Wat je even kwijt wil #65

@roeptoeter ja, zeker kramp. Nog nooit zoiets gevoeld. Alsof je met duizend messen tegelijk in je been wordt gestoken.

2 likes

Gaan staan is de remedie!

3 likes

Het overviel me echt heel erg. Kon alleen maar een beetje in de foetus houding jammeren. Maar ga ik proberen de volgende keer…

1 like

Ja vreselijk is dat, heb je genoeg gedronken gister? Volgens thuisarts.nl kan het komen als je niet genoeg gedronken hebt

4 likes

De oorzaak lijkt dus onschuldig😊 Heb wel wat gedronken maar ook hard gewerkt in de brandende zon. Hopen dat dit de eerste en laatste keer was😊

Ik hoop het voor je! Sowieso geen slecht idee met dit weer om goed te drinken

1 like

Wat kan helpen is op zo’n moment proberen je tenen naar je toe te trekken! Ik heb de laatste tijd ook regelmatig kramp in m’n kuit en dat werkt dan goed.

5 likes

Heel goed en het was ook gezellig. Fijn om even meer te connecten! Thanks for asking :purple_heart:

44 likes

Ik word er dus echt beroerd van. Zal wel een stukje ā€˜uitdroging’. Ik drink nooit cola, maar bijvoorbeeld op CuraƧao heb ik echt voor 5 jaar aan cola gedronken. Die suikers doen me dan goed denk ik?

1 like

Wajow ik weet echt niet wat ik in deze situatie zou doen maar iig heel hard janken. Niet kijken als je een krekelfobie hebt.

9 likes

Elke stap die je daar overheen zet zal klinken alsof je op een pakje crackers stapt lijkt me. Wat naar zeg. :sob:

3 likes

Ik had vanmorgen mijn badpak aan om lekker te gaan zwemmen en toen zat er ineens een spin op mijn nek die IN mijn badpak viel en toen kreeg ik hem er niet uit :sob::sob::sob:

7 likes

Super random, maar heb je recent een tatoeage laten zetten?

2 likes

Jaaa snap ik! Tatoeage was de enige verklaring die ik kon bedenken. Hopelijk kom je er snel achter wat het is, ik zou er zelf ook gek van worden.

3 likes

Was je je haar met zilvershampoo?

6 likes

Gebruik je van die (ariel)pods om te wassen?

5 likes

Ik kreeg blauwe vlekken in de wasmachine die er niet uit gingen. Weet je zeker dat de vlekken er. Iet al inzaten en dat ze er pas later in zijn gekomen?

3 likes

Slaapmasker? Heb ik het een keer door gehad

1 like

Met jeans op bed gaan zitten?

4 likes

En kleding? Zitten daar vlekken in na het dragen
Weet niet hoe blauw het is maar Chromhidrosis (gekleurd zweet)