Ik bedoel niet dat het een grap is alleen krijg ik dat gevoel er gewoon bij. Ik heb het alleen een beetje scheef verwoord maar ik kan het niet echt onder woorden brengen wat ik zeg dat gevoel bekruipt me een beetje. Neemt niet weg dat ik het super tof vind.
Ja op de racefiets. Hij is echt preworkout sporty spice dus hij kan het sowieso ik zou doodgaan
Hahaha love it. Ik wil nu alle gym boys zo noemen.
Dochter en ik gingen een ‘lippestip kus kaart’ maken en donkerrode lippenstift bij een 3-jarige ziet er echt niet uit.
Haha ik was net voor het eerst in idk 10 jaar ofzo op Utrecht Centraal en wilde even koffietje halen op de gracht maar ik herkende NIKS tot aan de Oudegracht, wtf.
Mijn god, een jaar van mijn leven maar mijn website/webshop is eindelijk klaar. Nu maar hopen dat iemand ook daadwerkelijk bestelt en het niet allemaal voor niks was
Gefeliciteerd! Kan je binnenkort alweer planten op de post doen vanwege het weer denk je of gaat dat echt nog even duren? Ik zit al een hele poos te overwegen om een zaagcactus te kopen maar anders moet ik even kijken of ik een tripje den Bosch kan plannen
Mooie website en foto’s hoor! Wat een leuke dingen verkoop je om in een plant te zetten. Te schattig.
Er is geen licht in de trein, heerlijk. Alsof de NS mijn prikkels
heeft aangevoeld. Ga laatste tijd heel goed op in het donker zitten/liggen
Ik had het al gevonden ondertussen. Maar niks te koop momenteel toch?
Edit: ik had Etsy gevonden en niet de webshop .
Mooie webshop! Eens het weer beter is ga ik bestellen.
Ik ben chagrijnig
Ik organiseer volgende week mijn eigen ep-release en er zijn nog maar 4 kaartjes verkocht krijg het er spaansbenauwd van
Hier delen!
Gefeliciteerd met de 20 jarige verjaardag van de Kapsalon allemaal
Shoarma bowl
Er liep net iemand langs me met Alien op en de hele buitenlucht ruikt er gewoon nog steeds naar. Waarom doe je jezelf en je omgeving dit aan? Ik denk dat ik nog liever poep ruik.
Aardappelpartjes gebakken in olie getopt met vleesch en een frisse groentemelange, afgemaakt met een drizzle van knoflooksaus
Vera uit Genemuiden wil haar vriend deze Valentijn écht goed verrassen en maakt het daarom uit. Ze kan niet wachten op de reactie van haar vriend Guido.
Be like Vera!
Mooi geworden!