Ik ben me mentaal aan het voorbereiden om weer te gaan joggen na een maand of langer niets gedaan te hebben. Heb de kledij al bovengehaald maar nu zit ik weer reels te kijken lol
Terugkomen van vakantie en muizen in huis aantreffen. Nee ik ben geen fan.
Sinds de nieuwe update van iPhone is de datum en je tijdstip super wazig op mān beginscherm. Helemaal gek wordt ik ervan, ik wil gewoon kunnen zien Hoelaat het is op mān telefoon
Ik pak mijn telefoon gemiddeld 150 keer op ofzo en mijn schermtijd is verschrikkelijk hoog. Vind 100 nog wel meevallen.
Lief dank je!
Sowieso erg fijn dat ik hiero het gewoon ff kwijt kan
Waar kun je zien hoe vaak je je telefoon pakt? Ik heb een iPhone maar zie het niet terug bij schermtijd.
Bijna heenrijdt iets meer naar beneden scrollen. Daar staat het.
Bij wat?
Oh haha schermtijd* en dan alle activiteiten en dan naar beneden.
Hmm gek, ik heb dat niet staan. Alleen hoeveel meldingen ik krijg maar ik pak ook vaak genoeg mān telefoon zonder dat ik een melding krijg.
Bij mij staat het boven meldingen inderdaad
Oh zo hallo, ik keek er overheen haha. Heb het gevonden.
En??? Wel delen he.
Ja ik schaam me er een beetje voor. Vandaag 148 keer. Dinsdag 204 š«£ en toen was ik ook gewoon aan het werk.
Lekker boeiend. Ik heb blijkbaar 239 x mijn telefoon gepakt vandaag. Mijn schermtijd is bijna langer dan de dag zelf. Doe alles met dat ding: betalen, reizen, lezen, appen, dingen googelen, fotoās maar ook gewoon de tijd uiteraard (dat doe ik alleen al 100x).
Ik vraag mij weleens af in hoeverre die schermtijd ook daadwerkelijk klopt. Op mijn werk MacBook wordt het ook bijgehouden en toen ik na een week vakantie (zonder laptop) de laptop aanzette kreeg ik de melding dat ik gemiddeld 10 uur op de laptop zou hebben gezeten. Ik heb die hele laptop een week lang niet gezien dus dat is heel vreemd.
Ik (en mijn vriend toevallig ook) heb echt tot jaren na afstuderen nog dromen gehad waarbij ik een vak niet had afgerond.
Dat ik wakker werd en mezelf echt tot de orde moest roepen: āJe hebt een diploma, je werkt al x jaar. Je hebt al je vakken Ć©cht gehaald en alles afgerond.ā
In die dromen waren het ook de meest bizarre āvakkenā die ik dan nog had openstaan.
Ik heb dit ook! Eens in de zoveel tijd droom ik dat ik mijn Masterās diploma toch niet heb omdat ik een vak niet heb afgerond. Ben laatst de zolder opgeklommen om mijn diploma te checken want de dromen zijn echt levensecht haha
Oh Ja, heb ik ook!! En al meer dan tien jaar mān diploma Droom ook dat ik vergeet om naar school te gaan en daardoor niet aan de eisen voor mān diploma voldoe.
Ja inderdaad, ik droom altijd nog dat ik juist mijn āstageā nog moet afronden. Ik heb überhaupt nooit een stage moeten doen in mijn richting.