Wat je even kwijt wil #65

Wat een rotsituatie. Misschien zijn dit twee opties:

Pawshake en verhuisdieren (die laatste is niet alleen voor herplaatsing maar ook voor uitlaten/oppas).

Allemaal particulieren die het leuk vinden om voor dieren te zorgen en ook niet altijd de hoofdprijs vragen. Misschien zit daar iets tussen wat je wat lucht kan geven.

6 likes

Ik ben normaal iemand die gevoelens best wel voor zichzelf houdt, maar rouw doet echt rare dingen met je. Alleen al in de laatste week heb ik gehuild in een volle lunchroom, in de trein, op de dansvloer met fucking YMCA van the village people als soundtrack.

14 likes

Huisartsenpost bellen? Geen idee wat er nu nog geregeld kan worden, maar misschien kan er iemand naar kijken?

3 likes

Nee sorry dit is echt slecht advies. Hopelijk zet het niet door @Friemel !

20 likes

Waarom? Omdat het te kort vooraf is?

1 like

Omdat huisartsenpost daar niet voor bedoeld is.

20 likes

Ah oke

Mijn ouders komen zo langs en ineens lukte het me wel om mijn woning schoon te maken. Ik word langzaam mijn moeder die altijd een schoonmaak woede kreeg als er visite kwam.

4 likes

Dit en je kan niet veel in het begin van een bijholteontsteking! Goed veel paracetamol slikken en eventueel een xylo neusspray meenemen om de klachten te verlichten.

4 likes

Huisartsenpost is voor acute zaken die niet kunnen wachten tot na het weekend of de volgende dag bij je eigen huisarts.

5 likes

Ja ik zie ook nu dat ik te snel heb gelezen en dat het overmorgen ipv morgen is. Hehe. Maar weer wat geleerd. Don’t worry, ik bel ze niet voor elke scheet

4 likes

Ik heb zoveel zin om de barbiefilm te gaan zien.

30 likes

Ja hiervoor kun je in het vervolg beter naar de drogist gaan. Daar hebben ze ook gewoon huismerk xylometazoline, scheelt zo 3 euro met Otrivin en precies hetzelfde spul.

5 likes

Helemaal terecht ook, bijholteontsteking is heel naar! Hopelijk staat het je vakantie niet in de weg, fijne vakantie alvast :heart:

2 likes

Nee met xylo verkopen ze nergens in een supermarkt

2 likes

Mijn kater duurt al 2 dagen en ik moet nu 1,5u treinen naar een feestje :upside_down_face:. Maar vrijdagavond was wel heel leuk en om 4u snachts nog een duik genomen in de zee :ocean:

4 likes

@Luzarl Jawel hoor, vrijwel overal, maar kan uitverkocht zijn uiteraard.

10 likes

Nee op veel plekken niet meer omdat ze vaak geen gediplomeerd personeel hebben, moeten een drogisterijdiploma hebben. AH had bijv een tablet hangen maar dat mocht niet meer, zijn wel bezig met wetgeving om dit weer mogelijk te maken maar volgens mij loopt dat nog/niet door de eerste kamer

5 likes

Ahhh dus dan verschilt het echt per winkel/vestiging. Mogen ze dan ook geen PCM meer verkopen?

1 like

Durf zo niet te zeggen of dat AV of UAD is, verschilt per middel afhankelijk van de categorie waarin het valt. Vermoed dat paracetamol UAD is, zoutoplossing is bijv AV

2 likes