Wat je even kwijt wil #65

En naar een gewone kassa kun je niet meer, want die zijn bijna allemaal weg.

1 like

Ja zo gek. Bij ons bij AH zit er echt zelden iemand achter de normale kassa. Laatst wilde ik contant betalen en moest ik alles scannen bij de zelfscan, moest die mevrouw het annuleren en aangeven dat ik contant wilde betalen, kreeg een bonnetje mee en moest ik bij de servicebalie afrekenen. Zo omslachtig.

2 likes

Lol net echt een uur zitten mentaal voorbereiden en stressen voor een telefoontje om iets dat ik al jaren laat aanslepen in orde te brengen, blijkt het contactcentrum vanaf juli enkel beschikbaar tot 12 uur :smiling_face_with_tear: morgen tweede poging.

6 likes

Net mijn huisbaas laten weten dat ik weiger te vertrekken. Ik voel me echt :smiling_imp::metal:t2:Hoop dat hij niet vervelend gaat doen

Edit: hij probeert me nu al te bellen, na nog geen twee minuten. Help

56 likes

En? Hoop dat je aan de telefoon sterk kon blijven!!

1 like

Ik neem niet op. Heb ook meteen een mail terug dat hij het niet begrijpt en het nergens op slaat enzo. Op mijn vorige mail van drie weken geleden heeft hij niks gereageerd, dit komt echt zo agressief over, word er bijna bang van.

4 likes

Je had hier contact over met een advocaat toch? Zou die om advies vragen over wat wijsheid is, wellicht dat die zegt; neem op en zeg xyz?

4 likes

Ik zou ook echt niks telefonisch afspreken. Gewoon alles via de mail zwart op wit.

24 likes

Ik zou zo graag bij rtl boulevard willen werken, de hele dag van die domme woordgrappen bedenken, heerlijk

9 likes

Heb mijn advocaat gesproken, die zegt eigenlijk dat ik gewoon kan opnemen zolang hij niet agressief is ofzo. Ik vind dat veel te heftig en ben daarvoor een veel te meegaand persoon, dus ik ga hem zo terug mailen. Wat @Soy.peor ook zegt idd.

Hij heeft me vier keer geprobeerd te bellen en allerlei appjes gestuurd dat ā€œwe altijd een goede band hadden en hij dit toch wel erg vervelend vindā€ enzo. Ik moet ff sterk gaan zijn de komende tijd en me niet laten beĆÆnvloeden geloof ik.

9 likes

Mijn color catcher doekje is opgeslokt door de wasmachine 🄹. Het zat nog niet in de filter dus het zwerft ergens in de leidingen rond denk ik :upside_down_face:

3 likes

@Whistle en @Mrs.Fraser hoe was jullie eerste werkdag?

2 likes

Snap ik heel goed hoor, ben zelf ook een held op sokken maar dacht wie weet heeft die een hele goeie oneliner die je kunt roepen om te voorkomen dat je in een soort impasse komt van hij die belt en jij die niet op wil nemen. Vervelende situatie in ieder geval!

1 like

jeetje ik moet echt een nieuwe hobby gaan zoeken

iemand nog tips

2 likes

Halve dag bij IT gezeten omdat laptop en telefoon etc nog niet in orde wasšŸ˜… is ook overal hetzelfde liedje he. Verder wel prima dag gehad en ook wel goed gevoel bij de collega’s dus dat is fijn!

Hoe ging het bij jou?

2 likes

@arcobaleno

Dit had ik ook, haha. Eerst een introductie bijeenkomst met meer nieuwe mensen en daarna met IT bezig geweest, haha. Waarschijnlijk morgen weer naar IT omdat ik einde van de dag nog niet overal bij kon.

3 likes

@Whistle

Haha hier soortgelijk, al werkt alles op mn laptop wel al - alleen mijn telefoon niet. Maar verder wel erg leuk, veel mensen ontmoet en een goede indruk!

2 likes

Ik vind dit weer heerlijk. Prima temperatuur binnen, alles lucht lekker door en niet meer zo drukkend en benauwd.

11 likes

Ja heerlijk en al zin om na al die regen mijn tuin weer te bekijken wat er weer extra is geƫxplodeerd.

2 likes

Ik werk bij een bedrijf in de IT en zelfs daar zit je de eerste dag vooral bij IT om je technische spullen te fixen haha

7 likes