Wat je even kwijt wil #64

Ik heb echt zo geen motivatie vandaag. Ik heb echt geen HOL gedaan gewoon haha

1 like

Soms is dat nodig

5 likes

Nou me dunkt dat als er iemand in de annalen gaat ontbreken, jij dat nou net niet zult zijn :wink:

3 likes

Dat is zeker waar haha, ook al gebeurt het nu wel vaak bij mij :joy:

2 likes

Mijn (niet-Nederlandse) vriend noemde net een bakplaat heel serieus een ā€˜bakje plakje’ en hij werd helemaal geĆÆrriteerd dat ik het niet begreep hahah :joy: ik ben er nog steeds stuk om aan het gaan

83 likes

Ik ben m’n wc roze aan het verven en word er helemaal blij van :innocent:

28 likes

Ahh dat klinkt indd als een paradijs voor die diertjes!

4 likes

Ik ben onlangs verhuisd naar een tijdelijke woning omdat mijn woning gerenoveerd wordt, maar nu vind ik die tijdelijke woning eigenlijk wel heel chill en zou ik hier graag willen blijven wonen :smiling_face_with_tear: is ook van dezelfde verhuurder. Het is alleen wel op basis van sociale huur, dus ik weet niet hoe makkelijk dat allemaal kan. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik denk dat ik even contact met de verhuurder ga opnemen komende week

Is die tijdelijke woning al gerenoveerd? Anders zit je straks weer in de shit

Ja! :grin:

4 likes

Je kan het proberen, maar ik weet niet hoe het nu bij jouw in de regio zit. Hier was een tekort aan tijdelijke woningen

2 likes

Tip van flip: bij New York Pizza kost een 25 cm pizza 4,99 bij afhalen indien je code 744 gebruikt (vandaag en morgen nog geldig) :dancer:

8 likes

Net als iedereen tegenwoordig hadden een vriendin en ik het over stijgende prijzen en hoe sommige uitgaven nu echt een luxe aan het worden zijn. Even later stelt ze voor om ipv cadeaus voor onze verjaardagen te gaan eten bij een sterrenrestaurant. Yesss, thats the energy I need in my life :dizzy: :clap:.

39 likes

Ik ben nog steeds krokant van het uitgaan donderdag. Waar zijn de tijden dat ik na 1 dag hersteld was en zaterdag weer ging. :joy:

2 likes

Tis toch grappig dat die PSV hooligan Dylano heet.

Dat had je gewoon kunnen raden aan de hand van zijn hoofd en gedrag en het klopt ook nog :pinched_fingers:t3:

17 likes

Ik lees hier opeens allerlei dingen over krokant zijn en denk alleen maar: misschien ff een schone onderbroek aantrekken dan meid.

27 likes

Die zijn en komen er niet meer :joy: ga zo bestellen bij de snackbar en vroeg naar bed. Prima zaterdagavond

3 likes

Of douchen en ook je bilspleet meenemen

12 likes

Hahaha sad. Ik heb net ook besteld en ga er ook maar vroeg in.

2 likes

Ik heb al vet lang de hik. En maar roepen: ik ben een mens, geen vis! Maar nee, helpt geen zak :smiling_face_with_tear:

5 likes