Wat je even kwijt wil #64

Mijn vriend en ik verschillen best wel qua muzieksmaak maar we gaan woensdag voor het eerst samen naar een concert haha. Die arme jongen gaat vrijwillig mee naar metal voor mij terwijl hij het vreselijk vind haha.

(Hij wil me niet alleen laten gaan. :smiling_face_with_three_hearts:)

11 likes

hier nog een dikke :+1:

2 likes

https://www.ad.nl/den-haag/draaiorgel-speelt-oekraiens-volkslied-pal-voor-russische-ambassade~a3cadb3d/

Wat is Nederlandse cultuur toch mooi :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik maak iets mee, dus wil het vriendinnen appen, maar zie ze vanavond en morgen, dus nu moet ik het bewaren zodat ik nog iets nieuws kan vertellen :-1:

2 likes

Vertel het ons

2 likes

Ik app dat gewoon. Alles delen is mijn motto (of vrienden dat fijn vinden is een tweede).

4 likes

Ja, het is het niveautje ā€œik maak niks meeā€, maar om iets te vieren op werk gaan we bij een restaurant eten en nu heeft mijn manager zelf ons favo vega indiaas restaurant uitgekozen. Zo leuk!

17 likes

Ben vandaag zo intens moe…
Heb vakantie dus in feite geen probleem maar had m’n tijd ook nuttig kunnen/willen besteden … :no_mouth::expressionless:

3 likes

Echt zin om wat eerder te stoppen met werken, maar ben zo niet productief geweest vandaag. Hoe kom ik over dit ā€œschuldgevoelā€ heen :thinking:

Niemand is 40 uur per week productief. Je hebt vast ook momenten dat je wat harder werkt/overwerkt. Dat mag je best compenseren als er niks meer uit je handen komt

5 likes

Dankjewel :grin:
Zonnetje schijnt nu ook dus ik dacht ga even wandelen en kijk nog even in mijn mail als ik terugkom.

Edit: echt precies op tijd, want nu regent het weer

3 likes

Nou wat stom zeg :slightly_frowning_face: heb je je laten doorverwijzen via je huisarts?

2 likes

meh ik heb corona
dacht vanmiddag al wat gaat het hardlopen moeizaam :joy:

6 likes

Oh damn. Wat gaat de tijd echt onwijs snel. Ik krijg een herinnering van een post die ik heb geplaatst. OekraĆÆne en rusland al een jaar in oorlog.

Is toch gek te beseffen dat ik mijn leven gewoon doorleef ā€œzonder zorgenā€

1 like

Ik neem aan dat ze een herinnering bedoeld op insta of snap.

1 like

OMGGGG WAT ERRUGGG maar dat terzijde… Was dat niet de hele essentie van m’n post??
Ik snap dat je even probeert punten te scoren omdat jij het blijkbaar tot op de voet volgt maar je hebt gelijk. Ik heb daar de tijd vaak niet voor.

9 likes

Zullen we ter ere van het hele jaar de positieve dingen opnoemen van deze oorlog.

15 likes

Jij mag beginnen

2 likes

Je hebt daar verder geen interesse in. Geen tijd is bullshit iedereen heeft tijd voor nieuws.

11 likes

Vind jij bullshit. Je weet toch niet hoe ik mijn leven invul en waarom. Prima dat jij die tijd daar wel voor kan vinden. Mijn prioriteit (dus niet persƩ interesse want ik zou van mijn situatie het liefst niks willen weten) ligt inderdaad ergens anders en indien jij in een zelfde situatie zou zitten vind ik het op mijn beurt weer heel vreemd als jij het nieuws daarboven zou kiezen.

Maar oke sorry dat ik er bij stil stond. Zal het niet meer doen

3 likes