Wat je even kwijt wil #64

Ja weetikhet dat die in haast ofzo al bijna van de balie viel toen ze hem neerlegde. Of misschien dat hij het juist wilde geven aan haar zo vn, hey hier ligt een portemonnee?

1 like

Ik ook niet, keep u updated.

2 likes

Kreeg gister het bericht dat een kennis is overleden. Ken hem zeker al 15 jaar.
Ben er een beetje naar van.

14 likes

Sprite is echt nog lekkerder als je je niet lekker voelt he

3 likes

Ugh ja precies zoiets had ik dus ook gister, ik wacht op het cijfer van belangrijke vakken en ik droomde dat ik een 5.6 had en ik werd zo gestressed wakker. Ik was ook echt helemaal boos en emotioneel in die droom. Zo vermoeiend. (Sidenote: Bij ons is een 5.8 een voldoende, dus een 5.6 is onvoldoende)

1 like

:joy:. Ik heb nu nog tickets voor Hemelvaartsdag kunnen boeken. Om 18:30. De geselecteerde 18:15 was net voor mijn neus weggekaapt.

En nu zie ik dat het Rijksmuseum zelf tot 17:00 open is. Haha mijn man is een stuk minder enthousiast geworden.

Dus eerst het Rijksmuseum zelf bekijken, dan eten en daarna een Vermeer toetje :smile:

Is het jou gelukt @George?

3 likes

Ze gaan langer open tot 22.00 ofzo.

6 likes

Oh echt! Dat maakt het een stuk leuker!

2 likes

Ja dat zag ik ook helaas… dan toch maar nog een keer naar Den Haag :smile:

En lees net in de mail dat het museum open is tot 17:00 en de expositie tot 22:00.
Dus toch een Vermeer toetje na het eten. :smile:

2 likes

sinds vannacht aan het overgeven, hou niet eens slokjes water binnen :sob: moest wel gniffelen om de kat/kut/kotsdiscussie van laatst toen ik boven mn emmer hing

Ziet jouw emmer er zo uit : :shallow_pan_of_food:

2 likes

Nee helaas niet! Ik blijf maar een pagina treffen waar staat dat de webshop op dit moment gesloten is.

1 like

En als ik kijk bij Vermeer met lezing kom ik er wel doorheen maar zijn er geen starttijden meer beschikbaar.
Jeetje wat is dit ongekend populair zeg.

2 likes

Ik denk eerder een emmer vol met water, omdat dat ook niet binnen blijft. Beterschap @ezw

@Madam-Mikmak zou je niet verwachten van een museumtentoonstelling. Misschien zijn er nog kaarten voor de losse verkoop @George. Kans is wel groot dat je dan in een ellenlange rij staat

4 likes

Deze doet het nu bij mij!

3 likes

Oh gek! Bij mij niet :frowning:

2 likes

Dit zag ik eerst ook. Daarna ging ik naar boeken met lezing. En daarna weer terug naar normale kaartjes. Wellicht werkt het bij jou dan ook?

3 likes

Er zijn helaas geen kaarten voor de losse verkoop, je moet echt een tijdslot hebben. Alleen nog wat dagen in mei en 1-3 juni hebben beschikbaarheid geloof ik.

Edit: als je vriend wordt van het museum mag je zo vaak gaan als je wilt zonder tijdslot, maar dat is dan weer €50. :grimacing:

Ik liep net bij Den Haag Centraal en daar stonden een paar wervers voor een goed doel. Komt zo’n jongen veel te enthousiast op me afgelopen. Heb hem heel overdreven ontweken, want geen zin in. Natuurlijk wel weer op een sociaal ongemakkelijke manier. Beetje zoals dit

25 likes

Hahaha heerlijk, ik vanmorgen ook in de supermarkt laat me met rust aub

2 likes