Rare reacties als je Corona hebt:
- zou mij wel uitkomen (iemand die het druk heeft op werk)
- kan jij mijn pakketjes aannemen? Je bent toch thuis
Rare reacties als je Corona hebt:
Flink in hun gezichten niezen. Kunnen ze lekker meegenieten
Ja? Ik vind dat soort âgrapjesâ ook niet grappig maar toch ook niet raar? Gewoon een beetje suffe smalltalk en daarmee het tegenovergestelde van raar
Ik zou gewoon vragen hoe het met degene gaat die besmet is en niet gelijk over mezelf en je wensen praten.
Hotel boeken in de buurt?
hotel boeken, taxi delen, auto huren
Als je een autorijbewijs hebt zou ik een auto lenen.
En verder moet ik eraan denken dat er vast heeel wat behulpzame forummers in de buurt zullen zijn.
Met iemand meerijden.
Is t vlakbij mij?
Ook geen bed en breakfasts in de buurt en dan een ov fiets pakken? Wel suf, ik zou hier wel zoveel mogelijk rekening mee houden als ik een bruiloft zou organiseren.
Uber of Bolt app gebruiken en de bedragen vergelijken? Misschien krijg je ook een kortingscode voor de eerste keerâŠ
Wow dit concept kende ik niet. Maar het is altijd goed om wat lekkers te gaan halen
Februari is nog niet afgelopen maar ik word al lekgestoken door de muggen. Sinds vorige week zijn ze er weer volop.
Ik heb mijn badkamer raam altijd open staan en er zaten denk ik wel 30 muggen. Heb ik echt nog nooit zo meegemaakt, zo vroeg in t jaar.
Woow Sascha Visser is bij Jinek, ik was echt vergeten dat hij bestond, maar nu zijn al mijn Girlz/Fancy/Hitkrant memories weer unlocked!
Mn man en ik gaan volgend jaar naar de spelen! Na een hele dag proberen hebben we in elk geval voor 3 sporten kaartjes en we proberen voor nog 3 sporten kaarten te kopen.
Ik heb inderdaad zoân schuld en vind het echt kut inderdaad. âJa maar je weet dat je een lening aangaatâ - Ja weet ik, maar dan met het idee dat de rest van de maatschappij dat de komende tijd ook heeft en ik niet 1-0 achtersta tov studenten die wĂ©l een basisbeurs krijgen/hebben gekregen en dus een schuld hebben die veel kleiner is.
Ik gun het mensen ook om een basisbeurs te krijgen, maar ik ben dadelijk eerst een poos bezig met afbetalen voordat ik dezelfde hypotheek kan krijgen bijvoorbeeld als mensen mét basisbeurs kunnen. Dat gevoel vind ik wel lastig. Echt ja nee. Geeft veel stress.
Ik mag het straks gaan proberen. Hopelijk gaat het een beetje soepel want moet het even tussendoor doen. Welke sporten ga je naartoe? Ik ga proberen kaartjes voor klimmen te kopen.
Ja same ik probeer er ook maar niet teveel over na te denken. Vooral het afbetalen geeft me stress. Ik kom nu goed rond maar als veel moet gaan afbetalen en in een duurder huis moet gaan wonen (woon nu nog in studentenstudio) dan wordt het een gortig verhaal allemaal. Toen ik op mn 17e deze lening afsloot had ik daar totaal niet over nagedacht natuurlijk
Wat grappig. Bij ons worden verjaardagen niet echt gevierd maar naam dagen wel. Bij bepaalde naamdagen zijn er ook marktjes enzo. En als het de naamdag is van de kerk waarin je gedoopt ben moet je daar ook heen voor een mis (heb daar nog traumas aan want die missen in griekenland zijn een stuk dramatischer dan hier hH)
Wij gaan naar tennis, badminton, beachvolleybal, boogschieten, hockey en rugby. Mn man wil ook nog graag naar de wegwedstrijd en de tijdrit.
Het ging allemaal niet heel soepel, mn man is er echt heel de dag mee bezig geweest, vooral het betalen was lastig. Daar werd ie er steeds uitgegooid.
Ik schrok trouwens echt van de prijzen. Wilde bijvoorbeeld nog wel naar atletiek of turnen, maar van wat wij zagen begon dat gewoon bij 200 euro.
Succes iig met kaartjes kopen!