Wat je even kwijt wil #64

O wat wonderlijk bij mij niet! Wel erg koud.

3 likes

Ja ik dacht ook al heb ik wat gemist haha. Ieder geval ga ik donderdag, echt lief iedereen die kaartjes aanbood!

2 likes

Kracht en wijsheid.

Ik had echt iets gĂȘnants net. Ik was mn hond in de auto aan het zetten en in de auto gaat hij altijd heel raar zitten met z’n kont heel hoog tegen de rugleuning. Terwijl ik een handdoek op de stoel heb liggen. Dus ik was een beetje geĂŻrriteerd en riep ‘ga toch niet altijd met je anus tegen de stoel aan zitten!!!’ En toen wilde ik mn dochter in de auto gaan zetten loopt er een vrouw langs die me zo aankijkt :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

59 likes

De gasprijzen zijn erg flink gedaald. Ik hoef nog maar 38e per maand te betalen. Hiervoor betaalde ik bijna 300 euro :money_with_wings:

9 likes

Ik krijg net m’n auto afgeleverd maar heb er een klacht over (hij is vies?!) dus ik belde naar het bedrijf en moest die jongen foto’s mailen en dan gaan ze het oplossen.

Hij spelt z’n naam en en zegt de W van Willem. Zeg ik op z’n Lucky TV stijl ‘Willuuum!’

Echt waarom deed ik dat? Die jongen ging ook gewoon door met spellen alsof er niks gebeurd was. Lekker gĂȘnant.

66 likes

Gister een bollywood film gezien van 3+ uur, om er na 2+ uur pas achter te komen dat Netflix de taal ipv Hindi op Turks had staan, de Engelse stukken waren allemaal gewoon Engels en de liedjes gewoon Hindi, maar omdat ze het sowieso allemaal in de studio inspraken (ook in het Hindi) viel het niet echt op dat de monden niet helemaal klopten.

Pas toen een kind ineens ANNEEEEEEEEEE naar z’n moeder riep net als m’n halve basisschoolklas vroeger op t schoolplein had ik het door :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:.

Lekker cultuurbarbaar weer.

8 likes

Ik snap dat wablief in België niet slecht bedoelt is, maar toch schrik ik er iedere keer van als een Belg dat in een gesprek gebruikt. :sweat_smile:

5 likes

Ik ben echt zo klaar met alles wat kapot gaat en niet werkt. En ik wil dat mn vriend even helpt met het oplossen/installeren etc (het zijn allemaal dingen in huis) maar die is vanavond uit eten met z’n collega’s dus nu ben ik chagrijnig. Hij had gisteren namelijk geen zin, maar ik zit in de rotzooi dus ik word hier geirriteerd van

1 like

Ik heb deze maand voor + - 30,- buiten de bundel kosten gemaakt omdat ik in app aankopen heb gedaan voor een suf spelletje, waarom ben ik zo? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Het betekend “Wat zeg je” maar het komt een beetje over alsof iemand zegt “Sorry?!?!”

9 likes

Ja een beledigde “Pardon??”

8 likes

Voor mij betekent het WTF???

6 likes

Ik heb eindelijk weer eens op een appartement gereageerd. Helemaal klaar met leven in een studio.

10 likes

Zo’n geweldige dag gehad in Amsterdam :smiling_face_with_three_hearts:
Keihard genoten van de Vermeer tentoonstelling in het Rijks.

20 likes

Ik ben wel klaar met ziek zijn. Heb m’n moeder ook nog aangestoken dus we zitten als 2 blaffende zeehonden langs elkaar op de bank :joy:

2 likes

Ik ben zo dom he, ik heb afgelopen weekend iets te snel inboedelverzekering aangevraagd. In die snelheid heb ik m’n achternaam verkeerd getypt, twee letters zijn omgedraaid. Nu kan je wijzigingen via de app van Aegon doorgeven, maar om daar een account aan te maken moet ik inloggen met mijn bankieren app, maar dan zegt hij dat de identificatie mislukt is en das logisch want de achternamen komen niet overeen :smiling_face_with_tear: morgen maar ff proberen te bellen

3 likes

Had die tiktok fleece panty al een paar keer voorbij zien komen, maar na het berichtje van @clarity toch besteld en ik ben er super blij mee. Zo lekker warm en net een echte panty om te zien :biggrin: aanrader!

Deze dus:
Fleece panty of thermo legging dames | Vouchervandaag.nl

3 likes

Ik vind wel echt dat je er een mega dikke ronde pamper-kont in krijgt. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Maar het was fijn met de carnaval.

5 likes

Haha godver. Net besteld omdat @Viktor en @Clarity zo enthousiast waren en nu lees ik dit.

5 likes