Wat je even kwijt wil #64

Hahahaha ik heb daarvan ook een Tiktok gezien, echt zo grappig

4 likes

Er staat hier continue een auto op de stoep (precies op de plek waar je met je fiets er chill af kan) terwijl er overal een paar meter verderop parkeerplaatsen zijn. Politie hier op Instagram had ik al gevraagd (incl foto) mag dit? Zeiden ze nee dat mag idd niet. Dus ik heb net wijkagent laten weten dat die auto voor de 100ste keer ofzo weer mijn plek in neemt als fietser om de stoep af/op te komen.

Moet ik daarvoor bij de gemeente zijn en daar bezwaar gaan maken? Ik snap dit echt even niet. Als de politie een verkeerd geparkeerde auto ziet gaan ze toch niet ook eerst even schriftelijk bezwaar maken bij de gemeente. :smiling_face_with_tear: Dit leek mij nou echt een taak voor een wijkagent maar niet dus haha, vooral omdat politie zelf al zei tegen mij dat dit verboden is.

1 like

Er mist echt iets in deze uitleg, of ik begrijp het in elk geval niet. Wat heeft de wijkagent al dan niet gedaan/ gezegd?

Ik ben een beetje chagrijnig door een of nou ja eigenlijk twee gebeurtenissen op werk. Gelukkig heb ik een leuk weekend in het verschiet! Dus hopelijk kan ik het een beetje los laten.

1 like

Fout parkeren is volgens mij de taak van handhaving, dus niet de politie.

3 likes

Kun je handhaving ook bellen dan? Ik dacht dat dat gewoon een tak van de politie is en de melding en aansturing via de politie gaat

Nee bij ons kan je ze alleen via een fixi melding bereiken. Hm zou je dan dat 0900 nummer moeten bellen en dat zij het doorzetten naar handhaving?

1 like

Ja heb dit ook altijd met mijn skincare routine. Vreselijk weer iedere avond :joy:

1 like

Wijkagent heeft niks gedaan, alleen gezegd dat ik naar de gemeente moet.

Ja omdat dit denk ik voor de handhaving is

4 likes

De acteur uit Terminator, je weet wel ‘‘I’ll be back’’…
Hoe schrijf jij zijn naam? Je tijd gaat NU in!

1 like

Arnold Schwarzenegger gewoon toch

9 likes

Bij handhaving denk ik steeds “Playmobil politie”

8 likes

Ik vind het echt knap. Ik kwam er net niet uit tijdens een spel en kwam niet verder dan Swartzsnegger :exploding_head: haha

3 likes

Ja maar het kutte aan dit vind ik dat ze dan vast komen als die auto net even weg is. :expressionless: Maar goed kon via WhatsApp ook dus heb een melding gemaakt. Hopen dat die auto er dan staat haha. Maar heb wel er foto’s bij gedaan.

Zijkant van de auto ziet er wel uit alsof er al iemand tegenaan is gekomen haha. Als iemand zoiets af en toe doet boeit het mij het ook niks hoor maar het standaard als je parkeerplek gebruiken is gewoon asociaal.

1 like

Ik ga zo mee met mijn moeder naar een concert van Jaap zonder nek, wish me luck

6 likes

Als het echt kut is, kun je altijd nog weglopen.

Sorry, kon het niet laten :sweat_smile:

20 likes

Ahhw zo cute kreeg net een kaartje van de ouders van mn beste vriendin. Ik mag op hun bruiloft komen. Vind dat zo lief haha.

37 likes

Ik heb echt zo’n erge zenuwen voor morgen, dat is echt ongezonddddd

1 like

:joy::joy: fair enough

2 likes