Ja dagelijks terugkerend ritueel
Ik had net echt een heel oncomfortabel diner met iemand en toen heb ik gezegd dat ik een luchtje ging scheppen en ben ik naar huis gelopen⊠echt kinderachtig maar ik had er gewoon echt geen zin meer in
In een restaurant of thuis?
En wat is je relatie tot deze persoon?
In een restaurant. Ik wist gelukkig wel dat diegene ging betalen en het waren allemaal kleine hapjes dus was ook niet alsof we midden in een vier gangen menu zaten ofzo
@monkeyslut een oude vriend met wie het al niet zo lekker meer liep, ik trok het gewoon echt niet meer.
Heeft hij nog gevraagd waar je was of heb je hem een berichtje gestuurd onderweg naar huis?
Jeetje. Nou ik had ze gebeld en gezegd zoek het uit. Bye!
Dit is niet het biechttopic dus ik mag wel zo reageren maar wooow dat vind ik altijd zoân intense move van in films ofzo. Kan me alleen hele bizarre situaties voorstellen waarin het zo ver komt dat iemand zoân dickmove (haha ja sorry) doet, ben erg nieuwsgierig of hij dan indd nog heeft gereageerd ofzo?? En is het iemand die je nog weleens gaat tegenkomen
Zonder te judgen hoor maar ik heb ook super veel vragen waaronder die van jou maar klinkt ook wel rot want als het gewoon gezellig is ga je niet zo abrupt weg.
Ja ik zag oprecht geen andere manier om het op te lossen, ik moest ook gewoon een beetje huilen aan tafel en toen had ik paniek en dacht ik kut ik moet nu echt weg. En mijn communicatieskills zijn helaas niet zo geweldig dat ik dan zeg âjoh zullen we anders gewoon naar huisâ
@ZusjevanJoost ik heb wel een berichtje gestuurd want voelde me wel lullig
Ik weet niet hoe lang je wilt gaan maar anders doe je de eerste en/of laatste nacht een fijn hotel en de nachten ertussen een hostel?
Eeeey we zijn met zân zessen online om half drie snachts, gezellig
Waarom vond ik 8:15 naar de garage op mijn vrije dag ook alweer een goed idee?!
Dit soort dingen doe ik ook aaaaaltijd echt waarom hahah en dan heb ik vaak de rest van de dag ook geen plannen
Nee, die weet ik helaas niet meer haha. Heb nog even gekeken of zijn naam stond in het mailtje met bevestiging opzeggen, maar nee.
Ik heb morgen om 9 uur een afspraak voor mijn nagels waarom
Bij carglass geen energiecrisis
Ik wilde echt net posten dat ik het zo moeilijk vind om optijd te gaan slapen, omdat ik dan te moe ben om mijn avond routine te doen en daarna weer balen dat ik ye laat ging slapen terwijl ik echt wel eerder naar bed kon.
Ik ga zo sporten en de vorige keer had ik zo lang spierpijn dat ik nu zenuwachtig ben voor de komende dagen
Gewoon een klacht indienen, alle gesprekken worden opgenomen dus ze kunnen het zo terugzoeken!