Ik ben niet dik. Ik ben gewoon een grote muggenbult
Ah joh, no problemo. Gun haar ook wat ![]()
Voor de liefhebbers, ik heb m met toestemming op m’n instastories gepost. Ik vind ‘m zelf echt sprekend dus hopelijk vinden jullie ‘m ook lijken.
Ben je al eens bij Waldorf in Amsterdam geweest? Persoonlijk is dat m’n favoriet! De decoratie is echt geweldig en ook de smaken (zelfs vega!) zijn heerlijk.
Amstel hotel vond ik een tegenvaller, sandwiches waren droog en geen bijzondere smaakcombinaties.
Duchess was ook lekker!
Hahahaha je hebt gelijk!!
Oh hij is weer verwijderd denk ik? Jammer ![]()
Ik kom echt nooit BNers tegen (of ik herken ze gewoon niet), maar zat toch uitgerekend vandaag in hetzelfde bakkerijtje een koffie te drinken als Tim Hofman. Grappig.
En was hij de wereld aan het redden. Of zat hij diep in zn telefoon.
Hahaha. Hij zat gewoon lekker te kletsen. Maar wie weet redt hij op die manier de wereld? ![]()
Hahahaha, ik heb zo’n app waarmee je kunt zien wie je ontvolgd heeft op Insta. Dus ik checken, blijkt het m’n MOEDER te zijn. Wtf mam, so rude
I love Rutte?
Thag life?
Een lelijke schoen op zijn bil?
Tramp stamp?
Play bunny logo?
Stuk
Woah bring the big guns out
![]()
Wel echt lillek
@Luzarl lees net pas het hele drama van je au-pair gezin, wat kut zeg. Zit je al bij je nieuwe gezin?
Vanaf vanmiddag
ik durfde ze eerst niet te appen omdat ik bang was dat zij schrokken van het feit dat ik eruit was gezet, maar ze zijn juist super behulpzaam en ik mocht zelfs gisteravond al komen als dat nodig was geweest. Ik heb er heel veel zin in. Thanks!
Wat een fijn nieuws! Heel veel plezier gewenst en hoop voor je dat alles nu gewoon goed gaat ![]()
Wow wat lief! Dat is heeeel anders dan die vorige
Wat heeft hij enge handen zo