Mijn wasmachine is al een maand kapot en krijg vanavond eindelijk een nieuwe en kan echt niet wachten, nog nooit zo enthousiast geweest over witgoed
Ja bizar hoe dat soort zaken dan gaan soms… Aan de ene kant snap ik het ivm veiligheid, dat niet zomaar elke tjappie (criminelen) kan zeggen dat de naam of rekening veranderd moet worden. Maar in dit soort gevallen is het zooo vervelend. Uiteindelijk komt het ook wel goed maar kan soms echt lang duren
Ja, als je op ‘Juridisch’ zoekt vind je het
Hahah dit is echt exact mijn beeld bij mensen die thuiswerken
Ik vind de buschauffeuse van de Flixbus echt een heldin vandaag haha.
De weg is dicht vanwege een enorm ongeluk en de politie ging alle auto’s laten omdraaien en begeleiden naar de vorige afrit. Maar de bus kon niet keren dus wij zouden eigenlijk moeten wachten tot vanavond. Maar nu rijdt ze de bus in z’n achteruit helemaal naar de vorige afrit echt al kilometer achter elkaar.
Dat vind ik echt heel knap
Ja vond ik ook! Ik zou het niet eens met een gewone auto kunnen/durven denk.
Iedereen heeft ook heel hard geklapt en gejuicht toen we bij de afrit aankwamen haha.
Holy shit dan moet je wel echt goed kunnen rijden.
De mijne ligt soms nog wel eens achter mijn laptop, maar dan zie ik hem pas als ik mijn laptop dichtklap. Het proberen waard!
Ik zit in een limbo tussen “met enige focus aan het werk gaan” en “ontspannen pauze nemen”.
Dus ik staar uit het raam en zet nog eens koffie en blader door Spotify om te kijken bij welke nummers ik wil werken/ontspannen.
Pff ik heb vandaag een nieuwe collega moeten inwerken. Die man (van 53…) was meer bezig met flirten en klagen over zn pijntjes dan echt aan het opletten. En aan de andere kant stond een collega naar mij te schreeuwen toen ik even aan het nadenken was over hoe ik wat ruimte kon maken omdat er een stapel doeken aan het ophopen was.
Echt een top dag !
Sorry voor dit woord maar ik moet echt even ontprikkelen haha.
Vanavond naar Lizzo!!
Ik oook, veel plezier alvast!
En welkom terug!
godverdomme wat zijn de plantaardige balletjes van de ikea lekker
Ik ga vanavond langs bij een familielid en de kans is groot dat dit de laatste keer is dat ik die persoon levend zal zien, maar wat zeg je dan in hemelsnaam? Vragen hoe het gaat is gek wantja, diegene gaat dood dus zal niet goed gaan hè, maar als je weg gaat? Moet je dan echt afscheid nemen of zeg je gewoon doei of tot ziens offffff Maak me hier echt veel te druk om waardoor ik nu al weet dat het super awkward is straks
Tegen mijn moeder zeiden de meeste mensen bedankt voor alles en doei of tot later. Je moet je echt niet druk te maken doe gewoon wat goed voelt en dan komt het wel goed
Ik had gisteren een taart gebakken (gewoon zomaar) en die was mislukt. Dus vandaag opnieuw geprobeerd en nu is het beter gelukt
Dus vanavond na het sporten ga ik mijn calorieën weer aanvullen
Sterkte
Ik heb die roze samyang noedels op net (met kaass) en was qua pittigheid best te doen maar mijn lippen branden wel een beetje en zijn opgezwollen net alsof ik ze net heb laten opspuiten