Wat je even kwijt wil #65

Blijven bewegen dan gaat het her snelst over, maar het doet soms echt verschrikkelijk pijn

2 likes

Pfff ik zou ook zeker een klacht indienen (als dit via een bureau is dan), deze mensen verdienen echt geen au pair.

3 likes

Wow @Luzarl echt niet okee van die mensen zeg! Thank God dat ze ermee stoppen en niet nog een au pair hier doorheen laten gaan :confounded:.

Ik had zo’n lange dag vandaag! Van 08:30 tot 17:00 gewerkt bij m’n kantoorbaan en daarna nog van 18:00 tot 01:00 in de bar. Normaal ben ik vrijdagavond vrij maar een collega had haar been gebroken dus ja.

Maar m’n werkgevers van de bar hadden macaroni voor me gemaakt zodat ik tussendoor toch nog even een normale maaltijd naar binnen kon werken en dat vond ik zo lief :smiling_face_with_three_hearts: die waardering dan even.

12 likes

Ik zag net een eekhoorn met de ronde :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

het is de eerste dag van mijn vakantie en altijd weet ik de eerste paar dagen van gekkigheid niet wat ik met al die vrije tijd moet doen hahah.

2 likes

Ik werd daarnet gecatcalled door een stel 12/13 (?) jarige op een fatbike.
‘Ey, meisje. Ja ik heb het tegen jou.’

Met nog zo’n piep stemmetje, omdat ze nog niet de baard in de keel hebben.

9 likes

Jaaa zin in!! Hoop dat het zonnetje nog gaat schijnen

1 like

Ik woon voor het eerst sinds jaren juist weer hier. Ga je wel gewoon nog?

7 likes

Moest al heel lang een nieuwe telefoon, vandaag eindelijk gekocht. Maar zo’n gedoe en echt wennen

2 likes

Lol we gaan vanavond met vrienden samen eten. Maar niemand weer hoelaat of uberhaubt waar.

2 likes

Ik vond het een goed idee vandaag de muren in de hal gaan verven, ben nog niet eens halverwege en ik heb al spijt, gelukkig bijna bij een bocht, dan kan ik stoppen🤣

3 likes

Spijt omdat de klus tegenvalt of omdat je het resultaat niet mooi vindt? Dat laatste is echt kut.

Spijt omdat het altijd weer meer werk is dan ik denk en het toch warmer was dan ik had verwacht en ik me daardoor kapot zweette, haha.

Resultaat valt gelukkig niet tegen en de kleur is mooi. Was ook nog even spannend, wist niet meer zo goed welke kleur ik nou precies had gekozen in december :sweat_smile:

2 likes

Ik ging vandaag de mensen ontmoeten waarmee ik samen op groepsreis ga over maand. We hadden op een heel centraal punt afgesproken en ik krijg het voor elkaar mezelf bij de verkeerde groep mensen voor te stellen :skull: ik vroeg nog zijn jullie van Ierland en ze reageerde heel vaag in plaats van een duidelijke nee hahaha.

10 likes

Ga jij als begeleidster mee?

1 like

Haha nee sorry had een vage zin getypt zie ik nu.

4 likes

Ohh hahaha helaas dat lijkt me zo leuk om een keer te doen dus ik was benieuwd. Is het een leuke groep?

2 likes

Heel gemengd gezelschap! Wel een beetje ongemakkelijk in het begin en sommige mensen waren wat introverter, maar voor reizen denk ik helemaal prima!

3 likes

Bleeh het is weer tijd om mijn benen te laseren maar ik heb echt geen zin. Doe het ook steeds maar een beetje half half waardoor ik niet echt top resultaat heb. Snap niet waarom ik dit ding heb gekocht want ik ben niet geboren met geduld

1 like

Net thais gegeten bij delibird in Rdam en omg dat was zo lekker

9 likes