Wat je even kwijt wil #64

Ik heb opeens een bestelling voor oorbellen, wat gek is want maanden niks aan mn etsy of insta gedaan. Maar kan ze niet vinden dus moet ze opnieuw maken.

3 likes

Ik gebruik dit altijd nog als ik de letters van mijn postcode moet doorgeven.

4 likes

Mijn postcode letters zijn toevallig de eerste letters van de namen van mijn vriend en mij, als ik ze moet spellen door de telefoon zeg ik wel eens per ongeluk onze namen :smiling_face_with_tear: alsof ik een kleuter ben

5 likes

We hadden een keer een stagiaire die naast mij zat en iets moest spellen aan de telefoon: de A van aardbei, de V van vlees.

Wtf.

59 likes

Zo heb ik de letters van mijn ouders’ postcode wel eens als ‘Dikke Billen’ gespeld omdat we dat thuis altijd voor de grap zeiden. Degene tegenover me keek me ook heel bevreemd aan :sweat_smile:

11 likes

Hahah ik heb dit een keer zelf gehad, maar dan met het internationale alfabet.
Op dat moment (18jr) wist ik niet eens dat dat bestond dus zat ik daar bij een callcenter: B from Ball, I from ice etc.
Echt belachelijk :rofl:

7 likes

Maar waarom is dit zo gek eigenlijk? Zolang je niet in militaire dienst bent, maakt het toch niet zo heel veel uit waar de A van is?

6 likes

Anus

10 likes

De A van Anus

@Soy.peor en ik zijn even kinderachtig

14 likes

Lol is dat ĂŒberhaupt de verf waard, een halve tint verschil?

Benieuwd of je omgeving het opmerkt.

2 likes

Toen ik net verhuisd was maakte m’n vader ook een grap dat de letters van m’n postcode voor HondenLul staan en inmiddels woon ik hier drie jaar en elke keer dat ik m’n postcode moet doorgeven gaat dat als eerste door m’n hoofd. Gelukkig nog niet fout gegaan.

15 likes

Ik ging ff wat kleren die in m’n slaapkamer op de grond lagen oprapen, pak ik een zwarte onderbroek vast, zie ik er gewoon een BIJ op wandelen die me echt face forward recht in de ogen aankijkt wtf :scream: Haha ik schrok me echt de tering. Uiteindelijk moed verzameld en terug die kamer in gegaan met een pedaalemmerzakje in de aanslag om die onderbroek in te doen (gedaan, dichtgeknoopt en voorzichtig mee geschud maar zag niks) en toen zag ik 'm op de vloer. Kon hem gelukkig pakken met een glas en kartonnetje dus hij is nu naar buiten. Wat een avontuur :upside_down_face:

7 likes

Mijn zusje maakte net een rotopmerking en daar voel ik me rot door. Dus heb dat tegen haar gezegd dat ik het niet fijn vindt hoe ze tegen me doet en dat ik me er rot door voel en nu negeert ze me :disappointed:

4 likes

Uuugh de vloerverwarming deed het niet, dus monteur 1 kwam: “nee met je vloerverwarmingssysteem zelf is niets mis, maar Eneco moet dit oplossen (want standsverwarming).” - Eneco afspraak gemaakt, gekomen vandaag, “mevrouw, het is geregeld”. Super fijn. Ik net op de warme vloer gelegen, blij dat ie het weer deed.

Wil ik net m’n kinderen in bad doen, ijs-koud water. Nu gaat het warme water dus wĂ©l naar m’n verwarming, maar niet meer naar m’n kranen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Ik heb net heel boos de klantenservice gebeld (sorry mevrouw die ik aan de telefoon krijg, het is gewoon een opeenstapeling, niet jouw schuld) en komt tussen nu en 21 een monteur. De derde van vandaag :tada:

En ook vandaag werden de tegels geleverd voor de nieuwe badkamer. 3 van de 4 pakketten op één van de pallets waren de tegels stuk :+1:t2::+1:t2: het gaat zo lekker vandaag

13 likes

Het lijkt me zo kut om een man te zijn. Dan heb je geen borsten. I love mi tits. Nu zijn ze wat strakker/gelift door t sporten en ik zit de hele dag in mn eigen borsten te knijpen. Heerlie de peerlie.

25 likes

Pubers zijn stom.

6 likes

Haha ja chill he. Ik heb eigenlijke en beetje medelijden met iedereen die niet lekker aan mijn borsten mag zitten, je mist echt wat.

9 likes

Ik heb een vriendin geholpen met het voorbereiden van haar salarisonderhandelingen en ik hoor zojuist dat het is gelukt, ben zo blij voor haar!

52 likes

Krijg je daar geen pijn van?! Ik probeer ze echt zo min mogelijk aan te raken want gegarandeerd pijn anders :sweat_smile:

2 likes

Wat goed! Heb je algemene tips die je wil delen?

2 likes