Ff goed omhoog trekken tot je neus
Sorry, maar ik vind ook dat je best goed kan zien dat het geen echte panty is/dat het niet echt je huid is die er doorheen schijnt. Ik weet niet of er veel verschil is, maar bij die van mijn collega viel dat wel op.
Haha kut. Nou ja, we gaan het zien.
Er zijn twee kleuren en dat leek me bij de Coffee erger, ik heb de gewone zwarte en die vind ik mooi! @GrumpyHarry welke heb jij besteld? Laat je wel ff weten wat je er zelf van vindt? Haha
Ik heb de zwarte dus fingers crossed. En anders kan ie altijd nog onder een broek als het koud is. Keep you posted.
Ik ben echt een stuiterbal omdat ik morgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg en nu kan ik niet slaaapennn
Kan je mooi om 00:00 aangifte doen hahahaha
Nee grapje, gefeliciteerd!
Mijn vriend zei: Lijkt net of je steunkousen draagt.
Ik vond net bedwantsen in mijn hotelbed, super smerig. Kon gelukkig voor vannacht (het is hier nacht) naar een andere kamer. Maar deze kamer heeft een gat in het plafond??
Wegwezen
Oh wat naar zeg
Dan is dat beddengoed ook niet gewassen zeg maar?
Lekker hotel, waar ben je? Dan wil ik daar niet heen 🥹
Heb je wel goed geslapen?
Vast wel. Zo simpel is het niet om daar vanaf te komen, ben ik achter gekomen toen ik urenlang in een tiktok algoritme over bedwantsen terecht kwam.
Een klasgenoot van de middelbare school heeft me na de middelbare school ontvriend op facebook en nu, jaren later, krijg ik continu vriendschaps- en volgverzoeken. Ben echt te petty om dat te accepteren
Oh
Heftige shit.
De nieuwe overburen zijn in aan het trekken en ik kan daar niet langs zonder sociaal contact en ik heb daar zooo geen zin in. Heb de hond in de tuin laten plassen
Ahw een collega is jarig en hij heeft allemaal verschillende taarten bij. Maar er is vandaag bijna niemand op kantoor.
Dus nu heb ik onder lichte dwang al 2 enorme stukken op en het is nog niet eens 11u.
Ik wil best een handje komen helpen hoor.
Haha graag! Want ik twijfel of ik zo nog een stuk op kan, maar ik vind het ook zo zielig om te weigeren. Ze zijn gelukkig wel echt lekker.
Ahhh dit vind ik sad klinken. Maar ben ook een emo als het om zulke dingen gaat hahaha.