Wat je even kwijt wil #65

Enige reden waarom ik bruiloften nog ok vind is vanwege het eten.

5 likes

Moet je niet naar een nederlandse bruiloft gaan.

10 likes

Echt gek als je mensen uitnodigt omdat je dan meer opvulling hebt tijdens de ceremonie. Dat is het intiemste moment, waar ze wel bij mogen zijn maar je wilt geen eten voor ze betalen :joy:.

4 likes

Ahh, zo was de laatste bruiloft waar ik was inderdaad ook. Een deel van de vriendengroep mocht mee eten, de rest zocht het maar uit. Viel me nog mee dat er een open bar was op het feest, tbh.

De meest recente bruiloft zijn van de 15 vrienden zo’n 12 voor de hele dag uitgenodigd, en 3 (waaronder ik) alleen voor de receptie/het feest. Dus daar ga ik niet eens heen.

5 likes

idd raar gebruik, zoals jij het beschrijft zo hadden mijn zus en zwager het laatst ook op hun bruiloft. En dat lijkt mij het normale gebruik.

Als ik niet uitgenodigd ben voor het eten, en ik zou ook nog eens lang onderweg zijn. zou ik echt 2x nadenken of ik wel heen ga.

2 likes

Ik woon in een studio die extreem heet wordt, met super veel inkijk en buren die altijd voor het huis zitten. Zegt mijn buurman “je gordijn zit altijd dicht” goh.

6 likes

Mijn nichtje heeft allemaal tiktoks gepost via mijn account (alleen zichtbaar voor mijn volgers, drie vrienden en haar moeder) en nu is mijn account geblokkeerd. Hoe moet ik nu schattige dierenfilmpjes kijken? :sob: en nee tegen instagram reels.

1 like

Mijn broer op zijn bruiloft: ik ga eten met de familie, ik zie je over twee/drie uur voor het feest?

Ik heb geen contact meer met hemđŸ„‚

9 likes

Ik ben niet getrouwd dus geen idee, maar kan me wel voorstellen als je trouwt op een mooie locatie of in een redelijk grote kerk ofzo dat je wil dat er niet maar 10 man zit

Maar alsnog ga liever gewoon met iedereen naar de McDonalds dan dat je daarna weer de helft wegstuurd

5 likes

@SpeedOfSound Is je kat al terecht? Zo sneu als ze kwijt zijn :pleading_face:

Vriendin van mij vertelde net dat ze afgelopen nacht om half 2 even een wandelingetje maakte met haar man, toen ze een heel jong katje zagen lopen. Haar man herkende ‘m van de posters die in de wijk hingen. Na lang twijfelen hebben ze toch midden in de nacht de eigenaar gebeld. Die was super blij dat ze terug was en is haar gelijk komen halen.

40 likes

Ik heb weleens bruiloften gehad met 70 man ceremonie, dan alleen eten met close familie en dan ‘s avonds feest met 120 man. Dat was echt prima hoor, gewoon gezellig met vrienden gegeten in de stad! Zou het wel alleen doen als er iets normaals qua restaurant in de buurt zit

6 likes

Donderdag neem ik afscheid van mijn tante op dezelfde plek waar ik haar voor het laatst heb gezien, heb gesproken en een knuffel heb gegeven (toen de uitvaart van haar vader) en nu dus die van haar zelf
 zo niet te geloven, echt verschrikkelijk. Nog geen eens 53 jaar mogen worden :sob:

20 likes

Ik ben @SpeedOfSound niet, maar las in het kattentopic dat 'ie weer terug is

3 likes

Omdat je niet de hele dag bent uitgenodigd?

Omdat ze van een hele vriendengroep 3 man niet de hele dag uitnodigen. En ook om hoe dat gebracht werd, maar ik heb niet zoveel zin om dat op een forum uit te schrijven.

19 likes

Ik lig in mijn eentje op de hotelkamer en had Sinister aangezet. Na 20 min maar mee gekapt, toch niet zo’n goed idee denk :joy:

2 likes

Maar je ligt wel in je eentje op een kamer :partying_face:

Dus geen gesnurk of lampen aan om 8 uur 's ochtends! Slaap lekker.

6 likes

Ah wat naar!
Ik lig inderdaad ook al de hele nacht te woelen en slaap niet goed met deze hitte. Vind het nu ook wel rijkelijk op tijd om wakker te zijn

6 likes

Ook echt kut geslapen idd. Vreselijk, is het al bijna herfst?

1 like

Hier ook bizarre nachtmerries

3 likes