Wat je even kwijt wil #64

Hier ook! Denk een bug idd.

Hahaha zullen ze na jouw bericht ook een waarschuwing krijgen om hun profielfoto te veranderen? :rofl:

Omg ik ben in de hel, Peppa Pig World in The Mall. Alles voor de kinderen

2 likes

Pff ik dacht af en toe dat ik wel een dagje ziek zou willen zijn dat ik lekker series kon bij kijken maar nu ben ik een dag ziek (op m’n vrije dag :cry:) en ik voel me echt belabberd, m’n bed ligt niet lekker meer, thee houd ik niet binnen, en ben meteen weer van die gedachte genezen. Bah.

Holy shit ik ben zo duizelig. Ik zit voor mijn opleiding te leren over de bloedsomloop, slagaders etc en ik kan er gewoon niet tegen. Ik denk in beelden en als ik lees over pulserende bewegingen in de slagaders begint het gewoon te draaien.

Zo raar want vroeger keek ik graag naar operaties, ingang oost en medisch centrum west maar het zit er gewoon niet meer in. Blij als ik door kan gaan naar andere delen van de medische terminologie :sweat_smile:

5 likes

Dit :joy: het is echt minder romantisch als je echt ziek bent! Haha

2 likes

Herkenbaar! Er is wel hoop: hoe meer ik dit soort dingen las, hoe minder mijn reactie erop werd. Eerst las ik dan die boeken en moest ik echt gewoon tussendoor gaan liggen omdat ik te duizelig werd. Inmiddels kan ik gewoon alles lezen zonder dat ik er ook maar enige reactie op heb.

2 likes

Dit doe ik zovaak :tired_face:. En ik weet gewoon dat ik het weer ga doen sjongejonge. Het is ook zo’n afstand wat je makkelijk kan lopen maar ook wel weer de fiets voor kan pakken. Heb je hem alweer opgehaald?

Ik probeer independent smart lampen te connecten met mijn Google home apparaat maar snap er de ballen niet van :joy:

1 like

Dit dacht ik ook voor ik laatst corona kreeg :joy::sob: toen lag ik drie dagen plat met alleen maar koorts en pijn, dus weinig puf om series te kijken en daarna nog een aantal dagen te weinig concentratie en te snel moe. Niks lekker onder een dekentje thee drinken en tv kijken

3 likes

Mn vriend probeert te regelen dat hij straks ook (soms) thuis kan werken, maar dan wil hij ons thuiskantoor delen. Hallo je hebt ook al een eigen kamer/mancave en ik zit meestal een groot deel van de dag te (video)bellen, dat is helemaal niet handig. Hopelijk kunnen we een bureau in zn mancave zetten haha (dat is nu zijn gym, dus ben er bang voor).

1 like

Ik zou daar echt niet aan beginnen, samen op één kamer werken als een of beiden veel moet bellen. Daar komt één van beiden niet levend uit

30 likes

Nee haha ik vind het ook heeel onhandig, dus ga even allerlei andere plekken bedenken voor zijn bureau.

1 like

Zo blij dat ik geen kinderen heb. Ben denk ik wel 20 keer van de glijbaan geweest.
“Ga jij maar alleen”
“Neee Vaiana meeee!”
:sleeping:

7 likes

Dit lijkt mij juist het enige leuke aan kinderen.

9 likes

Ohh nee ze moeten zichzelf lekker vermaken vind ik. Ik heb ook een kennis met 3 kinderen en als we dan zitten te praten in een groep willen die kinderen steeds tikkertje met mij doen en glijbanen etc. Maar ik wil gewoon rustig praten met hun ouders :smiling_face_with_tear:

5 likes

Je pakt het ook verkeerd aan. Je moet op de schommel gaan zitten en hun laten duwen enzo.

4 likes

Nee ik gun ze 100% betere arbeidsvoorwaarden en een beter loon. Echt. Maar ik zit even te stressen hoe ik op mn werk kom. Hopelijk bereiken ze snel een akkoord maar ben er bang voor.

Echt leuk dat steeds meer mensen padel ontdekken, meer mogelijke trainingsmaatjes!

3 likes

Hahaha een mix is ook oke :sweat_smile:
Dut was echt constant op en neer gaan. Ap snap ik @Soy.peor ook. Lekker ongegeneerd van de glijbaan gaan.

3 likes

Ik denk dat dit een impopulaire mening is

7 likes