Succes ! Dit gaat je lukken !
Had vanochtend bijna een eend aangereden met de fiets
Volgens mij ben ik scheef, alle broekspijpen op rechts draaien met de naad naar voren. Is dit een nieuw zwangerschapskwaaltje?
I ainât pregnant maar ik heb het zelfde probleem haha! Kom denk ik door de broek zelf, want bij sommige broeken heb ik hier ook last van en bij andere weer niet.
Zo gek! Ik draag normaal eigenlijk vooral leggings (ja i know) maar heb nu een paar van die positiespijkerbroeken die wat losser zitten en ze doen het allemaal.
Ik ken dat als een draaipijp en dat ligt aan de productie van de broek! Bij een kledingwinkel hier in de buurt mag je hem dan terugbrengen omdat dat niet hoort.
Wat @George zegt. Ze hebben een patroondeel scheef op de stof gelegd in plaats van recht van draad. De pijp gaat dan draaien na een paar keer wassen en dragen. Zo kunnen ze gemiddeld meer kledingstukken uit een meter stof halen. En ze verkopen er niet minder om, want als consument merk je dat niet meteen.
Ik denk toch echt dat het aan mij ligt want het zijn broeken van 2 verschillende merken! Kan ook niet naar een winkel want ik koop al mân drachtige fashun op Vinted haha.
Maar wat zij zegt kan toch juist voor alle merken? elk merk wil zoveel mogelijk kledingstukken uit een stuk stof halen dus dit zal ongetwijfeld veel voorkomen
Daar heb je een punt. Ik zal voor het experiment er nog eentje zoeken van een ander merk, will report back.
Dit gebeurt helaas heel veel! Dus dat zou alsnog kunnen hoor.
Ja het is toevallig maar kleding van de grote ketens wordt met de dag slechter geproduceerd, dus het zou me ook niet verbazen.
Succes!
Ik verwacht ook een belletje over van een recruiter over de arbeidsvoorwaarden. Zo spannend!
Oké ik had net in 20 minuten:
- een koerier (met pakket voor de buren) aan de deur die in gebroken Engels om een pen vroeg want zijn pen was stuk.
- een spambelletje vanuit Slowakije over Bitcoin.
- vasthoudende Jehovahâs getuigen die mij per sĂ© meer wilden vertellen over de Bijbel (gast, ik kom van de Bible Belt. Ik durf te wedden dat ik meer bijbelteksten ken dan jij).
- een kleuter die ineens diarree kreeg en nĂšt de wc haalde.
Hou op hoor, dit is mijn vrije dag.
Het moet ergens weg⊠er zijn er maar 4 in NL en er moeten er 2 overblijven.
Ja nav onderzoeken die hebben laten zien dat dit nodig is om de kwaliteit van deze centra op peil te houden toch?
Ja precies
Ja maar waarom dan niet Utrecht, vanwege de behandeling van minderen met kanker die vaak hartklachten ontwikkelen, en wel in Rotterdam? (Wellicht goede redenen voor maar deze keuze met de minimale kennis die ik en met mij velen er van hebben roept bij mij vragen op)
Ik heb weer helemaal het speculaasjes in de thee dopen opnieuw uitgevonden, lekker een sompig koekje en dat je thee uiteindelijk vol drijft met verdwaalde stukjes natte koek
Ik vraag me ineens af waarom we niks meer horen van Ariana Grande. Niet dat ik haar muziek luister ofzo maar moest er ineens aandenken want zag net een oudere foto van haar.