Wat je even kwijt wil #65

Bekijk de Vlaamse serie black out!!!

1 like

Is het op je tv? Indien ja: Chromecasten werkt nog! Wij maakten via de telefoon even contact en nu kunnen we het ook weer via de smart tv app kijken.

2 likes

Oeh interessant! Gelijk even opzoeken haha

Oh sad, wij hebben zo’n build-in ding en die truck werkte
 nou duimen dat je apparaat het even vergeet en je binnenkort weer kunt kijken

2 likes

Mijn familieapp is echt zo’n drama (buiten mijn gezin zeg maar, wij zijn allemaal okĂ© met elkaar) met tantes die niet met elkaar praten, broers (mijn neven) die elkaar haten etc. Vorig jaar barstte de bom opnieuw en toen gingen heel veel mensen heel dramatisch uit de app, behalve de persoon die eigenlijk het probleem was en die nu door de halve app genegeerd wordt.

Anyway, m’n moeder voegde net weer een neef toe met “welkom” erbij en ik moet nu zo erg de neiging onderdrukken om puur voor de drama de groep te verlaten zodat er direct onder het welkomsbericht “Zemra heeft de groep verlaten” staat.

Heb het al 5x bijna gedaan haha love drama maar heb helemaal geen issue met hem dus het slaat nergens op.

7 likes

Oh echt, idk? Kon afgelopen jaar als niet-beheerder wel alle “heeft de groep verlaten” berichten zien.

3 likes

Ja dat is sinds kort, nu staat het ergens weggemoffeld als “oude leden” oid

2 likes

Oh nou dan is m’n drang naar drama meteen opgelost dankjewel

3 likes

Eerlijk wat heb je liever 3 kippen of die zeurkees.

13 likes

Is hij over te halen met gratis eitjes in het vooruitzicht? En wat gebeurt er verder met die Netflix melden, kun je dan gewoon niet door ofzo?

3 likes

We zijn nu op het punt gekomen dat als hij de voordeur hoort, hij naar buiten komt gesneld om te kijken of het mijn moeder is. Mijn zus (21) vind het inmiddels eng worden en heeft nu standaard de deur extra op slot als ze alleen is. Soms hoort ze hem ook zijn huis uit komen (zijn voordeur zit op 2m afstand van die van hun, portiekwoning), en dan hoort ze hem voor de deur luisteren of hij mijn moeder hoort en dan gaat zijn voordeur weer dicht. De andere buurvrouw merkte dat twee dagen terug ook al op. Vind het zo creepy dit.

1 like

Hebben jullie we wijkagent ofzo al benaderd? Kan me voorstellen dat dit echt mega onveilig voelt.

4 likes

En kipjes zijn zo leuk :sob:

Ik keek uit naar een reep chocolade maar die had ik wel afgerekend maar niet mee naar huis genomen. :relieved:

2 likes

Moet ik materiaal sturen voor kippen propaganda?

3 likes

Je moet vooral zo’n automatisch kippenluik hebben zodat je niet elke ochtend en avond die beest binnen moet laten. En als er elke dag even iemand langsloopt om te kijken om eieren te rapen en eten/drinken te checken is dat prima. In ruil voor gratis eieren is er altijd wel iemand bij ons die dat wil doen!

2 likes

Misschien wil hij wel loopeenden

Daar word iedereen toch blij van!

57 likes

Ja ik was uiteindelijk rond 12.30 thuis en ben net wakker :face_with_spiral_eyes:

@vitaminwater Vind ik ook, maar erger dat er niet gecommuniceerd werd. Niet alleen naar reizigers, maar ook de arme ns-medewerkers op de vloer. Ze werden continu aangeklampt maar kregen zelf ook geen informatie en je zag ze echt verloren rondlopen. Heel kut.

Het ergste van deze ervaring:
Ze draaien in het deel bij de toiletten ‘s nachts Eftelingmuziek tegen hangjeugd enzo en DAT STOND GEWOON AAN!!! Er waren maar 3 wc-hokjes geopend waardoor je daar in een giga rij stond. Heb al uren fucking Carnaval Festival in m’n hoofd :cry:

10 likes

Ik wil ook loopeenden :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: laatst waren die van de buren bij ons komen chillen en het was zo gezellig

6 likes

Omg als ik nu naar buiten kijk in de woonkamer zie ik geen enorme dode conifeer meer. :heart_eyes: Wat fijn dat alles gewoon groen is wat ik nu zie qua natuur.

1 like

Aii dat klinkt wel naar ja. Heeft hij iets van begeleiding waar jullie vanaf weten? Mogelijk dat via daar een melding gemaakt kan worden en ik zou inderdaad ook de wijkagent inschakelen voor de zekerheid.