Wat je even kwijt wil #64

Dat is niet zo’n gek idee. Ik zou aanraden het iemand anders dan mijzelf te laten oplossen want anders is de kans groot dat net de deur eruit valt als ik me wil opsluiten.

8 likes

Kutoven het klinkt net alsof er een mug meegeroosterd wordt in de ovenschaal

1 like

Via albert heijn kan je korting krijgen! Heb evt 4 spaarkaarten mochtnje willen.

3 likes

Mijn voorgerecht is chocoladetaart, mijn hoofdgerecht spicy cheesy noodles, en mijn nagerecht chocoladetaart. Wat een feestje :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Omg mijn oma was bezig in haar telefoonboekje maar daar staan allemaal namen in met een groot kruis er doorheen. “Ja die zijn allemaal al dood” :joy::sob:

26 likes

Straks heb je een nummer te pakken van een of andere callcenter in India

1 like

Nou vervolg hierop, heb dus op 3 uur slaap de hele dag ‘geklust’ in huis. Alle mogelijke gaten gedicht met staalwol en of kit. Echt wat een kut dag. M’n buren geven aan niks te zien of horen in huis maar ja ze zitten toch echt in hun vloer. Ik hoop echt dat ik het een beetje los kan laten en durf te vertrouwen op dat ze bij mij niet binnen komen en niets kunnen vinden… vind dit zo’n suffe angst, neemt me compleet over ook gewoon. Ben nu een rood wijntje aan het drinken terwijl ik niet eens wil drinken in de hoop dat ik zo wat rustiger blijf en zo kan slapen, echt teeeering idioot.

4 likes

Hahah in VT wonen vonden ze het keukenriland te aanwezig in het huis en Frans plaatst een hele installatie daarboven zodat het nog meer aanwezig is.

5 likes

Ik heb ze ook weleens in mijn plafond gehad, maar ze waren na een week ook weg (ik hoorde iig niks meer) en nooit iets van gezien. Hopelijk valt het mee!

Sms??? :eyes:

5 likes

Ik zit sinds dit weekend in het huis van m’n studiogenoot aangezien m’n eigen huis 1 grote bouwput is en ik wil hier nooit meer weg omg. Die mazzelpik heeft een volwaardig huis van 3 verdiepingen midden in de Baarsjes, geniet er zo van om onder het schuine dak te slapen en geen bovenburen te horen.

5 likes

Heel bemoedigend dit! Ik hoop het zooo. Heb van mijn ex zijn sleutel gekregen, hij is een paar weken op vakantie. Mocht het nodig zijn dan kan ik daar slapen. Maar ik wil daar dus ook niet aan toegeven, dat maakt de angst om thuis te slapen alleen maar groter uiteindelijk. Maar zo licht slapen en telkens overeind schieten bij elk klein geluidje trek ik ook niet :pleading_face:

2 likes

Vet

3 likes

Nou ik zat WNL mee te kijken bij m’n ontbijten. En toen ging het over de plisie cao en over dat wijkagenten veel liever meer in de wijk zouden zijn. En toen kwam het op jeugdcriminaliteit terecht. Vroeg de host aan haar gasten wat ze daarvan vinden. Zei de ene gast; ‘kunnen mensen hun kinderen niet meer opvoeden? Onbegrijpelijk.’ Zei de andere: ‘ik ben vader van 3 kinderen en wat mij opvalt LAAT DIE OUDERS HUN AUTO NIET MEER ZO HALF OP HET SCHOOLPLEIN PARKEREN, het begint bij jezelf. Ik zeg niet dat het een tot het ander leidt maar toch!1!1!1

:exploding_head: denk dat menig kind uit de jeugdcriminaliteit niet met de bmw af werd gezet op het schoolplein in Wassenaar

23 likes

Dat ik vergeten was hoe fijn ik fora eigenlijk wel niet vind? Miste dit toch ergens echt een beetje in mijn (digitale) leven dus om dit plekje op internet te hebben vind ik erg fijn.

9 likes

En advertentie en desinformatie vrij! Dat vind ik ook wel een compliment waard richting de mods/admins. :smile:

23 likes

Hahahaha. Afgelopen week was daar ook een vrouw die vond dat er minder sociale huurwoningen moeten komen omdat je zo ‘in stand houd’ dat mensen minder hoeven te verdienen en het merendeel van de mensen meer kon dan dat zij nu doen. Ik vraag mij echt af waarom ze het een goed idee vinden om dit soort gasten uit te nodigen.

2 likes

Ja ook dat! Ook dat zover ik nog heb meegekregen geen ruzies of iets. Misschien was dat vroeger ook wel anders op andere fora omdat we allemaal nukkige tieners waren met gierende hormonen maar toch, het zijn allemaal pluspunten waardoor ik toch wel even meermaals per dag echt zin heb om hier even in te checken met hoe en wat.

1 like

Ik heb zin om even naar Amsterdam te gaan want ik wil naar de bath & bodyworks maar is beetje ver van hier en heb geen zin in die reis. Dilemma’s.

Sorry weet niet waar je woont, maar is Leidschendam niet dichterbij? daar zit hij tegenwoordig ook.

1 like