Wat je even kwijt wil #65

Ik ben niet dik. Ik ben gewoon een grote muggenbult

5 likes

Ah joh, no problemo. Gun haar ook wat :joy:

2 likes

Voor de liefhebbers, ik heb m met toestemming op m’n instastories gepost. Ik vind ‘m zelf echt sprekend dus hopelijk vinden jullie ‘m ook lijken.

18 likes

Ben je al eens bij Waldorf in Amsterdam geweest? Persoonlijk is dat m’n favoriet! De decoratie is echt geweldig en ook de smaken (zelfs vega!) zijn heerlijk.
Amstel hotel vond ik een tegenvaller, sandwiches waren droog en geen bijzondere smaakcombinaties.
Duchess was ook lekker!

2 likes

Hahahaha je hebt gelijk!!

3 likes

Oh hij is weer verwijderd denk ik? Jammer :smile:

3 likes

Ik kom echt nooit BNers tegen (of ik herken ze gewoon niet), maar zat toch uitgerekend vandaag in hetzelfde bakkerijtje een koffie te drinken als Tim Hofman. Grappig.

2 likes

En was hij de wereld aan het redden. Of zat hij diep in zn telefoon.

9 likes

Hahaha. Hij zat gewoon lekker te kletsen. Maar wie weet redt hij op die manier de wereld? :thinking:

4 likes

Hahahaha, ik heb zo’n app waarmee je kunt zien wie je ontvolgd heeft op Insta. Dus ik checken, blijkt het m’n MOEDER te zijn. Wtf mam, so rude

80 likes

I love Rutte?
Thag life?
Een lelijke schoen op zijn bil?
Tramp stamp?
Play bunny logo?

7 likes

Stuk

Woah bring the big guns out :exploding_head: :hot_face:

5 likes

Wel echt lillek

23 likes

@Luzarl lees net pas het hele drama van je au-pair gezin, wat kut zeg. Zit je al bij je nieuwe gezin?

1 like

Vanaf vanmiddag :smiling_face_with_three_hearts: ik durfde ze eerst niet te appen omdat ik bang was dat zij schrokken van het feit dat ik eruit was gezet, maar ze zijn juist super behulpzaam en ik mocht zelfs gisteravond al komen als dat nodig was geweest. Ik heb er heel veel zin in. Thanks!

113 likes

Wat een fijn nieuws! Heel veel plezier gewenst en hoop voor je dat alles nu gewoon goed gaat :grin:

4 likes

Wow wat lief! Dat is heeeel anders dan die vorige

2 likes

Deze sexy foto al gezien?

14 likes

Wat heeft hij enge handen zo

7 likes