Wat je even kwijt wil #65

Ik heb m’n wekker gezet omdat er om 8 uur iemand m’n badkamerdeur zou vervangen maar inmiddels is 't 8:20 en is er nog niemand :smiling_face_with_tear: je zou toch met dit tijdstip verwachten dat ik het eerste adres op de route ben

Update: 8:59 en er is nog steeds niemand

:pensive::pensive::pensive: Sterkte

3 likes

Hahahaha er staat hier buiten een kind zó hard en intens te krijsen dat ik twijfel tussen 112 bellen of een priester om de duivel uit te drijven of beide.

Damn wat een geluid komt er uit :sweat_smile:

18 likes

WAAAAR kan ik posten over het programma ik ga op reis en neem mee (sbs6)?!? Hier is zo zo zo veel over te zeggen namelijk

1 like

Nee heb ik geprobeerd.

Oke dan houdt het op

10 likes

1 like

Omg ik ze nu net appen waar ze blijven, heeft z’n dochter blijkbaar vanochtend een ongeluk gehad en zitten ze in 't ziekenhuis

4 likes

Dat zie je goed :+1:

Ga gewoon naar die winkel en leg het uit, misschien hebben zij nog wel trucjes om het te achterhalen of zijn ze coulant als er verder niemand komt voor die dingen

6 likes

Zojuist gebeld, kan morgen langskomen.

Bedankt voor de reacties!

2 likes

Ik ben in een Barbie bui dus nu luister ik allemaal liedjes van Aqua en ik kom steeds weer terug bij dit stukje van een live video. :laughing:
youtube-video-gif

8 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Belastingen

Hahahaha love Harolda

3 likes

Laatste AH gerelateerde post van vandaag maar sinds wanneer moet je bij de controle bij de zelfscan zoveel producten laten scannen?? Dacht dat 't er altijd 3 ofzo waren maar had nu voor ongeveer 50 euro aan boodschappen en ze moest 12 producten scannen???

@Sneakers ik heb nu al de hele tijd “eet t Harold eet t, wat vind je ervaaaan” in m’n hoofd :pensive:

3 likes

Omdat ze heel veel last van diefstal hadden. Is bij mij soms ook m’n hele tas :sweat_smile:

Bij elke controle die ik heb gehad scanden ze meer dan 10 producten!

Maar misschien zie ik eruit als een boef.

1 like

Ja dat is nieuw omdat er zoveel wordt gejat bij de zelfscan

3 likes

Oh nou wel goede ontwikkeling dan! Ben gelukkig een brave burger dus kwam niks geks uit hahaha maar vond het wel even weird zoveel producten

Bij de meeste Action filialen hebben ze die zelfscans ook al stilletjes weggehaald dus het is wel een algemeen probleem

4 likes