Wooooow wat een fucking idioot. Ik denk eigenlijk dat dit betekent dat je gewoon kan blijven? Als je een contract hebt voor onbepaalde tijd kan hij het niet zomaar aan iemand anders gaan verhuren, zijn probleem dat hij haar een contract heeft laten tekenen ‘waar hij niet onderuit kan’. Dat hoef jij niet voor hem op te gaan lossen door dan maar te verkassen. Volgens mij was ‘verkoop’ idd zijn enige optie om je er uit te kunnen krijgen.
Ik heb in een studentenhuis gewoond waar onze huisbaas ons ook ineens uit wilde hebben. Omdat zijn dochter in scheiding lag en een woning nodig had, dus dat zou dan een soort van ‘eigen gebruik’ zijn. We hebben dat toen ook uit laten zoeken door een jurist, die heeft ons geholpen met het opstellen van een brief etc. Maar bleek dus dat hij ons er echt met geen mogelijkheid uit kon zetten. Dit lijkt me een beetje vergelijkbaar? Hij wil jou eruit om iemand uit zijn directe kring een woning aan te kunnen bieden, denk dus echt dat hij lekker pech heeft! En al helemaal met die idiote omweg van verkoop blabla en jou manipuleren, echt te achterlijk voor woorden die gast zeg.