Wat je even kwijt wil #65

Pakket met mn nieuwe router komt zo. Tussen 10 en 15 uur. Was pas 10 u wakker want grieperig. Nu is de vraag: kan ik douchen of kan ik niet douchen…moet mn haar wassen en fohnen dus sowieso lange sessie

1 like

Ik paar weken geleden eindelijk de moed gevonden om alle ramen schoon te maken, alles weer helemaal tip top schoon dus ik helemaal happy. Ik kijk nu naar mijn ramen en ze zijn ineens echt smerig (zelfs een jaar niet schoonmaken zag er beter uit). Heb ik iets gemist ofzo wat in de lucht hangt ofzo.

ja, pollen haha

24 likes

Nou ik weet wat ik dit weekend dan maar ga doen.

Dan blijf je wss nog wel even aan de gang haha. Heel mn fiets is ook geel nu door de pollen.

2 likes

Mijn rijinstructeur is zo’n toffe gast. Ik had vanochtend rijles en hij vroeg gewoon casual hoe het gaat. Arme man kon niet weten dat het ff helemaal kut is allemaal dus moest opeens dealen met een leerling die begon te huilen. Had heel gênant kunnen zijn maar hij zette gewoon de auto aan de kant en vroeg of ik er iets over kwijt wilde. Even rustig gepraat en daarna liet hij me naar een ijssalon rijden en hebben we een ijsje gegeten. Zal hem nog missen als ik eindelijk eens slaag voor mijn examen.

179 likes

Ja doe het! Zag van de week dit filmpje en zelf ik ging daardoor twijfelen of ik m’n haar niet koper wilde maken:

1 like

Maakte van de week een lollige post van hihaho heb een dagboek gekocht. Eigenlijk werkt het best goed. Lekker ranten, niemand die je er mee lastig valt en niemand die het leest :joy:

13 likes

Nou dan wacht ik nog wel even haha.

Ik hoop dat ik mijn vriend vandaag zo ver krijg om een zwembad te gaan halen, ik heb eindelijk een tuin in m’n leven dus gun me dat dan ook

3 likes

Ik word helemaal blij van vlaggen met tassen eraan. Een van de enige redenen om voor een prestatie te vlaggen ipv traditie. Ik zie ook zo’n heel trots gezin voor me.
Toen er voor mij de vlag werd uitgehangen, kwamen de buren met een doosje Celebrations, dat vond ik toen ook zo lief.

46 likes

Ik kreeg toen van de buurman, die echt nooit iets zei behalve “hallo” een cadeaubon van de ijssalon in de buurt voor €50.

Vind dat nog steeds heel bizar, maar toen der tijd ( :older_woman:t2:) kon ik daar de hele zomer ijsjes van halen.

66 likes

Ik weet niet of ik dit lief of fucking creepy vind.

Waarom zou dit nou weer fucking creepy zijn?

Ik kreeg geen bon voor creampies.

77 likes

Een random oude vent die een klein meisje waar die eigenlijk geen verdere band mee heeft €50 geeft?
Misschien ben ik te verpest door die pedo in mijn buurt die een buurmeisje heeft aangerand maar ik zou er wel heel vreemd van opkijken als iemand dat bij mijn dochter deed tbh.

Oh wacht je was geen 6 meer nvm

I mean ik haat mannen. Maar ik vind jouw kijk op mannen helemaal vreemd haha.

35 likes

Mijn buurman. Ik heb verder geen enkel detail over zijn leeftijd gegeven

Een 18 jarige waar hij al 18 jaar naast woonde

Maar hoe heeft dit iets met pedo zijn te maken? Wat is het verband?

30 likes

Ik las het verkeerd, dacht dat het ging over toen ze echt jong was. En dan vind ik het helemaal niet vreemd om te denken dat het misschien wel een viespeuk is?

@Zemraluani ja ik vulde te ver in en las niet goed.

Ik heb trouwens zowel mijn oude achterbuurman als mijn andere buurman als kind honderden keren naakt gezien :joy::joy::joy:

Dat zal je wel helemaal ongepast vinden. Maar ijsbonman nooit hoor.

6 likes

50 euro aan ijs is als een jong kind een godsgeschenk haha.

16 likes