Ik zit in een Facebook groep “Boodschappen doen in Duitsland” en die mensen reageren allemaal zo kut en bot op elkaar haha. Ik zit er niet eens meer voor de inhoud maar voor de dagelijkse drama. Hoe kunnen volwassen mensen zo zijn ook joh
Haha waar hebben zij dan ruzie over?
Nou dan vraagt iemand bv: Is kaas goedkoper in DE? En dan gaan mensen allemaal reageren van: Dit is al 100 keer gevraagd/wat denk je nou zelf, ben je dom. Dat soort dingen haha. Het is letterlijk om alles.
Maar is de kaas nou ook goedkoper in DE?
Nou zoals ik het in die groep zie is bijna alles goedkoper in Duitsland lol
Ah ja, kaas is daar dus de beste zonnebrand van FF
Hahaha de ouderen zijn sowieso onaardig naar elkaar op facebook merk ik. Een goede vriendin van mijn moeder kampt al heel lang met depressies en het “vinden” van zichzelf, en dat is sneu natuurlijk. Maar toen had ze dus een kinderfoto van zichzelf op fb gezet en toen reageerde iemand “Ja, hier zie je al dat je er last van had henny…”
Een jaar of twee geleden zat ik in een avondje in een extreem minimalistisch fuik opYT. Iemand die zelfs de stoelen de deur uit had gedaan en haar bed. Wat overbleef was een matje, een hangmat en bepaalde yoga-kussens (o.i.d.) om gasten te ontvangen, lekker gastvrij.
Ja in die groep zit zelfs een man die zn warm water enzo heeft laten afsluiten en op de grond zit en op een handdoek slaapt waar gaaaat dat over
Ohh het is dat mijn vader geen social media heeft, maar dit zou hij ook kunnen doen! Hij heeft de CV-ketel uit, en geen internet meer thuis (want: stroomgebruik)
Whahaha dit is zo herkenbaar, ik zit in een coeliakie facebookgroep en daar is het echt van: ‘ehhh eet jij wel dingen met sporen van gluten??? Nou, iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou mijn darmen niet expres kapotmaken’
Ik ga echt helemaal stuk om deze voorbeelden. Minimalisme op elk vlak, ook je levensvreugde.
Net het forum
Omg ik had dat een tijdje terug ook, helemaal zitten stressen of iemand me voor de rechter had gesleept ofzo. Was het gewoon de bevestiging dat het was gelukt om het ouderlijk gezag ook aan z’n vader te geven (kind is 7, m’n ex had niet zoveel haast ermee haha)
Vind dat een beetje zielig 🥹 je hele leven hard gewerkt en dan ga je thuis zitten in de kou zonder internet
Ja het is gewoon hoe hij in elkaar zit, dus ik zou er niet heel veel medelijden mee hebben! En als hij internet nodig heeft gebruikt hij de hotspot van zn telefoon! Verder leest, wandelt en tuiniert hij graag.
Misschien moet ik vanavond nog even aan hem denken hahah jokes aside, wel fijn dat hij zijn leven lekker zelf leeft hoe hij dat wil!
Ik heb vandaag echt een blegh dag dus lig al lekker de hele dag in bed. Moest eigenlijk naar IKEA en zou een pakket ophalen maar dat schuif ik lekker door naar morgen.
Heb mn advocaat gesproken en het is allemaal helaas nogsteeds heel onzeker en lastig, ook als ik weiger te verkassen kan hij me er nog uitknikkeren. Dus wordt nog spannend komende dagen. Eerst maar eens zien te achterhalen waarom zijn scharrel niet naast mij kan wonen ipv in mijn huis. Als zij al iets getekend heeft voor mijn huis kan dat met wat pech uiteindelijk best betekenen dat ik hier niet meer kan wonen uiteindelijk.