Wat je even kwijt wil #65

Sheehz hoe erg kan een tatoeage niet bij iemand staan zeg hahaha

7 likes

Wat ontzettend fijn en wat een groot verschil met de eerste! Heeft die vrouw je daarna nog geappt toen haar woede gezakt was? Echt schandalig hoe ze je behandeld heeft.

1 like

Nee ik heb zelf nog een berichtje gestuurd met waar mn vieze was lag, waar de sleutel lag enz en iets van I wish you all the best en thanks en toen stuurde ze terug: good luck
Ik denk dat ze zich wel schaamt als ze het terugleest hoor eigenlijk.

3 likes

En terecht hoor. Wat een sneue mensen.

4 likes

Wordt na de verkiezingen nog afkicken voor jou zonder Hugo

Kut ik heb me verstapt nu heb ik mijn enkel verstuikt denk ik, doet echt pijn

Ik hoop het, echt belachelijk om jou als jonge vrouw op straat te zetten in een land waar je niet vandaan komt. Echt wtf. Vraag me af wat haar man hiervan vindt.
Maargoed fijn dat dit allemaal in het verleden ligt en je nu in een leuk gezin komt!

5 likes

Weekendje tattoo workshop met de boyzzz

1 like

Nee hoor, staat er nog. Hij is te mooi om te verwijderen. Heb er gelijk een nieuwe sticker bij.

2 likes

Wat gek, ik zie geen story bij jou om op te klikken!

2 likes

Ik ook niet :cry:

1 like

Misschien zijn we geblokt op de stories!

2 likes

Nou ja jeetje, vorige week met 2 man ruim €40 betaald en ze waren ze kruiden vergeten voor de friet en m’n mckroket. :triumph:

Ik zag ook geen story. :neutral_face:

@ZusjevanJoost misschien heeft ze ons verwijderd omdat ze onze handen niet mooi vind.

4 likes

Haha nee hoor, jullie kijken denk ik op het verkeerde account (staat op mijn snack account). @Espoir

Ik blok alleen matige mannen.

7 likes

Is er een snack account omg.

4 likes

Hell of a ride om de foto te vinden, maar het was het 100% waard :ok_hand:

6 likes

Ik ken alleen dr nudes account.

3 likes

Haha ja ik post bijna niet meer zoals vroeger, vooral stories eigenlijk. (Snackdetectives).

Mijn andere account gebruik ik vooral om mensen te volgen, vergeet daar altijd foto’s te posten.

6 likes

Bunnyslipje is m’n OnlyFans idd.

42 likes