Wat je even kwijt wil #65

Dit is zo klote :sob: sterkte

Niet om het about me te maken maar misschien wat herkenning. Mijn oma kreeg in de hittegolf vorig jaar een infarct maar volgens de arts was ze gewoon wat in de war door uitdroging :pensive: ik snap best dat fouten maken menselijk is en in ons geval had het weinig uitgemaakt omdat ze geen behandeling mocht, maar ik snap dus (een beetje) wat je voelt.

Is ze inmiddels van de OK af? Is het naar omstandigheden oke gegaan?

1 like

Ah bah zeg! Het is echt absurd hoe vaak zoiets voorkomt wat betreft artsen. Heel sneu ook voor jullie :sob:

En er is bekend dat er wel iets van schade Is maar we weten nog niet wat. Vooralsnog is ze nog steeds op de OK. Ben benieuwd hoe lang zoiets gaat duren.

3 likes

Ik zag toestraks een Duitse auto met in het nummerbord KK-NL :joy:

19 likes

Haha wow, die zag ik twee weken geleden ook :joy:

2 likes

Ik zag er laatst een met pi-ls :beers:

6 likes

Dinsdag vlieg ik voor het eerst sinds laaange tijd een hele lange vlucht (12.5 u) en ik zie daar zoo tegenop. Als ik 1 superkracht kon kiezen zou het sowieso teleporteren zijn.

8 likes

Oh zo gezellie. Ik had weer logeerdate met mijn twee jonge nichtjes en ondanks de korte nacht heb ik vanochtend zoooooo gezellig knus genoten van met z’n drieĆ«n in bed wakker worden, dreumes mocht met mij slapen en kleuter ging ik halen nadat ze wakker werd. Dat gewoel en dat fiepgeluid sochtends vroeg naast je haha, zo knus man.

54 likes

Wat een schijt dienst tot nu toe
Inmiddels mezelf maar getrakteerd op een broodje dƶner

6 likes

Sterkte :kissing_heart:

2 likes

Gestrand in Utrecht onderweg van Groningen naar Amsterdam… kan gelukkig bij een vriendin slapen vannacht maar WAT een puinzooi hee. Het was ook echt heel even verholpen toen ik in de trein naar Zwolle zat, maar toen we daar aankwamen was het weer uit met de pret. En er bleven ook steeds maar treinen in de app staan die er daarna weer uit gingen. Of dan stond er een trein met vier bussen erna, maar dat durf ik ook niet aan nu, zit ik straks God weet waar.

Er wordt ook steeds omgeroepen dat de metro in en rond centraal opengesteld is, maar je kan daar niet eens in de buurt komen :joy:

8 likes

Jeetje is het nog niet klaar met het gezeik? Ik heb vanmiddag ook twee uur gereisd met bussen ipv twintig minuten met de trein. Wat een arremoei.

1 like

Nee echt om te huilen. Het hele station zit hier vol
Amsterdammers die naar huis willen haha.

2 likes

Wat zuur!

Heb het ook echt wel te doen met die tienermeisjes die dan maandenlang al hun zakgeld hebben opgespaard om naar Harry Styles te kunnen maar dan niet in Amsterdam kunnen komen :cry:

11 likes

Volgens de NOS heeft Mojo laten weten dat bijna iedereen met een kaartje binnen was toen het begon, kun je rustig gaan slapen zo. :hugs:

8 likes

Scheelt denk ik dat heel veel van de meisjes al vroeg naar het stadion gegaan zijn

1 like

Ahhh jeej!

Nu nog terug… :skull:

@Mrs.Fraser ja loont het toch om al dagen van te voren voor de Arena te gaan kamperen!

1 like

Dat interesseert ze waarschijnlijk een stuk minder. :skull:

10 likes

Wat een ellende he. Ik heb vanmiddag ook een uur vastgezeten vlak voor amsterdam centraal. Moesten ons voorbereiden op een lange zit (van 5 tot half 8) maar uiteindelijk zijn we na een uurtje geƫvacueerd uit de trein. Hopelijk is het allemaal snel opgelost

2 likes

Ja zo kut! Ik sta vast op Amsterdam Centraal. En met zo’n 1000 mensen op een perron waarvan hopelijk straks wel een trein gaat :face_with_spiral_eyes:m

Edit: die is ook gecanceld en inmiddels gewoon alles??! :cry: Er is ook geen info over bussen oid

3 likes

@L.C @Merrow ooooo nee wat erg! Zag net al dat alles wat misschien nog zou gaan gecanceld was inderdaad, helemaal kut. Lig zelf gelukkig inmiddels op de bank bij een vriendin. Hoop vooral voor jou dat er snel iets van vervangend vervoer geregeld wordt Merrow!

En voor mezelf dat ik morgenochtend weer naar huis kan…

1 like