Ik heb voor mezelf een goede lichtgewicht tent gekocht en blijkbaar gebruiken ze daar - net als op Funda - groothoeklenzen voor de binnenkant. De filmpjes bij Decatlon zijn trouwens een aanrader: er zit geen muziekje onder en daardoor zo droog hoe de meneer de tent opzet en afbreekt.
âhmh montage strip voor aan het dak. Nah bij kasten hebben we dat ook niet nodigâ
Aaaah wat een ontlading, ik ben zojuist afgestudeerd!
Nu genieten van een heerlijke (festival)zomer, echt zĂł erg aan toe. En wat hier gisteren al gezegd werd: eindelijk van alles kunnen genieten zonder schuldgevoel!!!
Gefeliciteerd!!!
Mijn stagiair heeft zân scriptie ingediend en maandag verdediging en nu heeft hij mij âin het bijzonderâ in het voorwoord van zân scriptie genoemd
Ahhw mn beste vriendin is bevallen op de datum die ik voorspelt heb. Ik ben echt uri geller. En nu ga ik beetje janken omdat ik een baby neefje heb en kapot moe ben hajje
Aww moet je nu niet een geboortelepel cadeau doen op zijn urisch?
Nee.
Net gehaast voor de trein. Toch weer uitgestapt want veel te vol. Geen zin om 2uur te moeten staan.
Ik ben weer op dat punt dat ik zei dat ik ging douchen en nu al twintig minuten lig te TikTokâen.
En heb de hele dag podcasts geluisterd en nu ben ik geinfluenced en erin getrapt en wil ik zoân domme Air up-fles met geurtjes/smaakjes.
Heb dat ding een week gebruikt en toen in de kast gesmeten.
Echt hun hele marketingbudget voor 2023 en 2024 zit hierin lijkt wel
Ja is het kut? Influence me please.
Ik vind van wel. Ding kan niet in de vaatwasser dus je bent de hele tijd bezig om 12 onderdelen met de hand de schrobben, de citrussmaakjes vind ik insane chemisch smaken en als je m niet supergoed dichtdraait lekt ie ook nog.
Edit: en de smaakjes zelf zijn echt heel flauw en komen van heel ver.
Ik was na 1 podcast al aan het wakelen, maar het feit dat ik 'm met de hand zou moeten afwassen is reden genoeg om niet zoân ding aan te schaffen.
Hij lekt inderdaad echt enorm snel. Ze hebben zelfs een video gemaakt hoe je eruit moet drinken. Nou, als je dat aan een volwassene moet uitleggen is er iets mis met je product.
ik ben zoo verliefd op mijn collega en ik durf zo geen actie te ondernemen, wat kut dit.
Dont fack your co workers.
Echt DE reden dat ik te weinig fruit eet en het altijd zit te verpieteren in mijn fruitschaal is gewoon altijd omdat die threshold van âlekker hoorâ naar âjezus deze mandarijn smaakt alsof ie in iemands reet heeft gezeten de afgelopen 7 jaarâ, gewoon te fucking klein is. Nu weer. Ik had al weinig hoop maar het is weer zo ver. Eerlijk, dan eet ik gewoon liever een kinder maxi dan dat ik een of andere vertiefte sinaasappel zit te eten. Ik moet het sneller eten, maar dat lukt dan weer nooit, waardoor het fruit weer in de kont-smaak-zone zit en dan verspil ik het weer
Wtf ik voel nu net opeens dat het allereerste puntje van een verstandskies is doorgekomen, nu ben ik echt heel bewust geworden van dat puntige stukje. Kan er ook pas sinds een paar dagen zitten