Wat je even kwijt wil #64

Ja een beledigde “Pardon??”

8 likes

Voor mij betekent het WTF???

6 likes

Ik heb eindelijk weer eens op een appartement gereageerd. Helemaal klaar met leven in een studio.

10 likes

Zo’n geweldige dag gehad in Amsterdam :smiling_face_with_three_hearts:
Keihard genoten van de Vermeer tentoonstelling in het Rijks.

20 likes

Ik ben wel klaar met ziek zijn. Heb m’n moeder ook nog aangestoken dus we zitten als 2 blaffende zeehonden langs elkaar op de bank :joy:

2 likes

Ik ben zo dom he, ik heb afgelopen weekend iets te snel inboedelverzekering aangevraagd. In die snelheid heb ik m’n achternaam verkeerd getypt, twee letters zijn omgedraaid. Nu kan je wijzigingen via de app van Aegon doorgeven, maar om daar een account aan te maken moet ik inloggen met mijn bankieren app, maar dan zegt hij dat de identificatie mislukt is en das logisch want de achternamen komen niet overeen :smiling_face_with_tear: morgen maar ff proberen te bellen

3 likes

Had die tiktok fleece panty al een paar keer voorbij zien komen, maar na het berichtje van @clarity toch besteld en ik ben er super blij mee. Zo lekker warm en net een echte panty om te zien :biggrin: aanrader!

Deze dus:
Fleece panty of thermo legging dames | Vouchervandaag.nl

3 likes

Ik vind wel echt dat je er een mega dikke ronde pamper-kont in krijgt. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Maar het was fijn met de carnaval.

5 likes

Haha godver. Net besteld omdat @Viktor en @Clarity zo enthousiast waren en nu lees ik dit.

5 likes

Ff goed omhoog trekken tot je neus

2 likes

Sorry, maar ik vind ook dat je best goed kan zien dat het geen echte panty is/dat het niet echt je huid is die er doorheen schijnt. Ik weet niet of er veel verschil is, maar bij die van mijn collega viel dat wel op.

6 likes

Haha kut. Nou ja, we gaan het zien.

3 likes

Er zijn twee kleuren en dat leek me bij de Coffee erger, ik heb de gewone zwarte en die vind ik mooi! @GrumpyHarry welke heb jij besteld? Laat je wel ff weten wat je er zelf van vindt? Haha

2 likes

Ik heb de zwarte dus fingers crossed. En anders kan ie altijd nog onder een broek als het koud is. Keep you posted.

2 likes

Ik ben echt een stuiterbal omdat ik morgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg en nu kan ik niet slaaapennn

73 likes

Kan je mooi om 00:00 aangifte doen :stuck_out_tongue_winking_eye: hahahaha
Nee grapje, gefeliciteerd! :champagne:

2 likes

Mijn vriend zei: Lijkt net of je steunkousen draagt.

1 like

Ik vond net bedwantsen in mijn hotelbed, super smerig. Kon gelukkig voor vannacht (het is hier nacht) naar een andere kamer. Maar deze kamer heeft een gat in het plafond?? :joy: :sob: :sos:

8 likes

afbeelding

Wegwezen

9 likes

Oh wat naar zeg :weary:
Dan is dat beddengoed ook niet gewassen zeg maar?
Lekker hotel, waar ben je? Dan wil ik daar niet heen 🥹
Heb je wel goed geslapen?

3 likes