Oo ja die stakingen, dat is ook echt heel irritant! Stom begin van je dag meteen. Hopelijk wordt het vanaf nu beter🤞🏻
Ik moet werken. Maar ik lig nog in bed.
Ga er wel weer een selfcare day van maken
heb je al eens gedacht aan dagboek kopen?
Nee ik verzamel duimpjes.
Het voordeel van regen is dat het de vogelpoep van je raam wegspoelt.
Ik word deze week doodgegooid met Save Tonight van Eagle-Eye Cherry. Ik heb het nummer 5 keer gehoord deze week (vooral in winkels), vorige week meerdere keren een advertentie op insta voor hun concert gehad.
Ik vind het heel ongevoelig dat je de voordelen van zo’n heftige weersomstandigheid benoemt.
Ik wil uit bed maar mijn kat ligt al 1.5 uur op me
Hahah nu ook op 3 fm
Ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik superveel buikkramp had en ook de hele tijd naar de wc moest daarvan. Straks komt een vriendin met haar 2 kinderen langs en ik zie er gewoon tegenop omdat ik me zo slapjes voel, nog bijna niks gegeten heb en nog een beetje misselijk ben. Wil het echt niet afzeggen want dat heb ik in december al moeten doen, heb de kadootjes voor haar kinderen nu dus al 2 maanden in huis en het was super lastig om deze afspraak te plannen. Maar jeetje wat een slechte timing weer.
Vanmorgen een uur lang gepoetst en dingen waar ik eerder niet aan toe kwam(geen zin in had. De oven enzo). En gedweild. Nu voelt de vloer zo heerlijk schoon om op blote voeten over te lopen
Lekker.
Ik wil ook stofzuigen en dweilen maar dat vind ik veel chiller om te doen wanneer de zon schijnt ipv wanneer het zo grijs is als nu
Zit naast twee peuters op een bankje, vraagt een van hen: ‘wil je ook dood?’ en de andere peuter heel blij: ‘JAAA!’. Die moeder kreeg gewoon een wegtrekker.
Mijn vriend en ik verschillen best wel qua muzieksmaak maar we gaan woensdag voor het eerst samen naar een concert haha. Die arme jongen gaat vrijwillig mee naar metal voor mij terwijl hij het vreselijk vind haha.
(Hij wil me niet alleen laten gaan. )
hier nog een dikke
Wat is Nederlandse cultuur toch mooi
Ik maak iets mee, dus wil het vriendinnen appen, maar zie ze vanavond en morgen, dus nu moet ik het bewaren zodat ik nog iets nieuws kan vertellen
Vertel het ons