Oh ja dat kan natuurlijk ook!
Netflix is echt overspoeld met stomme reality tv shows ugh
Heerlijk, ontbijten met een kapsalon⦠Beter katervoer is er niet .
Ik wilde al een tijdje een nieuwe kamer en nu heb ik er een gevonden in het centrum van de stad waar ik woon! Zo blij mee whaaaaaa, echt zin in!
Of je doet zoals mijn man die dan weer naakt, nauwelijks afgedroogd voorbij komt rennen om zān geniale ideeĆ«n op te schrijven. (en natte voetstappen maar 47 achter te latenā¦)
Deze carnaval was zo leuk. Echt intens genoten. Ik snap dat veel mensen hier carnaval kut vinden maar voor mij zijn dit een van de leukste dagen van het jaar
We hebben vet veel vogels in de tuin de laatste tijd, zelfs een koppeltje eksters die een nestje bouwen in mān berk! Ik heb vanochtend een voertube opgehangen en echt een uur naar de vogeltjes zitten kijken, zo gezellig.
De mensen die op werk denigrerend doen over mijn werk zijn echt altijd de digibeten die om elk dingetje bellen.
een jongen vroeg me of ik even op zān spullen in de bibliotheek wilde letten maar hij is rustig al een halfuur weg
hallo ik wil naar huis
Is hij al terug?
Dit stond in elk geval niet op mijn bucket list
ja maar zei niet eens dankjewel
Uit de bieb bannen
Word echt boos van de mail van Duo die ik net ontvang. We krijgen als āpechgeneratieā jawel nog geen ā¬30 per maand terug. Thuiswonende studenten krijgen straks ā¬110 en uitwonende studenten zelfs ā¬440 per maand. Terecht hoor, maar als uitwonende student heb je gewoon ruim ā¬400 mis PER MAAND misgelopen. Echt waar, ā¬30 per maand, wat een lachtertje.
(En ja, ik heb echt alleen geleend voor schoolgerelateerde dingen, zolang mogelijk thuisgewoond met een afstand van bijna 2 uur enkel en kon ĆØcht niet erbij werken ivm ziekte).
Ik vind het ook zoo lullig. En niet per se voor mezelf, want als enig kind konden mijn ouders het grootste deel bekostigen. Maar ik heb klasgenoten die zichzelf kapot hebben gewerkt om niet te hoeven lenen. En dan dit.
Je hoeft je echt niet te verantwoorden daarvoor hoor, al was je wel gezond en leende je ook geld voor bier, dan is het alsnog kut om een schuld van 30/40/50k te hebben.
Ja, je hebt gelijk. Dankje!
Er kan t/m 31 maart een inspecteur langskomen voor mijn huis, om het energielabel enzo te checken, maar ze bellen bij random huizen in de wijk aan dus geen idee óf ze überhaupt komen en wanneer. En als je niet thuis bent moet je bellen om een afspraak te maken. Hallo alsof ik een maand lang mijn huis elke dag netjes kan houden voor het geval dat er een inspecteur langs komt, dat level van volwassenheid heb ik nog niet bereikt hoor.
Ok ik heb laatst voor het eerst om salarisverhoging gevraagd en het was eng en ik was bang en ik kreeg het nauwelijks over mān lippen maaaar I did it! En nu krijg ik 11% verhoging