Wat je even kwijt wil #64

Jaap zonder nek :laughing: maar ik weet direct wie je bedoelt
Succes!

3 likes

Had net een fietser voor me die de hele tijd aan zijn kont krabde :woozy_face:

Ik liet de hond uit en iemand reed langs in een auto deed zn raam open en begon te blaffen ? Zo random.

Schrok een beetje, want was aan het staren naar de grond terwijl de hond aan gras zat te ruiken.

9 likes

Arnie

3 likes

Ik moet hier echt om lachen omdat het zo random is :joy:

1 like

Een vriend zou vanavond komen om te koken en eten. Appt ie gister “oh fuck ik heb een concert, was het vergeten”.

Appt ie 2 uur geleden “haha concert is pas over 3 weken, foutje. Zal ik komen?” Dus prima. Kan ie nu geen fiets vinden hahaha deze man. Zit al 2 uur met honger te wachten en we moeten nog boodschappen doen en koken :pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3:

11 likes

Jaaa helemaal eens, echt 1 van de beste beautybehandelingen!!

1 like

Hopelijk heeft hij geen Ottolenghi recept in gedachten dan om te maken.

4 likes

Ik heb nu zo’n 4 jaar mijn rijbewijs maar ik rijd veel te weinig. Laatst had ik het 7 maanden niet gedaan en die keer erna ging echt zo slecht
Dus 1 van m’n goede voornemens was om vaker achter het stuur te stappen dus ik heb voor morgenochtend een opfrisles gepland bij m’n toenmalige rijschool en ik zie er ZO tegenop
Waarom kies ik vrijwillig voor deze dure besteding van m’n zaterdagochtend :broken_heart::broken_heart:

47 likes

Ik heb mn snor sinds kerst niet onthaard. Ben benieuwd hoe lang het kan groeien.

1 like

Ah dankjewel, ja dat probeer ik me ook voor te houden want ik vind rijden echt verschrikkelijk maar het is voor een goed doel! Ik voel me nu niet op mn gemak achter het stuur en raak daardoor soms in paniek, vooral als ik in de stad rijd dus precies dat ga ik morgen 1.5 uur doen :upside_down_face::upside_down_face:
Ik kan ook regelmatig in de auto van m’n ouders rijden dus door dat af te wisselen met een betaalde les hoop ik minstens eens per maand te rijden

6 likes

Ik heb de ene helft van mijn haar getwist maar nu heb ik geen zin meer in de andere. Wat een idee ook, om 22u15 hieraan beginnen.

8 likes

Godver ik kan amper bewegen vanwege rugpijn. Slapen lukt ook niet.

3 likes

Oh ja, hier zeggen we Playmobile politie of hendheving! :sweat_smile:

5 likes

Ik droomde vannacht dat justin bieber me thuis had uitgenodigd want hij had een nieuw koffieapparaat, maar het was niet te zuipen dus dat heb ik eerlijk gezegd en toen zette hij me zijn huis uit ?¿?

26 likes

Had hij een Senseo?

7 likes

Zo’n goede philly cheesesteak en lobster roll gegeten :drooling_face:

7 likes

Ik dacht ik waag ook een poging aan die clean girl look - aka vette haren gewoon plakken in een strakke knot. Echt zieke flashbacks naar ballet en turnen, never again.

6 likes

Ik ben zo emo ongesteld, ben aan het janken om lieve tiktoks van een vader en zijn baby dochter :sob::sob:

3 likes

En niet even vertellen waar je het hebt gegeten

2 likes