Wat je even kwijt wil #65

Vannacht om 4 uur wakker geworden en maar opgestaan… benieuwd naar de rest van de dag. Wel een supermooie maan gezien!

5 likes

Nee ik heb op Amsterdam Centraal gekampeerd :smiling_face_with_tear: Heb vanochtend een metro en twee bussen gepakt naar een ander station omdat de app zei dat daar wel wat reed. Deed het niet.
Daar dus ook weer vast gezeten, maar heb nu een trein en ga langzaam maar zeker de goede kant op

13 likes

Wat klote! Kun je nog iets van een vergoeding van de NS krijgen? Schandalig dat ze geen vervangend vervoer hebben ingezet

6 likes

Zo halve hartverzakking met dat NL alert op kantoor, haha. Het gewone luchtalarm heb ik dan weer niet gehoord maar misschien werd het overstemd door de takke herrie van al die telefoons.

Behalve mijne dan want als android telefoons op stil staan maken ze alsnog geluid maar iphones blijkbaar niet? Ook niet erg handig eigenlijk he…

1 like

Nou ik snapte er niks van, mijn Samsung (werk) maakte wel geluid en mijn Huawei (privé) maakt geen geluid, ze stonden allebei op stil.

3 likes

Hmmm, wat is China van plan? :thinking:

8 likes

Niet ons redden in ieder geval

6 likes

Die zijn meer van de digitale oorlogsvoering dus daarin ben ik al verloren.

4 likes

Vanavond naar Harry Styles :heart_eyes:

5 likes

Mijn vorige telefoons waren van xiaomi en die deden dat ook nooit als ze op stil stonden. Nu heb ik een samsung en die bezorgde me net wel een halve hartverzakking. Was gelukkig niet de enige want het hele tuincentrum loeide haha. Sommige mensen dachten zelfs dat het brandalarm afging en wilden al naar buiten

1 like

Gisteren is ingebroken in mijn auto, echt wtf. Ze hebben een raampje ingetikt en kom nog steeds overal glas tegen. Wat een gezeik ook met aangifte doen en alles regelen met de verzekering.

13 likes

Ik ben echt verbaasd hoe snel mn haar gloeiend heet aanvoelt als ik ff in de zon heb gezeten. Als ik dan zo met mn hand op mn hoofd voel :exploding_head:

6 likes

Dat gaat echt snel. Soms vraag ik mij dan af wat er zou gebeuren als ik een ei erop breek haha. Niks waarschijnlijk, alleen maar smurrie.

5 likes

Ik was net aan het wandelen en ineens deed mijn been pijn en gingen mijn tenen slapen. Ik heb nu andere schoenen aangedaan en het is meteen over. Maar dat zijn mijn nette sandalen, en ik heb ze al jaren. Ze zaten ook niet te strak ofzo. Echt irritant.

1 like

Neeee wat erg… hoop dat je inmiddels weer thuis bent.

2 likes

Ben gisteren gaan varen en al m’n vrienden hebben allemaal lekker een kleurtje gekregen of zelfs verbrand en bij mij gebeurt er gewoon helemaal niks. Nu gebruik ik wel echt extreem veel zelfbruiner (ik zeg altijd dat ik liever oranje dan wit ben)
Ik heb echt GEEN idee hoe dat komt. Ik kan echt de hele dag in de volle zon en ik verkleur niet.

3 likes

Nee want als ik het er af haal (je hebt daar speciale tan removers voor)! dan is m’n huid gewoon wit maar misschien is de zelfbruiner een soort schild?

Nee ik was de enige, maar de auto stond bij de roeivijver en als je ziet wat daar rondloopt allemaal.

Beterschap 🫶

Vandaag op werk was weer helemaal een bevestiging waarom ik over twee weken hier weg ben. Helemaal klaar voor iets nieuws.

8 likes

Ik keek een filmpje over wat we gebeurd als alle stroommasten uit zouden vallen en moet gelijk helemaal denken aan een apocalyps. En nu vraag ik mij af hoe ik mijn vriend dan zie en of hij naar mij toe fietst of dat ik naar hem toe moet fietsen als er zoiets gebeurd want straks loop je elkaar mis maar je kan elkaar niet bereiken!!! Waarom draaft mijn hoofd altijd zover door met dit soort dingen hahaha.