Wat je even kwijt wil #65

Logisch dat je in shock bent. Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte :two_hearts:

3 likes

@desecretaris zo heftig zeg, heel veel sterkte met alles.

2 likes

He wat kut en spannend, gebruik het hier vooral als dagboek!

2 likes

Shit man wat heftig, heel veel sterkte de komende periode :heart::sparkles:

6 likes

Wow, heel heftig… sterkte! :frowning:

1 like

Vandaag eerder gestopt met werk, nu op de bank met een film op en straks word mn pizza bezorgd. Echt zin in!

21 likes

Nou ik ben net op straat gezet. Dakloos in Berlijn!
Gelukkig heb ik al een slaapplek. Maar ik ben helemaal in paniek

21 likes

omg??? hoop dat je al het geprepte eten hebt meegenomen of erin hebt gespuugd. wat een rare familie zeg

19 likes

Waarom dit :scream:

2 likes

Wtf?! Wanneer kan je bij je nieuwe familie terecht? Wat een eikels echt :rage:

2 likes

Ben wel nu benieuwd naar de schoenen?’

2 likes

Huh wat heb ik gemist? Wat heftig zeg, hoop dat je hier wel melding van maakt bij het au pair platform.

3 likes

Wtf zet die familie je gewoon op straat? Jullie hadden toch afspraken gemaakt? Bizar zeg. Succes en sterkte ermee!

3 likes

Wat heftig zeg! Sterkte :heart:

4 likes

Huh dat kan toch niet :disappointed: jeetje, wat een verschrikkelijk gezin.
Knuffel♡

1 like

@allemaal: er was vandaag een miscommunicatie over een taak op de to do list en toen is ze helemaal ontploft over whatsapp. En haar laatste bericht was dat ze wil dat ik wegga. En ik heb in dat gesprek alleen maar okay en ja gezegd en ben nu aan het inpakken.

15 likes

Wow wat bizar! Gelukkig was je al voor dat andere gezin gegaan, hoop dat je daar straks een fijne plek hebt. Zou er zeker een melding van maken, dit is echt niet normaal om zo met iemand om te gaan.

6 likes

Ik heb net dry needeling gehad en kan nu amper mijn been strekken van de pijn?!

2 likes

Naaah wat een ziekelijk wijf! :scream: Echt zo klote dit allemaal

Ja idd! Zodra je gesetteld bent bij dat leuke nieuwe gezin meteen een melding maken! Wat een gek gedoe! @Luzarl

1 like