misschien om het een beetje van een andere kant te zien: roken is een verslaving en hoe goed iemand ook kan weten dat het slecht is, er blijft een behoefte naar nicotine bestaan. Ik weet niet hoeveel en hoe lang je ouder al rookt maar cold turkey stoppen is echt niet voor iedereen weggelegd, zeker als iemand al een hele stressvolle situatie heeft. En misschien zit er zelfs nog wel een vleugje ‘naja ik ga er toch al aan, dan nog maar een sigaretje’ in.

Ken het zelf niet van een eigen ouder maar van een ouder van een goede vriendin. En je wil iemand echt door elkaar rammelen want het is natuurlijk echt contraproductief en je wil dat iemand er alles aan doet om nu zo gezond mogelijk te zijn, maar misschien helpt het beter om te kijken hoe je je ouder kan ondersteunen om zo min mogelijk te roken (evt door nicotinepleisters?)

8 likes

Is dit nieuw? Ouder zeggen ipv vader of moeder? Zo mysterieus

39 likes

Ja

5 likes

Ik heb vandaag ruzie gemaakt in de KFC. Echt wie ben ik en wat deed ik daar.

37 likes

Kfc hangt ook vaak zo’n botsautosfeer dus ik snap je wel.

Altijd mensen die je boos aankijken daar.

22 likes

En waarom vertel je ons niet heel het verhaal.

@Karl_Lagerfeld altijd beter dan volwassen mensen die ik niet ken die het hebben over “papa” en “mama”.

13 likes

Ik werd op zo’n onbeschofte manier te woord gestaan dat ik helemaal zo’n warme woede door me heen voelde trekken en toen heb ik even als een viswijf staan schreeuwen. En het eten was niet eens (vies)lekker en ik wil er nooit meer heen.

26 likes

Nee liever papa of mama dan ‘mijn ouder’ en ‘diens’ :face_vomiting:

8 likes

Krijg daar altijd zo’n error van! Mama. Alsof het dan over onze gezamenlijke moeder gaat, die we niet hebben want jij bent een vriendin van mij.

7 likes

Ons mam vind ik ook altijd zo apart. Het is jouw moeder, ik heb genoeg aan mijn eigen.

16 likes

Vanochtend belangrijk voortgangsgesprek op mn werk. Gisterenavond tot laat nog dingen op orde zitten maken, voor te bereiden, brief met voorstel geschreven. 20 minuten op Teams zitten wachten op mn opleider…blijkt het 7 maart te zijn ipv 7 februari :clown_face: ach, ben ik iig voorbereid…maar vind het zó irritant dat februari en maart dezelfde data op dezelfde dag van de week hebben

20 likes

Ik jat ‘ons’ altijd van Brabanders, vind da (dit heb ik ook gejat) echt gezellig.

Onderling zijn vrienden ook vaak ‘ons Tim/Wendy/blablvalva’ en dan helemaal mooi als je die s van ons doorverbindt aan de eerste letter van de naam en dan Swendy hebt ofzo. Effectieve doch gezellige communicatie.

20 likes

Wow hebben wij dezelfde overburen? Er komt een dag dat ik mijn auto bij hun op de oprit zet.

4 likes