Wat je even kwijt wil #64

Nee bij ons kan je ze alleen via een fixi melding bereiken. Hm zou je dan dat 0900 nummer moeten bellen en dat zij het doorzetten naar handhaving?

1 like

Ja heb dit ook altijd met mijn skincare routine. Vreselijk weer iedere avond :joy:

1 like

Wijkagent heeft niks gedaan, alleen gezegd dat ik naar de gemeente moet.

Ja omdat dit denk ik voor de handhaving is

4 likes

De acteur uit Terminator, je weet wel ‘‘I’ll be back’’…
Hoe schrijf jij zijn naam? Je tijd gaat NU in!

1 like

Arnold Schwarzenegger gewoon toch

9 likes

Bij handhaving denk ik steeds “Playmobil politie”

8 likes

Ik vind het echt knap. Ik kwam er net niet uit tijdens een spel en kwam niet verder dan Swartzsnegger :exploding_head: haha

3 likes

Ja maar het kutte aan dit vind ik dat ze dan vast komen als die auto net even weg is. :expressionless: Maar goed kon via WhatsApp ook dus heb een melding gemaakt. Hopen dat die auto er dan staat haha. Maar heb wel er foto’s bij gedaan.

Zijkant van de auto ziet er wel uit alsof er al iemand tegenaan is gekomen haha. Als iemand zoiets af en toe doet boeit het mij het ook niks hoor maar het standaard als je parkeerplek gebruiken is gewoon asociaal.

1 like

Ik ga zo mee met mijn moeder naar een concert van Jaap zonder nek, wish me luck

6 likes

Ahhw zo cute kreeg net een kaartje van de ouders van mn beste vriendin. Ik mag op hun bruiloft komen. Vind dat zo lief haha.

37 likes

Ik heb echt zo’n erge zenuwen voor morgen, dat is echt ongezonddddd

1 like

:joy::joy: fair enough

2 likes

Jaap zonder nek :laughing: maar ik weet direct wie je bedoelt
Succes!

3 likes

Had net een fietser voor me die de hele tijd aan zijn kont krabde :woozy_face:

Ik liet de hond uit en iemand reed langs in een auto deed zn raam open en begon te blaffen ? Zo random.

Schrok een beetje, want was aan het staren naar de grond terwijl de hond aan gras zat te ruiken.

9 likes

Arnie

3 likes

Ik moet hier echt om lachen omdat het zo random is :joy:

1 like

Een vriend zou vanavond komen om te koken en eten. Appt ie gister “oh fuck ik heb een concert, was het vergeten”.

Appt ie 2 uur geleden “haha concert is pas over 3 weken, foutje. Zal ik komen?” Dus prima. Kan ie nu geen fiets vinden hahaha deze man. Zit al 2 uur met honger te wachten en we moeten nog boodschappen doen en koken :pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3:

11 likes

Jaaa helemaal eens, echt 1 van de beste beautybehandelingen!!

1 like