Wat je even kwijt wil #65

Gisteren is ingebroken in mijn auto, echt wtf. Ze hebben een raampje ingetikt en kom nog steeds overal glas tegen. Wat een gezeik ook met aangifte doen en alles regelen met de verzekering.

13 likes

Ik ben echt verbaasd hoe snel mn haar gloeiend heet aanvoelt als ik ff in de zon heb gezeten. Als ik dan zo met mn hand op mn hoofd voel :exploding_head:

6 likes

Dat gaat echt snel. Soms vraag ik mij dan af wat er zou gebeuren als ik een ei erop breek haha. Niks waarschijnlijk, alleen maar smurrie.

5 likes

Ik was net aan het wandelen en ineens deed mijn been pijn en gingen mijn tenen slapen. Ik heb nu andere schoenen aangedaan en het is meteen over. Maar dat zijn mijn nette sandalen, en ik heb ze al jaren. Ze zaten ook niet te strak ofzo. Echt irritant.

1 like

Neeee wat erg… hoop dat je inmiddels weer thuis bent.

2 likes

Ben gisteren gaan varen en al m’n vrienden hebben allemaal lekker een kleurtje gekregen of zelfs verbrand en bij mij gebeurt er gewoon helemaal niks. Nu gebruik ik wel echt extreem veel zelfbruiner (ik zeg altijd dat ik liever oranje dan wit ben)
Ik heb echt GEEN idee hoe dat komt. Ik kan echt de hele dag in de volle zon en ik verkleur niet.

3 likes

Nee want als ik het er af haal (je hebt daar speciale tan removers voor)! dan is m’n huid gewoon wit maar misschien is de zelfbruiner een soort schild?

Nee ik was de enige, maar de auto stond bij de roeivijver en als je ziet wat daar rondloopt allemaal.

Beterschap 🫶

Vandaag op werk was weer helemaal een bevestiging waarom ik over twee weken hier weg ben. Helemaal klaar voor iets nieuws.

8 likes

Ik keek een filmpje over wat we gebeurd als alle stroommasten uit zouden vallen en moet gelijk helemaal denken aan een apocalyps. En nu vraag ik mij af hoe ik mijn vriend dan zie en of hij naar mij toe fietst of dat ik naar hem toe moet fietsen als er zoiets gebeurd want straks loop je elkaar mis maar je kan elkaar niet bereiken!!! Waarom draaft mijn hoofd altijd zover door met dit soort dingen hahaha.

Bekijk de Vlaamse serie black out!!!

1 like

Is het op je tv? Indien ja: Chromecasten werkt nog! Wij maakten via de telefoon even contact en nu kunnen we het ook weer via de smart tv app kijken.

2 likes

Oeh interessant! Gelijk even opzoeken haha

Oh sad, wij hebben zo’n build-in ding en die truck werkte… nou duimen dat je apparaat het even vergeet en je binnenkort weer kunt kijken

2 likes

Mijn familieapp is echt zo’n drama (buiten mijn gezin zeg maar, wij zijn allemaal okĆ© met elkaar) met tantes die niet met elkaar praten, broers (mijn neven) die elkaar haten etc. Vorig jaar barstte de bom opnieuw en toen gingen heel veel mensen heel dramatisch uit de app, behalve de persoon die eigenlijk het probleem was en die nu door de halve app genegeerd wordt.

Anyway, m’n moeder voegde net weer een neef toe met ā€œwelkomā€ erbij en ik moet nu zo erg de neiging onderdrukken om puur voor de drama de groep te verlaten zodat er direct onder het welkomsbericht ā€œZemra heeft de groep verlatenā€ staat.

Heb het al 5x bijna gedaan haha love drama maar heb helemaal geen issue met hem dus het slaat nergens op.

7 likes

Was het niet zo dat je dat alleen nog ziet staan als je de beheerder van de groep bent.

2 likes

Oh echt, idk? Kon afgelopen jaar als niet-beheerder wel alle ā€œheeft de groep verlatenā€ berichten zien.

3 likes

Ja dat is sinds kort, nu staat het ergens weggemoffeld als ā€œoude ledenā€ oid

2 likes

Oh nou dan is m’n drang naar drama meteen opgelost dankjewel

3 likes

Eerlijk wat heb je liever 3 kippen of die zeurkees.

13 likes