Heb een nieuwe douchegel met de geur patchouli en elke keer als ik onder de douche sta en naar die fles kijk hoor ik papi papi papatchouli
Ik snap die nu pas, haha. Ik dacht trouwens eerst dat het zakjes mayo waren door die vreemde zachtgeel kleur.
Gaat sowieso ultra strak zijn dan.
Was net rustig mijn haar aan het föhnen, vliegen er ineens allemaal vonken uit de föhn?? Die kan zeker nooit meer aan?
Ik ben daar altijd bang voor. Mijn föhn ruikt altijd een beetje verbrand als ie aan staatâŠ
Viel me al 2 dagen mweh, chagrijnig, moe en duizelig. Moet ongesteld worden ergens deze periode dus miss ligt het daaraan. Heb dat anders nooit zo erg.
Nee, het is de avond van het Rihannaconcert met wat gesport eromheen
Goed mogelijk, maar heb geen idee hoe ik dat ding openmaak.
Het is hier de laatste dagen/weken zo rustig. Of ligt dat aan mij?
De laatste tijd merk ik een stevige onrust, somberheid gerelateerd aan een soort van mijlpalen FOMO. Weet even niet hoe ik het anders moet noemen maar het gevoel dat bij een bepaalde leeftijd bepaalde mijlpalen horen, met name op relationeel en kinderwens gebied. Zo stom want ik geloof echt dat alles komt op zijn tijd dus dat valt hier helemaal niet mee te rijmen maar de laatste tijd beheerst het zo mijn leven.
Dat had ik ook! Misschien eens de stofzuiger er op?
Dat is best een goed idee!
Ik heb vanochtend een bloedneus gehad en ik ben er al de hele dag een beetje van van de wap. Heb hier fijne tips gehad maar ben zo bang dat het ineens weer gaat bloeden? Vind het maar niks. Ik loop ook al de hele dag met zoân vunzige tissue rond
Hopelijk gaat het niet meer gebeuren! Komt goed
Volgens mij heb ik muizen in mijn plafond want ik hoor de hele tijd geritsel en geknaag. Ik heb geen idee wat ik daartegen moet doen want ik weet niet hoe ik het plafond binnenkom. In mijn vorige woning heb ik ratten gehad, en met die vuilnisstaking die er aan komt ben ik ook bang dat die mijn huis binnen komen. Gelukkig zit het gros van mijn eten in potten.
Ik zou de bestrijding bellen, zij weten wel hoe je daar het beste bij kunt etc. En wat betreft angst dat ze naar binnen komen vanwege die staking, ik denk juist dat ze lekker buiten blijven want nu zeker genoeg eten te vinden daar toch?
Ik heb zelf echt een behoorlijke knaagdieren angst dus probeer mezelf zo ook een beetje gerust te stellen
Ohhhh Rihanna what a queen! Heerlijke halftime showâ€
Daar heb je gelijk in, bij het vuilnis is meer eten dan in mijn plafond. Angst is een slechte raadgever