hier nog een dikke
Wat is Nederlandse cultuur toch mooi
Ik maak iets mee, dus wil het vriendinnen appen, maar zie ze vanavond en morgen, dus nu moet ik het bewaren zodat ik nog iets nieuws kan vertellen
Vertel het ons
Ik app dat gewoon. Alles delen is mijn motto (of vrienden dat fijn vinden is een tweede).
Ja, het is het niveautje âik maak niks meeâ, maar om iets te vieren op werk gaan we bij een restaurant eten en nu heeft mijn manager zelf ons favo vega indiaas restaurant uitgekozen. Zo leuk!
Ben vandaag zo intens moeâŠ
Heb vakantie dus in feite geen probleem maar had mân tijd ook nuttig kunnen/willen besteden âŠ
Echt zin om wat eerder te stoppen met werken, maar ben zo niet productief geweest vandaag. Hoe kom ik over dit âschuldgevoelâ heen
Dankjewel
Zonnetje schijnt nu ook dus ik dacht ga even wandelen en kijk nog even in mijn mail als ik terugkom.
Edit: echt precies op tijd, want nu regent het weer
Nou wat stom zeg heb je je laten doorverwijzen via je huisarts?
meh ik heb corona
dacht vanmiddag al wat gaat het hardlopen moeizaam
Oh damn. Wat gaat de tijd echt onwijs snel. Ik krijg een herinnering van een post die ik heb geplaatst. OekraĂŻne en rusland al een jaar in oorlog.
Is toch gek te beseffen dat ik mijn leven gewoon doorleef âzonder zorgenâ
Ik neem aan dat ze een herinnering bedoeld op insta of snap.
OMGGGG WAT ERRUGGG maar dat terzijde⊠Was dat niet de hele essentie van mân post??
Ik snap dat je even probeert punten te scoren omdat jij het blijkbaar tot op de voet volgt maar je hebt gelijk. Ik heb daar de tijd vaak niet voor.
Zullen we ter ere van het hele jaar de positieve dingen opnoemen van deze oorlog.
Jij mag beginnen
Je hebt daar verder geen interesse in. Geen tijd is bullshit iedereen heeft tijd voor nieuws.
Vind jij bullshit. Je weet toch niet hoe ik mijn leven invul en waarom. Prima dat jij die tijd daar wel voor kan vinden. Mijn prioriteit (dus niet persé interesse want ik zou van mijn situatie het liefst niks willen weten) ligt inderdaad ergens anders en indien jij in een zelfde situatie zou zitten vind ik het op mijn beurt weer heel vreemd als jij het nieuws daarboven zou kiezen.
Maar oke sorry dat ik er bij stil stond. Zal het niet meer doen
Ja dat vind ik zeker. Als je tijd hebt om post van een jaar terug te lezen dan heb je zeker tijd voor t nieuws haha. Boeit me verder niks dat je het nieuws niet kijkt of er geen interesse in hebt. Maar vond het nogal flauw om de âik ben super druk en heb niet net zo als jij alle tijd voor het nieuwsâ kaart te trekken om een soort medelijden te krijgen ofzo. Waarom zou je ook in de verdeding gaan als je ook kunt zeggen âOhja nieuws boeit mij 0 dus heb t niet meegekregenâ
Ja bijna iedereen neemt zn telefoon mee tijdens het poepen. Dan heb je alle tijd.