Wat je even kwijt wil #64

Een ezel stoot zich juist niet twee keer aan dezelfde steen dus je bent alles behalve een ezel 🫏

4 likes

Als je de cv moet bijvullen zodat de druk weer hoger komt, is dat echt megamakkelijk en kun je goed zelf doen!

4 likes

Ik heb een bijholteontsteking, zit op kantoor en ik wil zo graag naar huis. M’n hele hoofd doet pijn, pijnstillers werken niet en ik ben zo humeurig. Dit is al 1,5 week bezig

echt leuk, AI in zoekmachines:

“I have been a good Bing” :joy:

5 likes

yes ik leef weer! en het is lente! ik sprong vandaag mn bed uit als een disneyprinses, sloeg mn gordijnen open en het leven lachte me toe (lol dit houdt denk ik een half uur stand maar toch)

40 likes

Ik heb volgens mij ten onrechte een vrij hoog bedrag op mijn rekening gestort gekregen van de douane vandaag en ik ben serieus bijna drie kwartier aan het bellen geweest om uiteindelijk een mailadres te krijgen waar ik het verhaal naartoe kon sturen? Ik had bijna zoiets van nouja laat maar ik ga er wel van op vakantie, had verwacht dat ze er wel iets enthousiaster op in zouden springen :’)

3 likes

Overal in het nieuws was gisteren het bericht dat de drummer van Krezip tijdelijk plaatsneemt in U2. En ik kan alleen maar denken dat het een soort te vroeg naar buiten gekomen 1 april grap is. Dus mocht het inderdaad straks een 1 april grap zijn dan is dit bericht een reminder voor mezelf

1 like

Waarom zou dit een grap zijn.

5 likes

:joy: AI en racisme, het is voor altijd met elkaar verbonden.

1 like

Blijkbaar zitten er in het plafond van mijn bovenburen ratten. Ik had dit liever niet willen weten :sweat_smile:

2 likes

Wat een deprimerende dag lol

1 like

Ik denk dat de taart een hint is

2 likes

Haha sorry ik kom gewoon ff venten, ik kom niet om medelijden vissen! Maar de taart kan idd een hint zijn :sweat_smile:

3 likes

Wat een lenteweer :sun_with_face:

18 likes

Echt genieton. Hier leef ik voor.

14 likes

Mn etsy begint een mini beetje te lopen en vind t zo’n leuk idee dat iemand in Australië mijn patroon dadelijk maakt.

39 likes

Ik ben ziek (covid) en ziek genoeg dat ik me ziekgemeld heb op mn werk maar niet zo ziek dat ik me de hele dag ellendig voel en niets kan. En, het is best wel chill eigenlijk? Beetje tv kijken, gamen, af en toe een dutje. En mn vriend is echt spontaan in een mega zorgzame modus geschoten?

27 likes

Is dit die kerel die ook altijd die gare filmpjes post van die vriend van m die elke avond in een ander restaurant eet?

Mijn broertje gaat in juni 120 km fietsen om geld op te halen voor KWF (ride for the roses). Ben zo trots op hem 🥹 hoop dat hij ook een lekker bedrag aan sponsorgeld kan inzamelen

57 likes

In een dag? Holy shit respect. En nee zoveel fietsen is niet suf!!!

7 likes