Weer een Jeff Koons minder in de wereld. Thank you for your service onhandige vrouw
Ja zoiets idd. Het was toch elke week wel ergens in het dorp raak. Heel naar.
Hij laat wel een nieuwe maken door een van zijn assistenten. En vervolgens vraagt hij het dubbele ervoor.
Probeer het ook een beetje uit mijn hoofd te zetten over het inbreken maar vind het toch wel lastig.
Het halve dorp is carnaval vieren en ik ben ongeveer de enige die wel thuis is. Zal wel goed komen hoor maar ben blij als het weer ochtend is
Ik zit dus te twijfelen om een electrische fiets aan te schaffen. Wil wel een tweedehandsje tot dat ik een rijbewijs heb. Hondje in een mandje voorop en lekker onderweg om hem bij mijn zusje te brengen/naar werk te gaan.
Heb toevallig twee fietsen gezien bij de nieuwe fietsboer voor een oke prijs, dus ik ben benieuwd. Ik zit die man nu wel te bestoken met vragen over de accu want dat moet natuurlijk wel oke zijn.
Investeer in een timer voor op je lampen. Bij mij was er een keer een poging tot inbraak (had ze betrapt. Dus bedankt voor de trauma inbrekers). En het scheelt echt een hoop voor je eigen gemoedsrust als die lampen aangaan, zelfs als er niemand thuis is.
In mijn geval was het huis helemaal donker, want ik was voor het donker in slaap gevallen.
Ik heb verschillende lampen met een timer! Maar is het niet juist vreemd als er in de nacht lampen aan zijn? Want dan lijkt het toch juist op te vallen, aangezien je normaal gesproken lampen uit doet als je gaat slapen? Wat heftig dat je inbrekers betrapt hebt terwijl je gewoon thuis was zoiets vergeet je maar moeilijk lijkt me
Swappfiets heeft ook elektrische fietsen voor 60 e per maand als je het eens wil proberen
Ik heb nog nooit Carnaval gevierd en ook geen enkele behoefte om dat te doen, maar toch heb ik dit (dankzij tiktok) al drie dagen op repeat staan
Maar licht zorgt ervoor dat inbrekers meer zichtbaar zijn. En je vergeet het niet, maar het is een litteken. Je hebt het, maar op een gegeven moment doet het niet meer pijn.
Sinds ik mijn tweedehands elektrische fiets heb, fiets ik zoooooveel meer terwijl ik het voorheen echt haatte. Echt beste aankoop van vorig jaar.
Dit was ik bijna in de Harrods dit weekend.
Je kan als eindtijd je bedtijd instellen bv.
Volvo heeft een reclame waarin een langzame stripped back versie van Don’t stop me now van Queen wordt afgespeeld. Waar gaat het heen met de wereld
was vandaag bij vinokilo en de kiloprijs was rond de 50-65 euro
is toch nie normaal
Dat lijkt me echt een superfijne optie maar in het gehucht waar ik woon hebben ze dat nog niet, haha
Jazeker, eeneiig
We wisselen ook wel eens van account
Het streekvervoer gaat natuurlijk weer staken op mijn mijn kantoordag