Welke training? Waar gaat dit over?
Ik denk dat ik Spoorloos wil presenteren, lijkt me echt leuk.
Het leven.
Ja dat helpt natuurlijk niks.
Heb je dat dagboek eigenlijk al gevonden?
En dan hele tijd laten horen dat je Spaans kunt en maar lullen tegen die locals die denken: wie is dat gekke wijf en wanneer gaat ze weer.
Dat mag je zelf invullen. Dat is het mooiste aan het forum.
Nee, jammer genoeg voor de hoeveelheid opmerkingen âkoop een dagboekâ heb ik vrij weinig aanraders gekregen. Valt mij toch tegen. Je zou verwachten dat de aanbevelingen om je oren zouden vliegen!
Daylio.
Ho, ho, graag even naar het schrijfwaren topic!
Omg the memories.
Oooh die was ik helemaal vergeten! Wow ik ga kijken of ik nog kan inloggen, ik zet me schrap voor the cringe.
Ik heb corona en nu heb ik dus niet de energie om mijn switch vast te houden in bed. Echt niet okay dit.
Oh nee Beterschap!
HHaha ja sowieso, ik zou sowieso met het verkeerde level enthousiasme mensen aanspreken over hele gevoelige onderwerpen.
Mân fave is altijd als Derrick in BraziliĂ« is en dan een tolk meeheeft maar toch stug probeert zelf in het Portugees te communiceren waardoor iedereen daar in totale verwarring staat en alles teeeeering lang duurt.
Denk dat ik dat in elke taal zou hebben.
Maar begrijp je waar die opmerkingen vandaan komen?
In dit geval: dit is exact het soort post geweest waar de âdagboekergernisâ vandaan komt. Met zoân losse opmerking als
ânou het viel toch mee vandaagâ bij wijze van spreken kun je precies niks, tenzij je weet wat er aan vooraf is gegaan en dat ook nog hebt onthouden.
Maar ze schrijft toch wat ze in die training doet (iets bouwen in software)? Vind het wel wat anders dan je voorbeeld van ânou het viel mee vandaagâ zonder enige verdere context
Ik moet opeens denken aan een discussie hier over of je een broodje vis zou mogen eten in het huis van een vegetarische vriendin.
Wat hebben we soms ook bijzondere gesprekken hier.
âde trainingâ? nee, niet met je eens vandaag.