Wat je even kwijt wil #64

Ja dat wilde ik ook reageren. En mensen gaan steeds meer op gekke werktijden en hybride werken. Er zijn ook een paar café’s hier die vier jaar geleden bekend stonden als werkcafe maar waar je nu niet meer mag laptoppen (of alleen op bepaalde tijden) omdat het anders alleen maar vol zit met werkers

5 likes

Zou het ook kunnen dat je er nu op andere momenten in de week komt en vroeger een flexibeler rooster had? Ik ervaar bv de ikea nooit als druk omdat ik tijd heb op gekke momenten. En parkeerplaatsen in de stad worden flink teruggeschroefd :+1:

5 likes

ik vooral het idee dat je tegenwoordig alles veel verder op voorhand moet plannen en resereveren? Voor mijn gevoel konden we vroeger gewoon op zaterdagavond spontaan uit eten, tegenwoordig moet je bijna overal een reservatie hebben, zelfs heel eenvoudige restaurants. Zelfs in mn lokale zwembad moet je een slot reserveren.
Ik haat plannen dus ik heb hier echt zo’n hekel aan.

21 likes

Ik ben weer sapjes enzo aan het maken. Dus ik neem weer lekker al t fruit van mn werk mee.

13 likes

Op het pleintje voor mn huis is in de afgelopen maanden een soort spontane fietsenstalling ontstaan (naast een grote gratis vaste stalling…) met een wildgroei aan echt honderden fietsen. Stond al weken een bord dat ze vanaf vandaag worden verwijderd maar gisteren stond het nog heel vol. Doe ik rond 11.00uur mn gordijnen open is echt driekwart al leeg geveegd :sweat_smile: echt sneller dan gedacht, wordt druk bij het fietsendepot gok ik. En nu als oud wijf heb ik zin om de hele dag uit mn raam te kijken naar mensen die hun fiets zoeken :eyes:

59 likes

Kan dat ook niet een overblijfsel zijn van de lockdown periode? Op een gegeven moment mocht je alleen naar een restaurant met een reservering

2 likes

Laat mij en mijn duffe hobby’s!!!

5 likes

Heb het expres tussen aanhalingstekens gezet. Maar leef je uit tijdens de Vierdaagse

Mijn Zalando-account was vanochtend gehackt. Alleen nu heeft de oplichter alleen maar Zalando Plus aangeschaft via de automatische incasso die er al in stond, mijn adres en telefoonnummer aangepast en verder niks besteld?

Ik heb alle wachtwoorden aangepast natuurlijk, automatische incasso ingetrokken en als extra veiligheid bij alle webshops waar ik betalingen heb gekoppeld ook nog de tweestapsverificatie aangezet.

Echt ga weg man.

3 likes

Ja denk dat dit er sowieso mee te maken heeft, maar ergens verwacht je dat het aantal faciliteiten evenredig toeneemt.
Maar algehele toename van welvaart en vrije tijd zal er sowieso ook mee te maken hebben. En misschien social media, misschien zijn we bewust van onze saaiheid waardoor we er meer op uit willen trekken?

4 likes

Vertel me dat je nooit bij de vierdaagse bent geweest zonder me te vertellen dat je nog nooit bij de vierdaagse bent geweest.

10 likes

Ik heb geen zin in blaren

4 likes

:popcorn:

Wel één jongen gezien die op tijd z’n fiets kon redden, wilde bijna voor hem juichen.

57 likes

Waa coole plek woon jij! Heel leuk vermaak dit hahah

6 likes

ik ben weer terug in denemarken na 6 maanden dus ga weer mooi bijdragen aan de “hier in scandinavie” forumergernis🥰

18 likes

Mail van PayPal over een transactie. Vond ik wel raar, want daar staat tweestapsverificatie altijd al aan. Maar blijkbaar als je een keer incasso hebt gegeven op Zalando Plus om het uit te proberen, kan die weer aangezet worden zonder verificatie.

1 like

hahaha UU :heart:

5 likes

Repost @Soy.peor Vertel me dat je nooit bij de vierdaagse bent geweest zonder me te vertellen dat je nog nooit bij de vierdaagse bent geweest.

8 likes

En terecht, pak lekker de fiets of het OV als je midden in de stad moet zijn. Wat mij betreft elke binnenstad autovrij (met uitzondering voor mensen die er écht afhankelijk van zijn natuurlijk).

En sinds wanneer zijn musea duf? Dacht dat alleen pubers dat vonden…

23 likes

Helemaal mee eens!

6 likes