Nee helaas niet! Ik blijf maar een pagina treffen waar staat dat de webshop op dit moment gesloten is.
En als ik kijk bij Vermeer met lezing kom ik er wel doorheen maar zijn er geen starttijden meer beschikbaar.
Jeetje wat is dit ongekend populair zeg.
Ik denk eerder een emmer vol met water, omdat dat ook niet binnen blijft. Beterschap @ezw
@Madam-Mikmak zou je niet verwachten van een museumtentoonstelling. Misschien zijn er nog kaarten voor de losse verkoop @George. Kans is wel groot dat je dan in een ellenlange rij staat
Deze doet het nu bij mij!
Dit zag ik eerst ook. Daarna ging ik naar boeken met lezing. En daarna weer terug naar normale kaartjes. Wellicht werkt het bij jou dan ook?
Er zijn helaas geen kaarten voor de losse verkoop, je moet echt een tijdslot hebben. Alleen nog wat dagen in mei en 1-3 juni hebben beschikbaarheid geloof ik.
Edit: als je vriend wordt van het museum mag je zo vaak gaan als je wilt zonder tijdslot, maar dat is dan weer ā¬50.
Ik liep net bij Den Haag Centraal en daar stonden een paar wervers voor een goed doel. Komt zoān jongen veel te enthousiast op me afgelopen. Heb hem heel overdreven ontweken, want geen zin in. Natuurlijk wel weer op een sociaal ongemakkelijke manier. Beetje zoals dit
Hahaha heerlijk, ik vanmorgen ook in de supermarkt laat me met rust aub
Vroeger ging ik met mijn beste vriend elke maand wel een keer shoppen. Hij is meer shopaholic dan ik en houdt van struinen, ik ben meer doelgericht en āklaarā als ik datgene heb wat ik zocht. Maar met hem was het altijd zo gezellig dat ik graag met hem meeging en ik kwam dan ook in luxere winkels etc waar ik in mijn eentje niet kom.
De afgelopen jaren gebeurde het echter nooit meer. Er werd door ons beiden verhuisd en bij mij kwam gezinsuitbreiding, er was drukte door het werk, corona, allerlei redenen waarom het er niet meer van kwam.
Inmiddels wonen we echter weer op een kwartiertje rijden van elkaar en vandaag gingen we weer en het was zo leuk. Alsof het nooit gestopt was. Hij heeft me een luxe parfum aangesmeerd en weet dan precies wat ik lekker vind, en ik heb 1000 geurkaarsjes met hem gesnuffeld. En het voelde alsof er in de tussentijd geen jaren verstreken zijn.
Ben helemaal happy.
Update: het kraakt lekker en daās wel grappig maar verder totaaaaal niet boeiend.
Mijn nichtje is logeren en ik weet wel dat ze van koud houd, want ze wil vaak zonder jas naar buiten zodat ze ālekker kan afkoelen ā, maar we gingen net samen in bad en het water moest echt zoooo koud. Ik had er echt gewoon rillingen van
ben er dit keer ook maar eerder uitgegaan
Ben echt een broken record maar ik kan gewoon weer niet slapen door die kutverkoudheid . Spoelen, hele tijd water drinken. Nul zin⦠Binnen 20 minuten zit alles weer helemaal vol š„¹ ondanks xylo neusspray. Kutzooi
Ik heb komende woensdag mān controle bij de gynaecoloog, dus daar moet ik het nog bespreken. Dat wil ik eerst hebben gedaan voor ik mān complete informatie aan de unithoofden en afdeling communicatie geef. Ik had wel afgelopen week mān gesprek bij de psycholoog/seksuoloog en zij was het volledig met mijn woede eens en nam het ook direct over. Ze was het met me eens dat de zorg niet voldoende op de vrouw gericht is en als seksuologe vond ze natuurlijk ook dat het vrouwelijk orgasme meer onderwerp van gesprek moet zijn. Ze voelde zich verantwoordelijk voor dat ze dit niet wist, heeft volgende week een cursus met landelijke collegaās en ging dit meenemen als vraag en onderwerp. Uit zichzelf gaf ze al gelijk aan dat ze dit in de folders wil krijgen, het liefst landelijk maar op zān minst in ons ziekenhuis.
Dus daar voelde ik me in elk geval al gehoord.
Vorige week is heel plotseling een vriend overleden en vandaag is de condoleance (begrafenis zelf is besloten). Ben logischerwijs al de hele week van de leg.
Heb een brief geschreven voor de familie om te vertellen wat hij voor me betekend heeft. Geef ik dat dan daar aan hun? Of is er vaak een plek waar je dingen achter kan laten? Staan ze dan normaalgesproken op een rij zodat je ze kan condoleren?
Ja je kunt dat gewoon persoonlijk geven.
Het is gebruikelijk dat iedereen op een rij staat, maar soms is het ook wat losser en loopt iedereen los in een ruimteā¦
Of doen ze dat na afloop.
Wat een lief gebaar van je, gaan ze zeker waarderen.
Kun je het niet naar ze sturen met de post? Ze zullen die brief wel waarderen lijkt mij.
Maar nog gecondoleerd met het verlies
Oke bedankt! Ik heb die ouders nog nooit ontmoet namelijk. Wel een paar keer gezien op fotos enzo. Maar ik bedenk me nu dat ik met een vriend ga die de ouders wel kent.
Mijn vriend en ik spelen de laatste Pokemon en nu ging ik eens kijken op zijn account hoe ver hij al is en toen zag ik dat hij alle schattige Pokemon die hij heeft gevangen naar mij heeft vernoemd
Wat erg
Terwijl dat speeddate event me juist superleuk lijkt!