Wat je even kwijt wil #65

Wat heftig zeg! Sterkte :heart:

4 likes

Huh dat kan toch niet :disappointed: jeetje, wat een verschrikkelijk gezin.
Knuffel♡

1 like

@allemaal: er was vandaag een miscommunicatie over een taak op de to do list en toen is ze helemaal ontploft over whatsapp. En haar laatste bericht was dat ze wil dat ik wegga. En ik heb in dat gesprek alleen maar okay en ja gezegd en ben nu aan het inpakken.

15 likes

Wow wat bizar! Gelukkig was je al voor dat andere gezin gegaan, hoop dat je daar straks een fijne plek hebt. Zou er zeker een melding van maken, dit is echt niet normaal om zo met iemand om te gaan.

6 likes

Ik heb net dry needeling gehad en kan nu amper mijn been strekken van de pijn?!

2 likes

Naaah wat een ziekelijk wijf! :scream: Echt zo klote dit allemaal

Ja idd! Zodra je gesetteld bent bij dat leuke nieuwe gezin meteen een melding maken! Wat een gek gedoe! @Luzarl

1 like

@Luzarl hoef je in iedergeval niet meer in die knutselkast te slapen.

11 likes

Hahaha, inderdaad. En er is nog veel meer. Maar ik had het liever netjes afgerond natuurlijk

2 likes

Je HEBT het netjes afgerond! Echt, zo voelt het misschien niet, maar dat ligt aan de keuze van je gastgezin. Zij kunnen niet goed dealen met met jouw zorgvuldige handelen. Op deze manier hebben ze zelf het gevoel toch nog ergens de touwtjes in handen te hebben. Zielig en niet sjiek.

Fijn dat je vanavond wel een dak boven je hoofd hebt, dit heb je niet verdiend.

17 likes

Ik zou echt overal in dat huis garnalen ofzo verstoppen, byeeeeee

14 likes

Dankjewel, ik waardeer jullie berichten. Ik weet ook zeker dat er mij wel wat te verwijten valt want ik voelde me daar natuurlijk ook niet meer comfortabel en was niet meer helemaal on top of mn taken, maar dit gaat wel heel ver…

5 likes

Hahaha in de gordijnen naaien

4 likes

Volgens mij heb jij gisteren nog voor ze staan koken terwijl zij ineens ergens anders gingen kijken en zijn zij 100% the asshole

35 likes

Jeeetje wat erg @Luzarl . Zo fijn dat je vannacht wel ergens kan slapen. Echt niet oké.

2 likes

Ja daag wat een koekwauzen. Zou het ook echt melden ergens, neem aan dat je via een bemiddelingsbureau oid daar bent gekomen.

4 likes

Nee helaas niet :frowning: maar ze gaan hierna stoppen met au pairen dus gelukkig kunnen ze niet nog iemand anders dit aandoen

8 likes

Nou das ook al iets. Gun je ee veel betere plek bij dat andere gezin!

2 likes

Twee jochies van (ik gok) een jaar of tien hebben helemaal mijn avond gemaakt. Ik zat met de ramen open op de bank en mijn beiden katten lagen in de voortuin. Dus die jochies heel lief vragen of ze de katten mochten aaien en een heel
praatje gemaakt over de katten. Vraagt een van de twee: hoe oud bent u, o nee hoe jong bent u want u ziet er nog heel jong uit. :grin:

61 likes

Ik had een vriendin juridisch advies gegeven omdat ze ontslagen werd zonder transitie vergoeding. Nu heeft ze 3500 euro gekregen van de rechter. :sunglasses: Ik ben geen jurist, maar had toevallig iets erover gelezen.

78 likes