Wat je even kwijt wil #64

Hopelijk heeft hij geen Ottolenghi recept in gedachten dan om te maken.

4 likes

Ik heb nu zo’n 4 jaar mijn rijbewijs maar ik rijd veel te weinig. Laatst had ik het 7 maanden niet gedaan en die keer erna ging echt zo slecht
Dus 1 van m’n goede voornemens was om vaker achter het stuur te stappen dus ik heb voor morgenochtend een opfrisles gepland bij m’n toenmalige rijschool en ik zie er ZO tegenop
Waarom kies ik vrijwillig voor deze dure besteding van m’n zaterdagochtend :broken_heart::broken_heart:

47 likes

Ik heb mn snor sinds kerst niet onthaard. Ben benieuwd hoe lang het kan groeien.

1 like

Ah dankjewel, ja dat probeer ik me ook voor te houden want ik vind rijden echt verschrikkelijk maar het is voor een goed doel! Ik voel me nu niet op mn gemak achter het stuur en raak daardoor soms in paniek, vooral als ik in de stad rijd dus precies dat ga ik morgen 1.5 uur doen :upside_down_face::upside_down_face:
Ik kan ook regelmatig in de auto van m’n ouders rijden dus door dat af te wisselen met een betaalde les hoop ik minstens eens per maand te rijden

6 likes

Ik heb de ene helft van mijn haar getwist maar nu heb ik geen zin meer in de andere. Wat een idee ook, om 22u15 hieraan beginnen.

8 likes

Godver ik kan amper bewegen vanwege rugpijn. Slapen lukt ook niet.

3 likes

Oh ja, hier zeggen we Playmobile politie of hendheving! :sweat_smile:

5 likes

Ik droomde vannacht dat justin bieber me thuis had uitgenodigd want hij had een nieuw koffieapparaat, maar het was niet te zuipen dus dat heb ik eerlijk gezegd en toen zette hij me zijn huis uit ?¿?

26 likes

Had hij een Senseo?

7 likes

Zo’n goede philly cheesesteak en lobster roll gegeten :drooling_face:

7 likes

Ik dacht ik waag ook een poging aan die clean girl look - aka vette haren gewoon plakken in een strakke knot. Echt zieke flashbacks naar ballet en turnen, never again.

6 likes

Ik ben zo emo ongesteld, ben aan het janken om lieve tiktoks van een vader en zijn baby dochter :sob::sob:

3 likes

En niet even vertellen waar je het hebt gegeten

2 likes

Mijn broer komt zo even langs. Ik: maak het hele huis schoon, van boven tot onder, terwijl het helemaal niet vies of rommelig was. Waarom doe ik dat toch altijd als er iemand komt. Vet irritant

3 likes

Ik was gister bij een bioscoopfilm en kid cudi speelde erin en nu ben ik weer helemaal verliefd op hem en al die muziek aan het pompen

13 likes

Ik zit in de tram en rook ineens een enorme zeiklucht en dacht heel even dat het mijn jas was? Maar iemand zit chips achter me te eten en daar komt het vandaan :sweat_smile:

2 likes

Ik ging vandaag voor het eerst boodschappen doen bij de Dirk en ik raakte echt helemaal overprikkeld door deze supermarkt.
Wel veel acties en kortingen.

2 likes

Ik heb zojuist 4 bakken vegan Ben & Jerry’s gehaald voor €5 :face_holding_back_tears: :star_struck:

15 likes

Volgens mij is dit ook echt superslecht voor je haar (tenzij je heel veel en dik haar hebt en wel wat kunt missen?) :cry:

1 like

Ik had dit 5 dagen in de week vroeger, als je het goed verzorgd en de juiste elastieken gebruikt kan het niet zoveel kwaad. Volgens mij.

3 likes