Tip van flip: bij New York Pizza kost een 25 cm pizza 4,99 bij afhalen indien je code 744 gebruikt (vandaag en morgen nog geldig)
Net als iedereen tegenwoordig hadden een vriendin en ik het over stijgende prijzen en hoe sommige uitgaven nu echt een luxe aan het worden zijn. Even later stelt ze voor om ipv cadeaus voor onze verjaardagen te gaan eten bij een sterrenrestaurant. Yesss, thats the energy I need in my life
.
Ik ben nog steeds krokant van het uitgaan donderdag. Waar zijn de tijden dat ik na 1 dag hersteld was en zaterdag weer ging.
Tis toch grappig dat die PSV hooligan Dylano heet.
Dat had je gewoon kunnen raden aan de hand van zijn hoofd en gedrag en het klopt ook nog
Ik lees hier opeens allerlei dingen over krokant zijn en denk alleen maar: misschien ff een schone onderbroek aantrekken dan meid.
Die zijn en komen er niet meer ga zo bestellen bij de snackbar en vroeg naar bed. Prima zaterdagavond
Of douchen en ook je bilspleet meenemen
Hahaha sad. Ik heb net ook besteld en ga er ook maar vroeg in.
Ik heb al vet lang de hik. En maar roepen: ik ben een mens, geen vis! Maar nee, helpt geen zak
Anders deze:
Ik heb de hik, ik heb de hik
Geef het aan een ander man
Die het wel verdragen kan
Ik heb een keer make-up op gedaan en wordt gelijk gecatcalled door 2 meisjes van 8 in speeltuin?
Whoaa, het is weg! Thank you
Nu heb je de hik aan iemand anders gegeven
Ik ken deze als
hik sprik sprauw
ik geef de hik aan jou
ik geef de hik aan een ander man
die de hik verdragen kan
Hahaha nou dat is fijn
Ik heb de ‘ik ben geen zeehond’ geprobeerd voor hoesten. Werkt ook niet.
Zie dat je gelukkig wel van de hik af bent.
echt de meest nederlandse naam die ik ooit heb gehoord
Volgende keer gewoon de Sims spelen en je vijanden met de extreme violence mod vermoorden. Werkt altijd!
Jongens ik heb me aangesloten bij een griekse vereniging. Dus nu word ik nog snobistischer als het om grieks eten gaat hehehe.
Ik ben net thuis van de Griek, hmmm dit kan ik echt elke dag eten inc ouzo