Wat je even kwijt wil #64

Yep! Same here! Bij mij ook een restaurant en cafe onder. Daar zijn dan ook regelmatig de grote grijze jongens te vinden :joy: Ik heb ze zien lopen, dood op straat zien liggen, alles. Op werk heb ik er zelfs eentje naast mijn voet gehad terwijl ik teenslippers droeg :sob:Dat maakt mijn angst ook echt 10x zo erg want ik vind muizen al verschrikkelijk, laat staan ratten. Door de kou gaan ze idd onderdak zoeken, maar als er restaurants zitten is het idd veel waarschijnlijker dat ze daar een beetje rond blijven hangen hopelijk haha. Daar valt gewoon meer te halen. Ze gaan ook vaak weg als mensen aan het verbouwen zijn, dus gewoon veel herrie blijven maken haha. Ja ik heb ook overwogen er iets aan te doen, want ik weet niet of jij dit ook hebt, maar ik bevries ook echt als ik weet dat er een muis of iets in mijn buurt is. Zelfs als ze dood zijn in mijn geval Hahaha.

Not me die denkt: “oooh gadver die ene keer dat ik mijn telefoon in de wc hier liet vallen, echt goor” en die 2 seconden daarna haar telefoon laat vallen. In diezelfde wc. Kill me.

4 likes

Je moet echt niet naar de Efteling gaan nu, bijna alles is dicht ivm onderhoud. Zou wachten tot April.

1 like

Echt irritant dat ik steeds tunacado cravings heb maar dat er geen Joe & the Juice ook maar enigszins bij mij in de buurt zit :weary:

1 like

Je kan toch zelf een broodje tonijn met avocado maken haha.

3 likes

Hahaha ja helemaal gelijk hoor, de tunacado is ook niet zo speciaal :stuck_out_tongue: maar vind dat brood dat ze gebruiken ook altijd zo chill en dat kan ik op de een of andere manier nergens anders vinden

5 likes

Hoe is je gesprek gegaan? :crossed_fingers:

1 like

Goed! Ze hebben nog wel andere sollicitanten deze week, maar toen ik thuis kwam belde ze al dat ze me wilde uitnodigen voor een tweede gesprek.

44 likes

Ik zit een docu op Netflix te kijken van One Direction (nooit een fan geweest, dus vrij random) uit 2014 ofzo en ik voel me echt melancholisch. Het brengt me terug naar m’n eigen middelbare schooltijd waarbij je zo cliché kon wegzwijmelen bij posters van zangers/acteurs en eeeeeeindeloos dezelfde (van LimeWire gedownloade) liedjes meezong tijdens het msn’en.

Je helemaal verliezen in fan zijn van iets of iemand, echt wat een heerlijke vibe is dat. Voel me echt oud en zou nu echt zo graag weer even 15 willen zijn.

15 likes

Oh kijk! Wat super goed en fijn, dan zal de sushi vanavond extra lekker smaken! Die heb je zeker verdiend. Hoop dat je niet teveel last heb van je buik en nog iets tofs hebt kunnen scoren.

3 likes

Bijna alles? De twee waterattracties en Droomvlucht, het is juist lekker rustig nu dus ik zou het wel weten haha.

4 likes

Gisteren vond ik een vork in de bus. Er lag een vork op een stoel.

2 likes

En toen

2 likes

Ja meegenomen.

5 likes

Omg love dit! M’n vriend gaat me haten haha

1 like

Oh hoe dan

Zit erover te lezen maar volgens mij is mijn Iphone (X) daar te oud voor? Meh jammer

2 likes

Ik las net dat het blijkbaar vanavond nog beter te zien is dan gister! En er is blijkbaar ook een (betaalde) app voor

2 likes

Regionale site voor (omgeving) groningen, sikkom: Vanavond nog dikkere kans om noorderlicht te zien in Groningen - Sikkom

De app waar het over gaat heet de articans aurora forecast

4 likes

Je kan hem gewoon kopiëren of opslaan, dan hoef je niet te slepen
Hahaha

6 likes

geen noorderlicht maar wel een vos voor mn deur gespot, eigenlijk veel leuker

:fox_face::smiling_face_with_three_hearts:

39 likes