toen ik naar mijn werk wandelde kwam ik letterlijk een vrouw tegen met korte rok, leren laarzen en geen panty, he was 1°C
Ik werd net in de trein herkend en aangesproken door de beveiliger van AH omdat ik daar in m’n lunchpauze op werk altijd eten haal hij zei ook echt: ‘Je hoeft toch niet te werken vandaag??’ Lol wel cute
Mijn collega en ik hebben beide zelfbruinvlekken op onze handen en armen. We beginnen bijna te denken dat we een peuter met zelfbruiner op de groep hadden gister.
Haha heb ik nu ook alleen het is 6 graden, wel zon! en een lange jurk wel, korte rok gaat me te ver
NMSVPE
Ik ben m’n oude bed aan het afbreken zodat ik straks m’n nieuwe bed kan halen. Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost om ooit die lattenbodems in elkaar te zetten dus jank nu al bij de gedachte dat ze waarschijnlijk in z’n geheel niet in de auto passen
Ik mag een week geen bh aan en had gisteren een strak T-shirt aan waarin je kon zien dat ik het koud had en ik voelde me heel vrij en… sexy? Free the titties. It’s a vibe.
M’n ene cavia is dus begin deze week dood gegaan en haar zusje zit nu al een paar dagen heel sip alleen in verband met werk enz wil ik niet weer ‘een nieuwe ronde cavia’ aan gaan, maar 1 cavia kun je ook niet alleen laten zitten. Ik heb online een meid gevonden die al een aantal Cavia’s heeft en op zoek was naar nog een paar Cavia’s. Ze heeft een meega groot buitenverblijf voor de beestjes, vers gras en genoeg verse groenten. Dus morgen m’n cavia daarheen brengen voor een tweede leven in het caviaparadijs, maar ik ga haar missen
Ik zit buiten in de zon en uit de wind en het is fantastisch. Zo toe aan lente
Ik heb echt zo geen motivatie vandaag. Ik heb echt geen HOL gedaan gewoon haha
Soms is dat nodig
Nou me dunkt dat als er iemand in de annalen gaat ontbreken, jij dat nou net niet zult zijn
Dat is zeker waar haha, ook al gebeurt het nu wel vaak bij mij
Mijn (niet-Nederlandse) vriend noemde net een bakplaat heel serieus een ‘bakje plakje’ en hij werd helemaal geïrriteerd dat ik het niet begreep hahah ik ben er nog steeds stuk om aan het gaan
Ik ben m’n wc roze aan het verven en word er helemaal blij van
Ahh dat klinkt indd als een paradijs voor die diertjes!
Ik ben onlangs verhuisd naar een tijdelijke woning omdat mijn woning gerenoveerd wordt, maar nu vind ik die tijdelijke woning eigenlijk wel heel chill en zou ik hier graag willen blijven wonen is ook van dezelfde verhuurder. Het is alleen wel op basis van sociale huur, dus ik weet niet hoe makkelijk dat allemaal kan. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik denk dat ik even contact met de verhuurder ga opnemen komende week
Is die tijdelijke woning al gerenoveerd? Anders zit je straks weer in de shit
Ja!
Je kan het proberen, maar ik weet niet hoe het nu bij jouw in de regio zit. Hier was een tekort aan tijdelijke woningen