Wat je even kwijt wil #65

Ja zo kut! Ik sta vast op Amsterdam Centraal. En met zo’n 1000 mensen op een perron waarvan hopelijk straks wel een trein gaat :face_with_spiral_eyes:m

Edit: die is ook gecanceld en inmiddels gewoon alles??! :cry: Er is ook geen info over bussen oid

3 likes

@L.C @Merrow ooooo nee wat erg! Zag net al dat alles wat misschien nog zou gaan gecanceld was inderdaad, helemaal kut. Lig zelf gelukkig inmiddels op de bank bij een vriendin. Hoop vooral voor jou dat er snel iets van vervangend vervoer geregeld wordt Merrow!

En voor mezelf dat ik morgenochtend weer naar huis kan…

1 like

Lig alweer bijna de hele nacht wakker. En net wanneer de wekker om half 6 gaat om naar kantoor te gaan. Lekkere timing brein :+1:.

2 likes

Laatste dagje werken voordat ik een week op vakantie ga :star_struck::sunny::greece:

50 likes

Na 3 weken vakantie moet ik weer werken. Het valt altijd zo tegen. Straks weer 3 weken vakantie nodig om bij te komen.

5 likes

Mn trein reed niet en voorheen zou ik stressen. Maar omdat ik zon schijt heb aan mn werk ben ik zo relaxed. Was lekker met iemand meegereden en ben toen op mn dode gemakje naar mn werk gewandelt haha. Heerlijk rustig ochtendje zo .

24 likes

@Merrow heb je nog iets kunnen regelen vannacht of heb je echt vastgezeten op Amsterdam?

Ik zit nu dan toch maar in een trein van Utrecht naar Hilversum in de hoop daar dan een bus te kunnen pakken. Gelukkig is m’n werk heel relaxed.

3 likes

Gisteren een dagje sauna gedaan. Lekker, maar mijn vriend had moeite met zich ontspannen,wat voor mij toch een beetje afdeed aan de dag.

Toen kwamen we thuis en liet ik mijn telefoon vallen en tijdens die val kwam ie ergens tegenaan (voor op de grond vallen os het scherm beschermd). Resultaat: scherm in duizend stukjes…

Daarna een hele slechte nacht gehad vooral door mijn vriend die steeds aan t draaien was.

Ik werd vanochtend helemaal gespannen wakker. Ik kan nu alweer een nieuw dagje sauna gebruiken. Lag vanochtend ook nog eens de ketting van mijn fiets er ineens af. Toen moet ik last minute met mijn maxi dress en gebak op een heren mountainbike fiets.

Lekker begin van de week.

1 like

Ben keer op tijd op werk en niemand om dat te aanschouwen.
Had ook beter thuis kunnen werken want er is niemand. Twijfel om straks te gaan maar afspraak van vanmiddag is wel dichter bij kantoor.

6 likes

Vannacht om 4 uur wakker geworden en maar opgestaan… benieuwd naar de rest van de dag. Wel een supermooie maan gezien!

5 likes

Nee ik heb op Amsterdam Centraal gekampeerd :smiling_face_with_tear: Heb vanochtend een metro en twee bussen gepakt naar een ander station omdat de app zei dat daar wel wat reed. Deed het niet.
Daar dus ook weer vast gezeten, maar heb nu een trein en ga langzaam maar zeker de goede kant op

13 likes

Wat klote! Kun je nog iets van een vergoeding van de NS krijgen? Schandalig dat ze geen vervangend vervoer hebben ingezet

6 likes

Zo halve hartverzakking met dat NL alert op kantoor, haha. Het gewone luchtalarm heb ik dan weer niet gehoord maar misschien werd het overstemd door de takke herrie van al die telefoons.

Behalve mijne dan want als android telefoons op stil staan maken ze alsnog geluid maar iphones blijkbaar niet? Ook niet erg handig eigenlijk he…

1 like

Nou ik snapte er niks van, mijn Samsung (werk) maakte wel geluid en mijn Huawei (privé) maakt geen geluid, ze stonden allebei op stil.

3 likes

Hmmm, wat is China van plan? :thinking:

8 likes

Niet ons redden in ieder geval

6 likes

Die zijn meer van de digitale oorlogsvoering dus daarin ben ik al verloren.

4 likes

Vanavond naar Harry Styles :heart_eyes:

5 likes

Mijn vorige telefoons waren van xiaomi en die deden dat ook nooit als ze op stil stonden. Nu heb ik een samsung en die bezorgde me net wel een halve hartverzakking. Was gelukkig niet de enige want het hele tuincentrum loeide haha. Sommige mensen dachten zelfs dat het brandalarm afging en wilden al naar buiten

1 like

Gisteren is ingebroken in mijn auto, echt wtf. Ze hebben een raampje ingetikt en kom nog steeds overal glas tegen. Wat een gezeik ook met aangifte doen en alles regelen met de verzekering.

13 likes