Ja haha
Ik heb ook zo slecht geslapen terwijl de warmte viel wel mee want ventilator. Maar ik ben nu gewoon misselijk van moeheid?
Haha maar dat zijn wss gewoon mensen met een goed gekoeld huis, of in ieder geval niet boven de 28+ graden
Vriend klaagt dat hij door de hitte âmaarâ 5/6 uurtjes heeft geslapen. Welcome to my life vriend, ik juich als ik er 6 heb gehaald
Dat is vaak wel een probleem met bruiloft locaties die zitten niet heel centraal. Ik heb bij een bruiloft gehad dat er stond goed met ov bereikbaar, uiteindelijk was het een half uur lopen vanaf tramhalte. Heenweg gelopen, na de ceremonie moesten we weg hebben we een lift gekregen. Daarna moesten we maar random ergens gaan eten in onze nette jurkjes en toen maar weer met een taxi terug voor het feest en savonds weer met een taxi naar het hotel. We waren met een hele vriendinnen groep dus uiteindelijk super leuk gehad, maar het is wel ff raar als je zo weg moet.
Haha ja dat vind ik dus niet goed bereikbaar en dan zou ik het dus ook niet ânormaalâ vinden. Ik bedoel meer als in; je kunt met het OV of lopend makkelijk naar een plek waar veel eetplekken zijn (en dus niet 1 snackbar)
Ja die bruiloft locaties moet ik nog vinden de meeste waar ik bruiloften heb gehad zaten in de middle of nowhere.
Waarom moet ik werken om geld te verdienen en kan ik niet vakantie houden terwijl het binnenstroomt
Misschien moet ik gaan vloggen
Nee ik slaap op zolder. Tis daar ook zon 30 graden. Maar ik word juist zo lekker moe van deze warmte.
@Viktor zullen we samen een travel vlog kanaal beginnen? Ik denk dat die chaos wel kijkers trekt.
Ja laten we daar onze USP van maken en ons kanaal |,âŠ~^Chaotic travellers^~âŠ,| noemen
Onze reizen bestaan vooral uit heen- en terugreizen omdat we spullen vergeten
Ik vind het echt heel leuk om fotoâs te ontvangen van de babies van mn vriendinnen, maar die gore vieze snottebelfotoâs mogen ze lekker zelf houden
Dit blijft me nog het meest verbazen. Dat ze het zelf niet zien? Of zien ze het wel maar vinden ze het alsnog cute?
Wat ik ook niet snap: fotos met een badkuip met een drol erin op Instgram delen. Of een kind met een doorgelekte romper vol schijt laten zien in de groepsapp. Serieus.
Zo oneerlijk
Grootste scam ook van het leven: als student tije hebben om leuke dingen te doen, maar nul geld.
Als loonslaaf het geld wel hebben, maar de tijd niet.
Oh en alsss je Hele Grote Mazzel hebt in je leven, mag je een paar maanden op onbetaald verlof van je baas 1x per 5 jaar. Nou wat een gulheid!
Ja ik vind dat ook heel gĂȘnant. En vooral dat je iemand dan dus âbelangrijk genoegâ voor de ceremonie vindt, maar eten er bij dat wordt toch echt te duur.
Gatverdamme.
Een vriendin van mij deed dat vaak op insta-stories, een foto van een vieze snotneus, zoân hele straal snot van de neus naar de mond, en niet eens toen het kind een baby was (ook dĂĄn is het vies) maar een jaar of 3, 4 iellll. Of als het kind in zijn broek gepoept had door een ongelukje. Waaaaarooooom.
Ik vroeg haar dat niet meer te delen omdat ik het erg vies vond en als ze het toch wilde blijven delen omdat het haar insta was en ze het op zich zelf mag weten dat ik haar stories dan wil op mute ging zetten, dan snapte ze waarom ik haar stories niet meer bekeek, mocht dat het geval zijn.
Gelukkig is ze toen gestopt, brrr. En ook niet tof tegenover je kind he, om zulke dingen te delen.
Ik reageer wel vaak met gadverrr maar nooit echt gevraagd of ze ermee willen stoppen want denk dat die mensen dat niet zo goed ontvangen. Ze hebben dan iets van âpietje hoeft hier zich toch niet om te schamenâ. Maar misschien toch eens echt zeggen, want ik vind het ook raar tegenover zoân kind ja. Niet dat een kind iets fout doet, of echt voor gek staat als een drol in een bad wordt gedeeld, maar het is wel heel persoonlijk? En onnodig.
Ik reageerde toen ook vaak met âielâ of âgatverâ maar dat kwam niet aan. Toen dus aangekaart dat ik dat Ă©n vies vind en te privĂ© om te delen over het kind.
Jij kunt ook al vinden zij dat Pietje zich niet voor hoeft te schamen prima vragen om te stoppen dat soort vieze dingen naar jou te sturen omdat jij ze persoonlijk niet hoef te zien, net zoals dat jij ook niet hoeft te zien dat zij hun eigen drol fotograferen en naar jou sturen. Of een foto van zichzelf met snot in hun neus. Want zo bizar is het ook gewoon, want van een kind is het niet ineens wél leuk of grappig.
Ik snap mensen echt zo vaak niet, word ook boos nu haha
Lol. Alsof je je schamen de ondergrens is. Ik schaam me ook niet dat ik moet poepen, maar ik zet het alsnog niet in mijn instastories.
Mijn moeder past op en appt dat ze de picknickmand gevuld heeft voor 2, een dekentje gepakt en ze samen op pad zijn om te hitte in het bos te trotseren.
⊠ze past op mijn hond .