Vis meurt vaak, dus liever niet
Was zo leuk dat mensen toen helemaal boos werden ervan hahah.
Maar over die random foto’s van 1/4e van je zonnebril mag niks gezegd worden.
Ik wil juist pleiten voor meer random foto’s zonder context. Zoals gisteren dat ijs? Plateau? Gevuld met… iets? Ergens op een feest.
Ja love dat toch meer dan de hele tijd foto’s van eten/luchten/huisdieren en soms zelfs een gesneakt kind
Ik denk dat dat garnalen waren met zon deeglaagje.
Me 2. Ik heb fotos dat ik helemaal in een mega ton vol water word geduwd. Erg blij zag ik er niet uit.
gaan hier 5 gesprekken volledig door elkaar heen of heeft mijn hoofd begrijpend lezen vandaag uitgeschakeld
Gefeliciteerd, ook jij hebt adhd.
brb even een tiktok maken en vragen of meer nog ongediagnostiseerde mensen dit symptoom herkennen
Leeft die nog? Laatste keer dat ik die op tv zag was bij John Beerens knock off van Tabatha takes over
ik zit weer in de bibliotheek en er is nu een wat oudere man gaan zitten die (ik heb geteld) 12 identieke volgeschreven moleskines uit zn canvastas tovert
ben zo benieuwd wat erin staat
Waar hij alle lijken verborgen heeft
Sorry maar weer goals!!!
misschien moet je nog een master gaan doen om je aesthetic library dream te vervullen
Haha nee ik ben wel ff klaar ik ga wel thuis in mijn notitieboekje schrijven
Ik heb zo’n enorme dip na al die dagen carnaval vieren, ik mis mensen om mij heen, ik mis de gezelligheid
Ik probeerde om te stoppen met roken, maar ben net jankend een pakkje sigaretten gaan halen.
is dit een subtiele hint over dagboekposts
Je kunt ook nog een schijnstudent worden he. Dan kun je gewoon op die plekken doen alsof je studeert.