Wat je even kwijt wil #64

Vis meurt vaak, dus liever niet

4 likes

Was zo leuk dat mensen toen helemaal boos werden ervan hahah.

3 likes

Mooiste was @kali (toch?) die gewoon zelf een harig meenam.

Een voorbeeld.

7 likes

Maar over die random foto’s van 1/4e van je zonnebril mag niks gezegd worden.

23 likes

Ik wil juist pleiten voor meer random foto’s zonder context. Zoals gisteren dat ijs? Plateau? Gevuld met… iets? Ergens op een feest.

Ja love dat toch meer dan de hele tijd foto’s van eten/luchten/huisdieren en soms zelfs een gesneakt kind :rage:

17 likes

Ik denk dat dat garnalen waren met zon deeglaagje.

1 like

Waar??

Oo ja die van @oversized

3 likes

Me 2. Ik heb fotos dat ik helemaal in een mega ton vol water word geduwd. Erg blij zag ik er niet uit.

5 likes

gaan hier 5 gesprekken volledig door elkaar heen of heeft mijn hoofd begrijpend lezen vandaag uitgeschakeld

26 likes

Gefeliciteerd, ook jij hebt adhd.

22 likes

brb even een tiktok maken en vragen of meer nog ongediagnostiseerde mensen dit symptoom herkennen

9 likes

Leeft die nog? Laatste keer dat ik die op tv zag was bij John Beerens knock off van Tabatha takes over

ik zit weer in de bibliotheek en er is nu een wat oudere man gaan zitten die (ik heb geteld) 12 identieke volgeschreven moleskines uit zn canvastas tovert

ben zo benieuwd wat erin staat

25 likes

Waar hij alle lijken verborgen heeft

4 likes

Sorry maar weer goals!!!

3 likes

misschien moet je nog een master gaan doen om je aesthetic library dream te vervullen

6 likes

Haha nee ik ben wel ff klaar :laughing: ik ga wel thuis in mijn notitieboekje schrijven

2 likes

Ik heb zo’n enorme dip na al die dagen carnaval vieren, ik mis mensen om mij heen, ik mis de gezelligheid :pensive:
Ik probeerde om te stoppen met roken, maar ben net jankend een pakkje sigaretten gaan halen.

9 likes

is dit een subtiele hint over dagboekposts

6 likes

Je kunt ook nog een schijnstudent worden he. Dan kun je gewoon op die plekken doen alsof je studeert.

8 likes