Nou dit is dus (zoals ik al dacht) uit de hand gelopen. Hij heeft eergister bij ons de deur open geprobeerd te duwen toen mijn zusje open deed (ze dacht dat ik de sleutels was vergeten) maar toen ze zag dat hij het was deed ze het dus dicht. Toen heb ik via de politiechat een melding gemaakt en gister is de wijkagent gekomen. Nou vandaag was deze wijkagent weer gebeld door de buurman zijn begeleider en toen zijn er heel veel buren naar buiten gekomen met de boodschap dat ze dus daadwerkelijk overlast ervaren, dat hij de andere buurmeisjes ook lastig valt, hij aan de deur staat midden in de nacht bij buren⦠maar uiteraard kunnen ze niks anders doen dan met hem praten. 112 moet direct worden gebeld zodra hij zich weer gaat misdragen. Vind het echt heel naar voor hem dat hij zich zo onbegreoen voelt maar het is gewoon eng. Hoop dat hij snel de juiste hulp ervaart en dat het hierna is afgelopen, maar damn.
Ingeschreven voor de rijschool! Ik begin eind september dus nog een zomer tijd om me mentaal voor te bereiden
Ik zit Victim/Suspect te kijken op netflix en ik ben echt woest en misselijk tegelijkertijd. Gatverdamme
Hartje omdat ik het ook kijk en er hetzelfde over denk. Jemig wat heftig
Ja heel erg. Ik moet zo even in een kussen schreeuwen denk ik
Ik heb zelf ook aangifte proberen te doen en toen werd er ook gezegd āja maar jullie hadden een relatie, dat hoort daar bijā en ergens voel ik me gesteund dat het bij meer mensen zo (en nog veel erger) gebeurt, maar zo zo zo boos op de politie.
Oh nee wat erg! Ik vind het echt heel erg voor je, wat moet dat naar geweest zijn
Ik las hier (volgens mij) een tijd geleden over bevroren druiven en daardoor heb ik vandaag een bakje druiven in de vriezer gelegd. Toen ik de eerste bevroren druif at dacht ik āmehā maar daarna werden ze lekkerder. Goed te doen in dit weer (maar geen vervanging voor echte ijsjes)!
Mijn vader is vandaag onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met hartproblemen en deze hele dag is al zo een rare wervelwind van dingen regelen, mān moeder rondrijden, etcetera. Ik ben nu net thuis en ben even rondje wandelen omdat ik nog wat boodschappen moet halen. Alleen dat rondje wordt wel echt lang nu want ben echt aan t jenken en wil dat niet tussen de kwark doen in de Dirk haha. Thank god voor grote zonnebrillen.
Sterkte!
Oh gadver, sterkte!
Ah sterkte, wat een zenuwslopende dag zo. En als je even wil uithuilen mag je me ook bellen
Ik heb zometeen feedbackgesprek met de ouders van mijn aupair kinderen en ik heb toch wel wat dingen te zeggen. Ben gewoon een beetje nerveus, weer alles in een andere taal pff
Een tragische familiesituatie haalt het beste én kennelijk het slechtste in mensen naar boven. Wel fijn om te weten dat ik me straks om de ene helft van de familie nooit meer druk hoef te maken want die hoef ik fucking nóóit meer te zien. Lekker simpel
Hoe ging het??
Ik snap niet dat mensen massaal aan de alcohol zitten met dit weer? Ik hoef alleen maar alcohol te ruiken en ik heb al hoofdpijn
Sterkte Bunny!
Ik had vannacht iets heeeeel aparts. Ik werd wakker met de meest vreselijke pijn in mijn kuit. Het was zo erg dat ik ervan moest schreeuwen en het maakte mijn vriend wakker. Ik heb nog steeds pijn in mijn kuit. Ik durf niet te googlenā ļø
Was het geen kramp?
Kuitkramp? Als tiener had ik dat bijna elke nacht en inderdaad vaak ook nog de dag erna last van. Zo pijnlijk.