Wat je even kwijt wil #64

Win win situatie!

4 likes

Klik op de ava en lees de ondertitel.

2 likes

Nee geen idee.

1 like

Ik bedenk me wel ineens hoeveel email adressen mensen die veel accounts maken hebben.
Daar word je toch helemaal kriegel van. Ook vet millieu vervuilend al die loze data.

6 likes

Mn telefoon was in het water gevallen maar hij doet het nog. 24u zonder dat ding en merk dat ik toch verslaafd ben.
Vaker maar proberen x aantal uur niet gebruiken.

3 likes

Ik heb gezwommen en ben nu omw naar huis. Is het heeeel erg voor mijn (met highlights geblondeerde) haren om met nat chloor haar te gaan slapen? Ben echt moee en heb 0.0 zin in wassen en fohnen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Heb slaapmedicatie ingenomen zodat ik eens ren avond door zou slapen, ik heb zeg 1,5u geslapen en toen schrok ik wakker en nu voel ik mij echt zo’n stonende kanarie :joy:

Hopelijk val ik veel in slaap door wat te scrollen hoer, dus alvast sorry voor alle likes :joy:

10 likes

Jaaaa was echt goeeeed!!

2 likes

Oh wat een schurft dag nu al.

3 likes

Vertel

3 likes

Geen melk voor mn ontbijt haha. En ik moet weer fietsen naar werk want de treinen rijden niet en de bus die geeft niet goed aan hoe en wat.
Ohja en spierpijn!

Bedankt voor het luisteren naar mn chaggie podcast

5 likes

Oo ja die stakingen, dat is ook echt heel irritant! Stom begin van je dag meteen. Hopelijk wordt het vanaf nu beter🤞🏻

3 likes

Ik moet werken. Maar ik lig nog in bed.
Ga er wel weer een selfcare day van maken :nail_care:

7 likes

heb je al eens gedacht aan dagboek kopen? :rage:

3 likes

Nee ik verzamel duimpjes.

3 likes

afbeelding

2 likes

Het voordeel van regen is dat het de vogelpoep van je raam wegspoelt.

7 likes

Ik word deze week doodgegooid met Save Tonight van Eagle-Eye Cherry. Ik heb het nummer 5 keer gehoord deze week (vooral in winkels), vorige week meerdere keren een advertentie op insta voor hun concert gehad.

3 likes

Ik vind het heel ongevoelig dat je de voordelen van zo’n heftige weersomstandigheid benoemt.

5 likes

afbeelding

5 likes