Wat je even kwijt wil #65

Ik vind het interessant, handig maar ook eng tegelijk. Ben benieuwd wanneer ze data gaan toevoegen van na 2021.

1 like

Ja maar dat is zelfs voor Nederlandse begrippen skeer.

9 likes

Meestal krijg je er nog een appel en een pakje drinken bij inderdaad :joy:

4 likes

Karnemelk!!

4 likes

Een bolletje ipv een boterham is wel heeeeeel luxe hoor!

3 likes

Ik voel me mega asociaal, heb een hele dag Indiase chutneys staan maken met een leerling dus ik ruik echt heel erg naar eten maar was zo kapot dat ik net in het ov voor het eerst heb gevraagd of ik iemand z’n plaats mocht want ja 32 weken zwanger. Er stonden meteen 3 mensen op maar nu zitten ze allemaal wel in die mosterdzaadwalm die om me heen hangt. Sorry jongens!

21 likes

Ik moest net door de verkoopster uit een kledingstuk geknipt worden in de winkel omdat de rits besloot kapot te gaan terwijl ik het aan had :clown_face: :clown_face:

27 likes

Examen lekker verneukt. Had weer een black-out. Dus mag voor een derde keer op. Of ik moet net met hakken over de sloot een 5.5 gehaald hebben. Ellende. En het ergste is, het is voor een onderdeel die we never nooit in de praktijk gebruiken of gaan gebruiken.

7 likes

Ik heb met een collega die mega gespierd is gesport. En ik heb me niet laten kennen , maar ik vraag me af of ik na vandaag ooit nog kan bewegen.

25 likes

Op de Nederlandse ASOS-site zijn een aantal Lush-sets in de aanbieding met ongeveer 35% korting. Vooral kerst-sets maar ook wel andere.

6 likes

Naar bliksem kijken is zo mooi

17 likes

Ja ik wil ook bliksem!

Reizen Waes was een keer in Venezuela bij een meer dat aan drie kanten werd omringd door bergen en indirect aan de Caribische zee grenst waardoor het er altijd warm en vochtig is en dat kan niet wegtrekken, dus krijg je echt enorm onweer.

Die beelden waren echt onwerkelijk zo mooi. Wil daar echt ooit heel graag naartoe.

Vanaf 36:00 is ie bij het meer en vanaf 38:00 zie je de bliksem

31 likes

Ik mag deze video als Belg niet bekijken in mijn land wegens auteursrechten :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Hahahaha love de ironie.

Maar als je zoekt op Maracaibo Venezuela lightning kan je heel veel filmpjes vinden van het onweer.

3 likes

Heel mooi inderdaad!

Afgelopen zomer zat ik in een dalletje ergens in de Ardennen en bleef het ook uren onweren/bliksemen. Niet zo mooi als jouw filmpje maar zeker ook de moeite.

8 likes

Dat laatste snap ik niet, des te meer mensen kunnen er zitten toch? :smiley:

6 likes

het is hier nog te licht om goede bliksemschichten te zien maar ik sta in de deuropening van mn balkon naar de donder te luisteren en dat is ook echt fijn :heart: het klinkt als een verzwaringsdeken voelt als het echt goed diep en zwaar is

17 likes

Ik zit dit net te denken. De lucht heeft hier ook een mooi roze/rode kleur en dan die flitsen er in maakt t nog mooier

3 likes

Ah Nice! Maar dat is wel weer een stuk bereikbaarder dan Venezuela dus misschien moet ik eerst maar eens daarheen.

2 likes

Ja, precies! Denk dat je in de zomer in de buurt van bergen in Europa (dus nog wat hoger dan Ardennen) je ook wel echt mooie onweersbuien kan hebben.

1 like