Wat je even kwijt wil #64

Ik weet niet wat ik de fietsgoden heb misdaan, maar het moet wel wat ergs zijn. Ik heb gewoon al 4 keer gezeik met fietsen gehad sinds vorige week donderdag. Het begon met een kapotte spaak bij werkfiets 1 op donderdag, toen een lekke band bij werkfiets 2 op zaterdag, maandag ging mijn eigen fiets stuk (en die staat nu bij de fietsenmaker) en vandaag scheurt het voorrekje van werkfiets 1 ineens. :exploding_head:

1 like

Wat ontzettend naar!
Als je energie voor hebt: Heb je er aan gedacht om een melding te doen bij de politie? Ze kunnen het altijd registreren in het systeem. Kan heel goed zijn dat hij dit vaker doet.

1 like

Woow ik heb net Willem Engel en zijn vriendin gezien in de rechtbank

2 likes

Heb vannacht ruim 2 uur wakker gelegen. En dan echt van 3 tot 5 of zo, dus helemaal gebroken. Ben kapot

3 likes

Veel sterkte! En 100% kinderen vertellen. Ze voelen/weten meer dan je denkt! Mijn vader was zes toen ik overleed en ik ben mn moeder en opa en oma nog dankbaar dat ze me er zo bij hebben “betrokken”.

Wow EDIT: ik was dus zes toen mijn vader overleed :joy:

6 likes

Hahaha nou…hangt ervan af. Moobs zijn ook nog een dingetje :joy: Ook zou ik persoonlijk zo graag een piemel hebben om mee te helikopteren haha.

1 like

Ja maar ik vind moobs toch anders voelen eigenlijk. Toch iets steviger. Helicopteren lijkt me wel leuk mja hoevaak kan je dat doen haha je kunt hem niet even op straat eruit gooien om er mee te zwiepen.

3 likes

Hahaha true ook zijn moobs hariger en niet zo smooth :joy:

2 likes

Kijk uit er lezen vast mannen mee . Straks staat er een op straat te helicopteren omdat hij online gelezen heeft dat vrouwen dat leuk vinden.

Eens! Zou me verdiepen in hoe je dit het beste op leeftijdsniveau kan vertellen maar wel doen. Kinderen voelen inderdaad veel aan.

@Bennielava heel veel sterkte :hugs:

2 likes

Dank je wel voor dit. We hebben het net verteld, heel simpel dat ze ziek is en nu in het ziekenhuis is. Maar zoals je zei merkten ze het al wel aan ons, je berichtje gaf de doorslag om het te vertellen.

6 likes

Zijn er dan ook diepvries varianten ervan?

2 likes

Wel gedroogd, die moet je eerst nog even wellen

3 likes

Dit blijft me fasineren. Hoe groot zijn die bloempotten…

3 likes

Ik heb ze op het terras gezien. Herkende ze door de tattoos van zijn vriendin te vergelijken met die op google.

2 likes

Van 6 tot half 9 staan klungelen met een lege tank op weg naar de benzine pomp.

Voor alle ford rijders. In de kofferbak onder de bodemklep zit een wit tuutje. Dit tuutje zorgt ervoor dat je door je beveiliging heen komt. Zo giet je niet 5 liter naast je tank met je trechter met snoer/buis in je tank gepropt.

(Note to myself. Eerder tanken wil ook helpen)

5 likes

Helemaal eens met @lightbox, mijn moeder vertelde ook dat ik direct door had dat er iets was in de familie. Ik dacht dat ze ruzie hadden met elkaar. Goed dat jullie het verteld hebben, ik duim voor een goede uitkomst

3 likes

Ik heb de nieuwe netflix special van Jim Jefferies gekeken, kapot gelachen.

2 likes

Zo mijn arbeidsvoowaardengesprek. Wish me luck! :pray:

44 likes

You got this! :clap:t4:

4 likes