Klinkt leuk hahaha, volgensmij is het wel algemeen bekend in mijn omgeving dat het het lijkenburg ziekenhuis word genoemd
Hahaha klinkt een beetje als mijn dagbesteding
Ja ik ben er geboren en ken het ook zo
Is het nog goed gekomen? Ik hoop het wel voor je. En ik hoop ook dat je werkgever begrip kan opbrengen voor de omstandigheden, het is niet alsof jij er iets aan kan doen…
@Ovenschaal @Evert @Friemel Hier lijkt het nu weer goed te gaan! Zonder iets te hebben gewijzigd
Hahaha wat leuk om te lezen!
Vind het altijd zo goed om te lezen als iemand hier op het forum iets mee maakt. Mocht dit zijn over het verlies van een dierbare, break ups, date leed, ziekte of een ander probleem.
Er altijd zo veel mensen heel zorgvuldig, behulpzaam en lief reageren.
Ik had afgelopen weekend mijn circusfeestje voor mijn 30e verjaardag en het was zooo leuk! Iedereen kwam verkleed en had super zn best gedaan en het vloog voorbij! 2 vriendinnen hadden ook nog een abc gemaakt en daarin was de f van forum feminarum en nee ze zitten hier niet!
Het lijkt me nu trouwens ook heel leuk om te trouwen(behalve dat gedeelte dat je je verbind aan een man)
Dit klinkt fantastisch, welke kringloop was het?
Hoe was de kahoot???!
Jaa super leuk! Je mag hem wel doorlezen hoor! En super bedankt nog voor het lenen! Iedereen vond het echt heel leuk!
Geef je je bij deze op als trainingsmaatje?
Ik heb dus eindelijk in m’n leven een lihanboutje gegeten (Lieke-Han-bout) omdat de snackbar waar ik was het had.
Maar das dus echt super lekker jongens. Smaakt naar kip maar is gemaakt van gehakt, de korst is heel korstig, eigenlijk was het alles wat ik wilde.
Dus. Doen.
Ik heb het moeten uitstellen, want ik had keelontsteking, dus het was niet het moment! Over drie weken doe ik verslag
Hoezo!! Mannen hebben daar iets voor hoor
Mijn kind is nu met mijn auto naar de Maccie. Voor het eerst alleen op pad in de automobiel!
“Mijn kind” & auto rijden, daar krijg ik echt zo’n idee bij
Doodgaan voordat je zo oud bent dat mensen dat over je zeggen
Hahaha ik hoop dat ze er niet zo bijhangt nu