Ik vind het vreemd dat die concerten niet uitverkocht zijn. Hij is toch mega populair?
Weet niet hoeveel nieren zoān kaartje mocht kosten, maar kan me voorstellen dat dat best prijzig is geweest en te duur voor een groot deel van zān fans?
Ik ga vanmiddag op vakantie en heb alles al gepakt, huis opgeruimd, koelkast schoongemaakt, tuin water gegeven. En nu zit ik heerlijk mijn nagels te lakken in de zon vakantie kan nu al niet meer stuk
dat klinkt zo chill! waar ga je naartoe?
Ik ga straks een infralash (pmu) laten zetten. En heb spijt nu, want mega zenuwachtig. Bang voor de pijn, of dat het verkeerd gaat.
Griekenland! kan niet wachten op alle feta, pitaās en tzatziki!!!
Neem even een frape en tiropita voor mij!
Ik dacht laatst nog ādroogt lekker snelā. Ja ook lekker lelijk ja, was ik weer vergeten
Ja maar dan op zn soyās
Will do!
Ja, hier 13 mei ik kijk elke ochtend naar de voorspelling of het nou eindelijk eens gaat regenen⦠Hopelijk volgende week.
In Noord Limburg heeft het net even geregend. Maar helaas maar eventjesā¦
Ik heb zin om te zeesterren op bed.
Oh hier net wel een bui geweest
Ik dacht dat mijn jetlag wel over was maar sliep gisteren om 00:00 en word nu net om 13:30 pas wakker gelukkig nog even vrij.
Het viel me alles mee qua pijn. Goed te doen gelukkig . Resultaat heel subtiel, precies zoals ik wilde
Geslaagd voor het theoretisch gedeelte van het rijbewijs met 48/50 en nu maar meteen de volgende stappen beginnen zodat ik niet weer ga uitstellen
Ughhh ik heb zulke hooikoorts, kan niet eens mijn lenzen in gvd
Wat knap! Mijn man is ook bezig en ik deed voor de lol mee met zoān oefentoets en vond t echt lastig